Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Heisann! Lenge siden sist føles det som hehe, blir avhengig av dette forumet altså! :fnise: Det er alltid kos med :humpe: hehe, koselig at du har funnet deg en å kose med iblant da. Når er du ferdig med eksamener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ferdig med eksamener lørdag :hoppe: Jeg har en på onsdag, og en på lørdag.. Skal bli deilig å bli ferdig da :)

Men i dag har jeg ikke vært noe flink, sovna på sofaen etter å ha dusjet og våknet for litt siden :veslejenta: Sover alltid så dårlig første natta med ny kar :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg flink og fikk karret meg opo kl 8 :hoppe: Har gjort et eksamenssett, og fått litt bedre oversikt føler jeg. I morgen blir det nok et eksamenssett til. *siste innspurt*

Nå er det bare 5 dager til feeerieee :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en tema-sang! Høvlerivisa! :)

Ble minnet på denne herlige sangen av navnet på dagbok-tråden din. Vømmøl-klassiker, min favoritt :)

Endret av Inx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: eBay-kløa har tatt meg.. La inn et bud på plaster som skal ta bort svarte prikker på nesa. Har ikke handlet der inne på en stund nå, og egentlig er jeg blakk. Får penger på torsdag da, men med tanke på at jeg ikke har jobb enda, og husleia forfaller 1. juli, antageligvis før jeg får lønning fra en eventuell jobb, så sliter jeg litt.. :sukk: Kjekt med foreldre som kan støtte meg, men hater å be om penger :sjenert: *klare selv*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, glemte jo helt å fortelle om at jeg fikk E på den ene psykologieksamenen :fnise: Kjekt med gratis studiepoeng :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da er det ikke lenge til du er ferdig med studiene, blir deilig med sol, sommer og frihetsfølelsen. Og gratulerer med gratis studiepoeng! :blomst:

Jeg er en skikkelig ebay fan, handla masse greier for et par måneder siden. Nå venter jeg på at leiligheten blir solgt og pengene kommer inn. Er på utkikk etter en "swimdress" fortiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swimdress er badekjoler, det er egentlig skapt for plus sizer. Men de har masse fint til små størrelser også. Er ikke så komfortabel på stranda i bikini og slikt, også er de så fine hehe. :)

se på denne linken:

http://www.google.no/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=s&hl=no&q=swimdress&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, lesing er kjedelig altså :fnise: Har litt lyst til å stikke å ta meg noen minutter i solariumet, har ikke vært der på en stund nå..

Jeg har kommet meg gjennom nesten et eksamenssett i dag, og tror at hvis jeg leser noe nå så glemmer jeg noe av det jeg kan :ler:

4 dager igjen til sommerferie :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sol: Det er så deilig, ble 18 minutter på meg da, det var det som var igjen på solkortet. Jeg ble snytt for 50% bonus når jeg fylte på med 20-kroninger :snurt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lett å føle at man har glemt det man har lest rett etterpå hehe. Deilig å ta sol, jeg elsker følelsen av varmen mmmmm. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare en eksamen igjen :hoppe: Jeg har absolutt ingen aning om hvordan det gikk i dag, men så lenge jeg står, så har jeg nok poeng fra oppgaver i løpet av semesteret til å karre meg til en C ;)

Har fått sendt avgårde to søknader på sommerjobb i dag også :hoppe:

Har mer og mer lyst til å være her i sommer :sjenert: Selv om det er koselig å se familie og sånn, men det blir litt mye med 2 måneder med mammas haukeøyne :fnise: De jobbene jeg har søkt på i dag er en renholderjobb og en kontorjobb, har ikke så mye erfaring med noe av det fra før egentlig, og jeg er absolutt ikke noe flink til å skrive positive ting om meg selv i en søknad. *krysse alt som krysses kan* Kanskje med unntak av beina :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For all del; IKKE kryss beina! :gjeiper:

Håper det gikk bra med eksamen din da, det gjorde det helt sikkert :)

Må du vre hos din mor i 2 mnd? Kan du ikke være der et par uker, også dra hjem igjen? :)

I Bergen trenger man ikke ta solarium i grunn, ikke idag og imorgen ihvertfall :ler: Solen er så sterk at man får farge etter en liten stund uti solen. Tror ikke jeg har fått så fort farge som jeg har gjort i de siste dagene, når jeg tenker meg om. Vi skal ha sommerfest nå på fredag, så da skal jeg ta solarium imorgen, vil ha fin farge til jeg skal gå i kjole, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel det at hvis jeg ikke får jobb, så har jeg ikke råd til å bo her, og jeg vil ikke spørre om mer penger enn jeg absolutt må. Ikke noe særlig mer enn til husleia :sjenert:

Hvorfor brukte jeg pengene som jeg hadde vært så flink å spare opp til shopping? :pisk:

Snart senga her nå, streiken er over, så jeg kan endelig få gjort noe vettugt på biblioteket. To dager på å lese på eksamen, har heldigvis lest endel på den fra før, så det er vel litt oppfriskning som skal til, så klarer jeg det vel greit nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov litt lenge i dag, og satt bare en time på biblioteket. Jeg hadde fått penger inn på konto, og det virket mye mer fristende å shoppe litt :fnise: Ble til at jeg kjøpte to plaine BH-er på lindex, en trepakning med hipstere på hm, og solkrem og bodyscrub på apoteket (-50%). Lette forgjeves etter favoritthipsterne mine, viser seg at de har gått ut av produksjon. RIP Sloggi Lace Hips :grine:

K har sagt at han liker hipstere så godt, og jeg har gått mer og mer over til string i det siste. Derfor jeg måtte kjøpe noen nye, alt det jeg har er temmelig slitent :gjeiper:

Vurderer å ta en tur i solariumet, men jeg må huske å prøve å skrubbe av de flekkene med solkrem som jeg prøvde i stad. Hadde vært fint med noen lyse områder på hånda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv totalt gått over til hipster, faktisk. Spesielt de med blonder. Det er så fine og man får en fin rumpefor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...