Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt, gikk ikke veldig bra. Mye teite, uklare oppgaver.. Som f.eks hva koster en rose. Spørs jo hvor man kjøper, hvor stor man skal ha, kvalitet osv.. Og når man har pensum på 300 sider skal man bite merke i et stusselig tall? Jeg kan ikke huske å ha lest om det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj oj oj, her blir det "namnam" på noen ihvertfall :lur: Hvordan er han da høy, muskuløs og kjekk eller... helt grei å kose med?

Synd å høre at prøven ikke gikk så bra, det har sikkert gått bedre enn du tror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mørkhåret med brune øyne, kanskje 5-10 cm høyere enn meg (høy nok ihvertfall), morsom å være med og har masse nyttig mellom øra ;) Og absolutt mer enn grei nok å kose med :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Nå har jeg fått meg ny avatar også :nigo:

så fin den er :nigo:

høres ikke så ille ut han mannen din heller da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lur:

Gjett hvem som sov seg forbi vekkerklokka i dag? :pisk: Får se om jeg får lest noe her, selv om jeg tviler. I dag skal jeg ut og spise med noen venninner da, gleder meg :bolledeig:

Skulle gjerne hatt litt :humpe: også, kanskje jeg må vente til freddan :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en liten kanin du. Men det liker vi ;) Jeg er slik selv, alle sier jeg er så pervers, og jeg tror jeg er litt som en mann. Jeg tenker på sex hele tiden. Bare jeg ser gutten min i bar overkropp, eller når han går inn på kjøkkenet og jeg ser han og den deilige rompen vrikke bortover gulvet, da tenker jeg på sex. Hadde det vært opp til meg, kunne sex med kjæresten vært en fulltids jobb :fnise: Neida, men sant :sjenert:

Når får du svar på eksamen din? Jeg har vært litt fram og tilbake, og liker ikke sitte så mye på kg når jeg er med M, men no er han å trener så da får jeg skrevet litt. Men så at du hadde vært litt trist, og det er lov som du sa. Men du får no en klem på etterskudd:) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo leve opp til navnet på dagboka :fnise: Jeg er litt av en kanin ja, men når jeg ikke har hatt sex på lenge så er det ikke orgasmen jeg savner, men nærheten. Heldigvis er han her også veldig glad i kos, er lei av menn som kan klå deg litt på puppene og rumpa når de er kåte, og rett etter de er ferdig så er det å rulle seg rundt :fnise: Deilig å bare ligge i en armkrok og bli puset med :rødme:

Jeg tror det var sensurfrist på eksamen rundt 23. juni, så har lang tid å glemme hvordan det gikk før det :fnise:

Takk for klem TittTitt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som møtte streikevakter da jeg troppet opp på biblioteket litt før 9 i dag? :kjefte: Den ene dagen denne uka jeg er flink, så er det jammen meg streik. Og jeg som har sovet så dårlig i natt også :sukk:

Driver og vurderer om jeg skal finne senga igjen nå, hadde vært deilig, men våkner vel kanskje av den koppen med kaffe jeg akkurat har slengt i meg :natti:

Kunne kanskje ha sendt en melding til karen min, jeg vet han streiker i dag. Vet han tok "noen" øl i går kveld da, så burde la han sove litt ;)

Ellers må jeg nesten bare reklamere for tråden min om Trondheimstreff ;) Spread the word

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

kjipt med streikevakter som ødelegger planene dine :sur:

men du finner sikkert noe gøy å bruke dagen ting :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva skal man finne på i kveld da tro? :klø: Jeg er godtesyk, men er egentlig ganske blakk for tida.. Men blir nok en tur på butikken for å se om de har noe godt...

Har egentlig ikke gjort så mye spesielt i dag, har endelig fått vasket rommet, vasket klær.. Og det var vel det. Har også sendt melding til kuken, men har ikke fått svar :klø: Ser han er på msn da, kanskje sende en melding der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger i sofaen og leser til eksamen i Utviklingspsykologi som jeg skal ha i morgen. Begynte først å lese i dag, tar ikke det så veldig seriøst. Det er multiple choice ;) Jeg leser ihvertfall om Freud og hans teori om utviklingsstadiene. Det er den orale, den anale, den falliske, den laterale og den pubertale perioden :fnise: Kjekt å ha sånne navn, så husker man det ihvertfall :fnise:

Jeg har fremdeles ikke fått noen sommerjobb, jeg begynner å bli litt småredd for at jeg må leve på mamma og pappa enda en sommer :sukk:

Også er kuken min (som jeg heretter kaller for K) opptatt i dag :sjenert: *kosesyk* Han skulle hjelpe en kompis med flytting, så jeg tilbød meg å massere stive muskler (eller svamplegemer :fnise: ) hvis han trengte det etterpå :lur:

Nei, får tråle meg gjennom "Å lykkes med Utviklingspsykologi", snart kommet halvveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk ;) Vet nå ikke om det blir noe K i dag, kanskje det blir trøste-K etter eksamen i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...