Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen til overhøvlingen ;)

Laaang morgen i senga i dag, i går så holdt jeg på å sovne i sofaen, men klarte å drasse meg over til senga og snu tv'en slik at jeg kunne sovne til at Marit Bjørgen tok gull :fnise: Er så godt å sovne til tv'en :veslejenta:

Ingen planer ellers av dagen, har jo alltid noe studier å henge fingrene i, men det er liksom ikke så morsomt det.. Rart det der, kanskje jeg skal være flink husmor i dag da :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi endelig fått levert prosjektet på skolen :bolledeig: Jeg får jammen nyte det mens jeg kan, et nytt et skal inn om 3 uker, og det virker mye mer omfattende. Blæ, hvorfor har jeg valgt å studere dette da? :fnise: *lengte til sløve fag*

I morgen skal jeg endelig få skrevet en labrapport da, skal skrive sammen med ei annen, dvs en god grunn til å utsette det :fnise:

I kveld skal jeg ta det rolig tror jeg, kanskje stikke bort på butikken hvis jeg våger meg ut i kulda eller på glattisen. Greit at det er OL altså, men trenger da ikke anlegge skøyteis på alle fortau heller :sinna:

Også var det visstnok kaldeste natta på 52 år her i Trondheim i natt, termometeret mitt hadde klart å synke ned til -23,9 i natt :fryser: Det var så kaldt da jeg gikk til skolen i dag at det kjentes ut som om jeg fikk rim i nesa da jeg pustet.

Jeg vil ha :sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Hinata må ut på kjøttmarkedet igjen, knullekompisen min har drevet på med andre, og det er ikke helt min greie å være en av flere. Kanskje jeg er sær og prippen, men jeg liker å ha noe fast, og vil ikke smittes av noe ulumskheter bare fordi han har hatt oralsex med noen andre og blitt smitta. Og den sexen som var så god også :trist:

:sjenert: Vet egentlig ikke helt hva jeg skal ta meg til, lei av å være en del av brukogkast, men vet med meg selv at jeg ikke klarer meg uten sex og nærhet til jeg finner meg en på ordentlig. Det tar sin tid :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjipt! :kose:

Jeg vet det ikke er noe særlig. Jeg er også sånn. Faller ikke meg naturlig og holde på meg flere samtidig. Han jeg holder på meg vet det veldig godt, så vi har blitt enig om å ikke gjøre noe med andre. Jeg hadde til og med gått vis han bare hadde kysset med andre. Er kansje litt streng, men det er slik jeg "spiller" det. dessuten blir vel ting anderledes når man er forelsket. Vil nok tro at han hadde hatet det vis jeg rotet med noen andre.

Vil du ha kjæreste eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det enhver jentes drøm? :rødme:

Men jeg kan ikke akkurat si at jeg har vært så heldig med kjærligheten før, så hvis jeg kjenner meg selv rett blir det vel noen sexbuddies i mellomtida :sukk:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig dukker mr-sharming opp, uten at du vet om det eller er klar for det. Det skjedde med meg. Hadde ingen planer om å date og bli forelsket. Men der tok jeg jaggu feil :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske lei av å høre at mr sharming plutselig dukker opp, det har aldri skjedd for min del, så jeg tror det ikke før jeg får se det :fnise:

Det har nok litt å si at jeg ikke er übersosial av meg, liker ikke måtte forholde meg til mange mennesker på en gang, jeg blir psykisk sliten av det. Når de fleste jeg kjenner helst er sosial på fylla så velger jeg å holde meg hjemme. Jaja, får se om jeg gidder å begynne med noen drastiske tiltak snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det igjen blåmandag på gang, dro meg i senga to timer mer enn jeg egentlig skulle i dag, kjekt det med å være student, selv om jeg sikkert på lese meg opp på korrosjon seinere. Har ihvertfall vært på to ganger to timer med forelesning i dag, heldigvis hadde vi endelig i det ene faget en flink foreleser, vet ikke om det var fordi stoffet var spennende, eller om han var flink, men klarte for første gang meg gjennom to timer uten å duppe av :bolledeig:

Ellers har det vel ikke skjedd så mye nytt her i heimen, har gått litt tur i helga i det fine været, vært flink jente og matet endene til og med. Ellers har puppene mine vært unormalt store de siste dagene, sikkert vokst en halv cup eller noe. Lurer på om det kan ha noen sammenheng med at jeg har begynt på rosenrot, men jeg sier ikke nei takk til en sånn bivirkning. :lur:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Ellers har det vel ikke skjedd så mye nytt her i heimen, har gått litt tur i helga i det fine været, vært flink jente og matet endene til og med. Ellers har puppene mine vært unormalt store de siste dagene, sikkert vokst en halv cup eller noe. Lurer på om det kan ha noen sammenheng med at jeg har begynt på rosenrot, men jeg sier ikke nei takk til en sånn bivirkning. :lur:

koselig å mate ender da :biggrin:

oohh større pupper er alltid gøy :lur: mine vokste 2 stlr når jeg begynte på p-piller :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine vokste ikke noe særlig da jeg begynte på p-piller, og syns egentlig at puppene mine begynner å bli store nok (D-cup). Heldigvis har ikke tyngdekraften fått tak på dem enda, men kommer vel med alderen tenker jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Mine vokste ikke noe særlig da jeg begynte på p-piller, og syns egentlig at puppene mine begynner å bli store nok (D-cup). Heldigvis har ikke tyngdekraften fått tak på dem enda, men kommer vel med alderen tenker jeg :sukk:

den tyngdekraften gruer jeg meg til også ja :sukk: liker den ikke :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært en tur hos legen for å få resept på Diane, sliter litt med kviser, og syns at bivirkninger som migrene veier opp for et kvisefritt ansikt og (forhåpentligvis) et hår som ikke blir fett etter en halv dag. Håret mitt har ikke vært seg selv etter at jeg sluttet på Diane for over 2 år siden, jeg har prøvd utallige shampoer for fett hår og også volumshampoer. Nå for tida vasker jeg håret med African Black Soap, som egentlig kan sammenlignes med den gamle sunlight sepe både på lukt og følelse etter å ha brukt den. Det er faktisk den beste volumshampoen jeg har prøvd noengang, og på den lista er KMS, Joico og Redken, i tillegg til diverse økologiske gressluktende shampoer som ifølge reviews skal være "fantastic for my fine nordic hair". Kan ikke si at det stemmer for min del :sukk:

Ihvertfall så støtte jeg på en gammel knullekompis hos legen i dag.. *kleint* Ble litt småpjatt og enda litt mer stillhet. Jeg burde kanskje ikke si så mye om det her, for han kjenner brukernavnet mitt :fnise: Men regner med at han ikke bruker sin dyrebare tid her inne :ler:

Så nå har jeg slukt første pille med Diane-etterligneren og håper at noen måneder frem i tid så er jeg kvisefriiiii :bolledeig:

Må vel sette meg ned med litt skolebøker også, gadd ikke stikke innom skolen i dag for å sitte der og gjøre oppgaver, liker helst å gjøre dem i stillhet, mens ei god venninne av meg helst vil snakke masse, diskutere seg frem til det, og hvis hun ikke finner ut av det i løpet av 30 sek så spør hun en studass.. Det lærer ikke jeg noe av ihvertfall *like å knote seg frem til riktig svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*
Må vel sette meg ned med litt skolebøker også, gadd ikke stikke innom skolen i dag for å sitte der og gjøre oppgaver, liker helst å gjøre dem i stillhet, mens ei god venninne av meg helst vil snakke masse, diskutere seg frem til det, og hvis hun ikke finner ut av det i løpet av 30 sek så spør hun en studass.. Det lærer ikke jeg noe av ihvertfall *like å knote seg frem til riktig svar*

enig :jepp: lærer best når jeg finner svaret selv :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med helg :nigo:

Tok meg fri på fredag også, men det var noen montører her som skulle trekke noen ledninger inn på rommet mitt, så kunne ikke akkurat ligge og sløve i senga :fnise: Han ene var faktisk litt eye-candy også, så fikk jo noe pent å se på.. Høhø, tror det begynner å bli på tide å finne seg en ny en jeg nå. Jeg er et seksuelt vrak :ler:

I går var jeg en tur i byen, kjøpte fotkrem, deodorant og sånn "plaster" til å ta bort svarte prikker på nesa.

Også var jeg innom polet og kjøpte Baileys :sikle:

Når jeg kom hjem bakte jeg brownies med sjokoladebiter oppi, den var god i går, men enda bedre i dag når sjokoladebitene hadde stivnet. *kremt* Noen som snakket om at jeg skulle prøve å bli sunnere?) :rodme:

Også lagde jeg hjemmelagd pizza også, så var skikkelig matgilde med pizza og øl, og baileys og brownies til dessert. *klappe seg på magen*

I dag er det skikkelig drittvær her da, 5 plussgrader og regn. Tror jeg holder meg inne i dag så jeg ikke tar lårhalsen. Har fremdeles en øving eller to som må gjøres :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hres ut som er perfekt kosekveld da :sikle: Ble pizza'en god? Jeg er kjempe gla i hjemmelaget pizza, men jeg får ikke til å lage bunn. Eller jeg får det sikkert til, men liker ikke ta i deiger. Syntes det er så klissete og ekkelt :gjeiper:

Så jeg kjøper alltid sånn ferdiglaget bunn :sjenert: Men den er no god da:)

Er plussgrader her også, og det er digg. Har ikke regnet så mye men vært litt regn i luften. Håper snøen forsvinner fort som faen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lager deigen selv jeg da, eller gjorde det ihvertfall i går. Pleier bare å slumpe sammen noe mel, olje, gjær, salt og vann :fnise:

Pizzaen ble namnam, har spist noen stykker i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nam. Jeg skulle vært hos deg no :) Er det som er så fint med hjemmelaget pizza, er alltid noe igjen til dagen etter. Jeg pleier å fryse ned mat. Da jeg bodde med eksen hadde vi alltid noe sånn god mat i frysen. No har jeg ikke så stor plass i frysen da :sukk: Men har plass i en større frys, men da må jeg stresse med å gå inn i en annen del av huset, og det gidder jeg ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke så mye fryseplass her heller, vi har et halvt fryseskap på deling vi 5 som bor her :sukk: Men klarte å få plass til 3 rasjoner i frysen, i tillegg til noen i kjøleskapet.. Får se hvor fort de går unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...