Gå til innhold

Trondheimstreff

Hinata

Anbefalte innlegg

Er det noen som kunne vært interessert i et Trondheimstreff? Tenker til høsten kanskje, da det for min del er en del eksamensstress nå :)

Jeg er ihvertfall ei 23 år gammel sivilingeniørstudent som opprinnelig er fra østlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

Jeg var på trondheimstreff for noen år siden. Spennende og gøy, så det hadde vært artig å få til igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg flytter til Trondheim til høsten og er veldig interessert i å henge meg på et treff :)

Er 23 år og skal begynne på master på NTNU til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen hvilket felt tar du master?

Jeg skal ta en master i HMS. Er nettopp ferdig utdannet ingeniør. Hvilke linje går du da?

Endret av Thess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta en master i HMS på gløs. Er nettopp ferdig utdannet kjemiingeniør. Hvilke linje går du da?

Jeg sender deg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

*hale opp igjen* Hyggelig med flere Anonymbruker, bare å sende meg en PM hvis du ikke vil stå frem med nick her :)

Jeg kommer ihvertfall oppover til Trondheim rundt 20. august, hva sier folk til å møtes en gang i begynnelsen/midten av september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med, og kan godt stille som guide til nyinnflyttede hvis noen vil det ;) Har bodd i Trondheim nesten hele livet, er 25 år og jobber på Trøndelag Teater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da har jeg tatt en avgjørelse om at det blir treff den 4. september, håper så mange som mulig kan :) Hvis du har tips til steder tar jeg det gjerne på PM, kanskje et sted med mulighet for en øl?

Hvis du kan hadde det vært fint hvis du hadde sendt meg en PM også, så har jeg litt oversikt over hvem jeg må kontakte når tidspunkt og sted blir bestemt :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en avgjørelse om at det blir treff den 4. september, håper så mange som mulig kan :) Hvis du har tips til steder tar jeg det gjerne på PM, kanskje et sted med mulighet for en øl?

Hvis du kan hadde det vært fint hvis du hadde sendt meg en PM også, så har jeg litt oversikt over hvem jeg må kontakte når tidspunkt og sted blir bestemt :)

:goodbye:

Oh no, vi har premiere på Romeo&Julie den dagen, så jeg må jobbe og slave... er med neste gang, though :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På den ene siden hadde det vært koselig å være med på et treff, men da blåser liksom friheten bak nicket. Jeg har ikke lyst til å gå over til å være anonym bruker. Hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenke meg å være med på treff...hvis jeg tør da! Men i helga passer det dessverre ikke, håper det kommer flere anledninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er dagen kommet, send PM hvis du har lyst til å være med i siste liten, så får du opplysninger om tid og sted der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...