Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Jada, da var enda en eksamen unnagjort, og nå er det bare 3 igjen :hoppe: Vet ikke hvordan det gikk da, men det er et fag jeg kun har tatt for studiepoengene, sånn i tilfelle jeg trenger dem med tanke på lånekassa seinere. Nå MÅ jeg snart begynne å lese på den eksamenen som jeg skal ha på onsdag neste uke :pisk: Treeeige Hinata :fnise:

De har vel stengt på biblioteket på grunn av streik i morgen også, så jeg vet ikke helt hvordan det går med lesinga heller :klø:

I dag skal vi ha visning på et rom her, så jeg har gjort en liten shining på kjøkkenet sånn at det ser noenlunde ut der. Noen *kremt* som ikke har vasket som skulle ha gjort det :kjefte: Heldigvis flytter h*n som er verst ut nå i juni :lur:

Edit: Der kom jeg jo på 8 sider :bolledeig: Lykketallet mitt jo!

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg faktisk vært litt flink, kom litt sent igang med lesinga, men har vel lest effektivt i to og en halv time ;) Ikke helt ferdig enda, satt meg mål å bli ferdig med et kompendie i dag.

:sol: :sol: Deilig med litt finvær også, kanskje kjøpe meg en is og finne en benk etterpå

Har avtalt med K at det blir kosing på torsdag da. Can't wait :sjenert: Han har mye å gjøre for tida, streiking tar faktisk litt tid altså, selv om man skulle tro at han hadde masse tid til overs :fnise:

Må ringe han som driver og prøver å skaffe sommerjobb til meg etterpå også, det er en og en halv uke til jeg kan begynne å jobbe, og jeg vet ikke om/når jeg får jobb. Begynner å få litt nerver, og kunne vært litt greit å vite hvor jeg skal være i sommer, lurt å bestille billett sørover snart også, hvis jeg skal dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er biblioteket i Trondheim virkelig stengt pga streik altså? Det er det heldigvis ikke her, da hadde jeg fått fullstendig panikk! :fnise:

Hva slags sommerjobb ønsker du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedbiblioteket er stengt ja :sukk:

Jeg håper på en sommerjobb relevant til studiene, han jeg skal ringe i dag jobber i Vann- og Avløpsetaten i Oslo :fnise: Kanskje jeg skal jobbe med oslodritt i sommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :( Hvis det får deg til å føle deg bedre så kan du komme og rense avløpet mitt hvis du vil :gjeiper:

Deilig med litt K da hehe. Vet du, jeg så et innlegg du hadde lagt inn ang treff i Trondheim, og en av brødrene mine bor der og jeg skal dra dit om ikke lenge. hvis du vil så kan vi treffes?? :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir om ca 1-2 uker, men jeg sender deg en pm med info om når jeg drar dit og nr mitt. Det er litt morsomt å treffe en jeg aldri har sett før men som jeg "kjenner" hehe. Gleder meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se om jeg er her da, kan være jeg trekker sørover for sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og gått rundt i byen for å prøve å få meg noen sommerjobb, jeg var innom ihvertfall 20 butikker, men det var bare 4 som faktisk trengte folk nå og som jeg fikk levert CV til. Har også søkt på det som det er mulig å søke på hos nav og finn.no, så nå er det bare å se. Jeg kan jo alltids prøve og se om jeg får jobb på en kafé eller restaurant, men jeg er litt fed up med varme på kjøkkenet og fulle folk :sjenert:

Jeg vet jo også at mamma og pappa hjelper meg med det aller nødvendigste hvis jeg trenger (som husleie), men det her blir i så fall tredje sommeren på rad uten jobb, og jeg håpte jeg kunne få spart litt penger til klasseturen som vi skal på rundt påske neste år (Malaysia :bolledeig: )

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og hvor lenge jeg klarer å sitte på gjerdet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får deg jobb snart da, forstår at det er litt kjedelig å støtte seg på foreldrene. Så gøy å dra til Malaysia, jeg har også lyst til å reise til et spennende land. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg faktisk vært litt flink, hvis man ser bort i fra at jeg slumret 2 timer i senga :sjenert: Har hatt to leseøkter a 45 min, men mye som gjenstår også. I morgen har jeg eksamen i personlighetspsykologi, har ikke planer om å lese så altfor mye, kanskje bare se på en gammel eksamensoppgave :fnise:

Ellers venter jeg bare på at K skal sende melding og be meg om å komme til han, vi hadde egentlig avtalt etter kl 16, men i går sa han at han trodde det passet bedre før kl 16. Føler jeg maser altfor mye på en buzy mann :sjenert:

Vi snakket litt om at det hadde vært deilig å :humpe: uten den fordømte regnfrakken, så vi ble enige om at det kunne skje hvis han testa seg. Savner å ha sex uten kondom jeg altså, er jo så mye bedre :sjenert:

Det er ti minutter av den pausen jeg har innvilget meg, kanskje se om jeg finner noe spennende her inne på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var enda en eksamen unnagjort :hoppe: Fint med multiple choice, nesten som å fylle ut tippekupongen :fnise:

Fikk snakket med K i går da, han var lei seg for at han hadde vært opptatt hele dagen med streik og familietrøbbel. Vi håper at han får lurt romkameraten sin ut på byen i helga så han kan snike inn meg :fnise:

Jeg burde vel begynne på lesing igjen, har absolutt ikke lyst :pisk: Burde stikke og kjøpe meg en nøkkel også, så jeg får låst rommet mitt hvis jeg skal reise bort i sommer. (treeeeige huseier) :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjenert: Er det bare meg som blir litt glad innvendig når jeg ser at folk slår opp på facebook? Det er nok kanskje litt slemt, men det er nok min single tilværelse som trenger lyspunkt i hverdagen. :sjenert:

Ellers er det stille i Hinata-heimen i dag, har vært litt småkvalm og hatt halsbrann i dag. Lurer på om det er bivirkninger av pilla, for har hatt det ganske ofte i det siste :klø: Ikke noe moro ihvertfall..

Har avtalt nytt møte med K i morgen da, var egentlig sånn at jeg skulle en tur til han i dag, men i det jeg var på vei ut døra så fikk han uventet besøk. Det var vel egentlig greit at jeg ikke var på plass i senga hans allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pisk: Gløttet litt på en gammel eksamensoppgave til den eksamenen jeg skal ha på onsdag.. Wæææ, jeg kommer til å slite :hakeslepp: Nå må ræva mi komme seg i gir snart, er jo bare 4 dager igjen å lese på...

Jeg venter på melding fra K da, at romkompisen har forlatt åstedet :fnise: Jeg vil jeg vil...

Ellers føler jeg meg litt beglodd av de som sitter på balkongen rett over veien for vinduet, selv om jeg kikker litt bort på 3 karer i bar overkropp av og til jeg også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart avgårde til K og tilbringe natta der :humpe:

Ha en fin kveld, jeg vet jeg kommer til å ha det :lur: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en koselig natt hos K, han lagde pizza, så så vi på film før vi trakk inn i senga :fnise: Også da vi skulle sove så trakk han fram gitaren og sang nattasanger for meg :romeo: Og i dag har vi hatt en lat morgen med kos og film i senga med litt godsaker. Kom hjem for ikke så lenge siden, han skulle grille med noen kompiser

Nå moter jeg meg opp til å begynne lesing, tenkte jeg skulle gjennom ihvertfall et halvt eksamenssett i dag. Men først er det duket for litt sløving på sofaen, en dusj og kanskje sette på en klesvask :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...