Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Det er såå deilig med hipstere og boxere, håper jeg får meg en type som liker det... for jeg kommer til å nekte å gå med string, den går langt i ræva og er sykt ubehagelig. :roll:

Det er gøy å shoppe...shoppe kriblingen er sterk nå :handle::shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er siste leseøkt unnagjort :hoppe: Vet ikke om jeg har alt under kontroll, men akkurat nå er jeg så lysten på ferie at jeg begynner å drite litt i det :fnise: Så om 20 timer har jeg ferie :sol: :sol: :sol:

Har fremdeles ikke hørt noe om jobb da, vet ikke helt hvor mye is i magen jeg skal ha. Nå har jeg 4 søknader inne som jeg ikke har fått svar på, i tillegg til de 4 CV-ene i ulike butikker. Leter på nav og finn hver dag for å se om det er noe ledig. Lurer også litt på om jeg skal melde meg til noen vikarbyråer på mandag, selv om det er slitsomt å ikke vite hva man skal, og å bli hevet inn i nye jobbsituasjoner hele tiden. I fjor var jeg vikar hos Adecco, og man blir faktisk ganske sliten av å gå og vente på telefon hele tiden. Jeg ble oppringt en dag i løpet av sommeren, det var kl 9 på morgenen, jeg lå og sov, og fikk beskjed om at jeg fikk jobbe på en butikk. Helst skulle jeg jo ha vært der kl 9, men siden jeg var uti huttiheita så kunne jeg ikke komme før 11. Stress :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du er jobbsøker du, da? Jeg vet vanskelig det kan være å få seg jobb, og ikke minst, hvor nervepirrende det er å vente på svar.. Jeg husker jeg var på et jobbintervju i Asker, og det virka som alt gikk bra, og før jeg skulle gå, sa hun "jeg ringer deg neste uke", det har gått nesten 4 uker, og hun har ikke ringt. Syns sånt er fryktelig frekt :S Uansett, sjekk litt nav og finn ikke minst, er du på jakt etter ekstra/deltid eller heltid? Det er litt knapt med heltidsstillinger for tiden, og sånne bemanningsbyråer sikrer deg ikke fast jobb med det første, og det å vente på at telefonen skal ringe osv osv, kan være utmattende. Da er du nærmest bundet, selv om du kan si nei, så... Jeg vet iallfall at noen barnehager fortsatt trenger folk, enkelte hoteller, noen butikker osv osv. Det finnr du nok på nav om du sjekker. :) Så kan du skaffe deg sånn jobbagent også, hehe :skravle:

Uansett; lykke til med jobbsøking. Jeg er GLAD jeg ikke trenger å gjøre det lenger, uff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter sommerjobb, og er litt sent ute med søkinga fordi jeg har ventet på svar fra noen bedrifter om jeg kunne få jobb som er relevant til studiene mine.

Får nesten se hva som skjer, men jeg hater å ikke ha noen plan :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke lenge igjen til ferie nei! Deilig da, hva skal du til sommeren da? :)

Når jeg søkte på jobber så leverte jeg ca 100 søknader overalt, enten de trengte folk eller ikke, for de fleste butikker får så mange henvendelser at de ikke utlyser stillinger. Så ba mellom 5-8 av dem meg på intervju og ut av de fikk jeg 1 til 2 av jobbene. Ikke bare bare å søke jobber ass... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel innom rundt 20 butikker og lurte på om de hadde behov for hjelp i sommer. De aller fleste sa de allerede hadde ansatt, og det var 4 som tok i mot CV, 3 av dem fordi sjefen ikke var på jobb. Jeg håper mest på at de stillingene som er utlyst gir litt napp. Får vente og se :sukk:

Scenario 1 er vel hvis jeg ikke får jobb, så er det rett nedover til østlandet og bo hos mamma og pappa i hele sommer. Måtte be om penger til å kjøpe en liten is eller noe :sukk:

Scenario 2 er hvis jeg får jobb, så blir det vel jobb her i Trondheim til august, så har jeg avtalt med ei venninne at vi kanskje skal til syden i august. Regner med jeg drar på besøk til mamma og pappa i august også, tror ikke jeg begynner på skolen før 23. august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sensurert* Jeg vant veddemålet mot grafenberg :hoppe:

Send some Dots up to Trondheim Bitch :fnise:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om fem timer har jeg ferieeeee :bolledeig:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :bolledeig::hoppe: :hoppe:

:bolledeig::hoppe::bolledeig:

:hoppe: :hoppe: :bolledeig::hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoooo, endelig ferie. Det er jammen litt rart, vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til :fnise: Har vært på butikken og kjøpt pizza og øl, så noe har jeg jo å gjøre på i kveld :lur:

Sendte melding til K for noen timer siden og lurte på om han hadde lyst og tid til å finne på noe i helga.. Har ikke fått noe svar. Har egentlig følt at han har vært lite interessert den siste uka, vet ikke helt hvorfor :sjenert: Ikke har han vært på msn de siste to dagene heller... *prøver å forhindre overanalysering på jentevis* Blæ, hvorfor skal jenter tenke så mye? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, er så deilig med friiii :hoppe: Jeg våknet kl 11 i dag, begynte å vaske badet, så tenkte jeg å fortsette med rommet mitt, men plutselig gikk brannalarmen. Vi gikk ut, traff på de andre som bor i bygget, prøvde å få tak i huseieren, han var ikke å treffe på telefonen. Vi kunne ikke skru av alarmen fordi man må ha en nøkkel for å åpne alarmskapet. Så ringte vi de som har montert alarmen, de hadde ikke registrert at det var en alarm som var montert på den adressen. Ble satt over til securitas, de hadde ikke noe med brannalarmen å gjøre. Ringte så politi, ble satt over til brannvesenet, de hadde heller ikke fått noen melding om at alarmen her hadde gått, og kunne ikke hjelpe oss. Så da venta vi i 3 timer til endelig huseieren kom og fikk drillet opp døra til alarmen. :kjefte: Den eneste nøkkelen til alarmskapet hadde visstnok et firma som holder til i bygget, men de er jo ikke her i helga :rolleyes:

Er temmelig sår i ørene etter 3 timer med piping, men heldigvis var det to alarmer i leiligheten som ikke fungerte, så jeg fikk sitte på rommet til ei som jeg bor med. ;)

Nå har jeg støvsugd rommet, spist middag, og jeg tenkte jeg skulle ta en kjapp svingom med moppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med ferie, gjett om jeg er misunnelig! :) Håper du får nyte den uten brannalarmer fremover. :fnise:

Når det gjelder K, er du kun interessert i ham for sex, eller er du litt betatt av ham også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke, han er jo en kjernekar, selv om mobilen hans hadde blitt ødelagt så han ikke kunne svare :fnise: Jeg kan nok få følelser for han, men akkurat nå tør jeg ikke å håpe på at han vil noe mer, så jeg holder litt tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg syns har skint litt igjennom det du har skrevet i det siste ja. :) Med han forrige virka du liksom så veldig "cool", men her virker det som om du bryr deg litt mer. Du får bruke sommeren på å se om det blir noe mer da vet du, er veldig koselig med sånn kjæresterier også. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, skal prøve på det, hvis ikke mamma får overtalt meg til å komme sørover ;) Derfor det hadde vært litt fint med en jobb som unnskyldning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har ferie er det plutselig ikke noe å finne på lengre, har jo ikke noe å prokrastinere fra :fnise: Hadde jo egentlig planer om å ta en ringerunde om jobber i dag, men ble til at jeg utsatte det til i morgen. Er ikke så glad i å snakke i telefonen :sjenert:

Fikk snakket litt med K i dag, han har ikke tid til å møte meg før en gang i neste uke :sukk: Men det virket som om han hadde veldig lyst da, er vel bare mye å ta igjen før ferie og etter streiken. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag blir det Hinatas sjokoladeboller her (eller kanskje man burde si sjokolade med boller) :fnise: Går vel nesten med en 200g plate med melkesjokolade (det jeg ikke spiser opp først) til en ferdig bollemiks. Watch out for calories on the loose :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Jeg har fått avslag på den kontorstillingen i dag, og ringte der jeg har søkt om renholdsstilling, og der virket det som om de hadde begynt med prøvejobbing. Hun sa at dersom jeg var aktuell ville jeg høre noe i løpet av uka. *pessimistisk*

I dag har jeg blitt invitert på besøk til en som jeg møtte på fest for noen uker siden da. Han var visstnok ensom siden alle andre har dratt fra byen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med jobbavslag. :sukk: Jeg søker jo fulltidsjobber nå, så jeg har et par jobbavslag liggende i mailboksen min jeg også. Er superkjipt! For min del ser jeg at det har begynt å bli betydelig færre annonser på FINN nå også, folk vil vel ikke starte en ansettelsesprosess midt på sommeren. Så det betyr sannsynligvis at jeg må vente til over sommeren før jeg får kommet skikkelig i gang med å søke igjen. Kjenner jeg blir sliten av å ikke vite hva jeg skal til høsten, og ikke minst av å ikke vite hva jeg skal leve av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg juliane :klemmer: Det ser ut som om jeg trekker mot mor og far på torsdag da, fant togbilletter til 299.. Har ikke så mye håp om at de to andre jobbene skal være noe for meg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...