Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

HEEEEEEEEEEELG :bolledeig:

Har vært en liten tur på skolen i dag, nesten blitt ferdig med et prosjekt også. Vi har sammensetting, gjennomlesing og litt sammenligninger igjen før vi er ferdige. Det tikker seg stadig nærmere eksamensstart, er jo faktisk bare litt over en uke igjen med undervisning.

Blir litt smådeppa når jeg ser ut vinduet i dag, værgudene har vært skikkelig bipolare i dah, horisontalt sludd i 15 min, så er det strålende sol rett etterpå, og 10 min etter det igjen sludder det igjen. Lurer på å bare lukke igjen persiennene så jeg ikke ser jævelskapen :fnise:

Ha en fin helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært ute på skojakt i dag (igjen) Begynner å bli skrekkelig lei av at skobutikkene ikke tenker at damer trenger komfortable sko de også, og gjerne noen komfortable sko som ikke ser ut som noe bestemor kunne subba rundt i :sint: *titter lengselsfullt over på herreavdelingen* Nei, får ta meg en tur på xxl, selv om prisene der svir godt i lommeboka.

Fikk strømregninga for vinteren i posten i går også, hele 10.000 kr kostet herligheten. Heldigvis må vi som leieboere bare betale det som er over 5.000, for resten er "inkludert" i husleia, men blir allikevel en sur tusenlapp som jeg kunne ha brukt på andre ting :sukk:

Har ingen planer for kvelden, tipper det blir alene i sofaen, kanskje med en liten tår baileys. I'm pathetic :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er sånn som ikke sover godt de første nettene med en ny kar i sengen. Men jeg er sånn som trenger plass. Jeg har 180*200 seng, men bruker ikke den her jeg bor no da, men. M har sikkert sånn liten vanlig seng. Er helt jævlig og dele seng der, eller jeg elsker å sove siden av han, men herregud så liten plass. Går ikke an å snu seg eller noe. Også trenger jeg min egen dyne. Slik har jeg alltid vært. Jeg bodde med eksen min i noen år, og jeg ble aldri vant medå ligge og sove under dynen med han. Rett før jeg sovner så liker jeg å kunne rulle bort på min egen side og bruke min egen seng :ler:

De gangene jeg har sovet hos M, og skal på jobb dagen etter så har jeg vært så trøtt at øynene mine har svidd. Jeg sover kansje 1 time tilsammen de nettene jeg må dele en liten seng med han. Så jeg fikk nok av søvnløse netter, så jeg rullet sammen en madrass fra mamma og tok med meg til M :ler: Så da var det problemet fikset :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg bestemt meg for å gjøre noe med vekta, den går ikke nedover av seg selv. Så fremover skal jeg:

- Holde meg unna alle sukkervarer, også kjeks, youghurt (annet enn den daglige activiaen)

- Være flink å gå tur, minst 30 min på tur hver dag

- Prøve å være flinkere til å lage middag

- Potetgull og lignende kan jeg få lov til å ha i helgene

- Jeg skal få lov til å innvilge meg selv en bakedag i måneden

Akkurat sånn som ståa er nå ligger jeg vel 10-15 kg over der jeg helst skulle ha vært. Var flink en periode for 2 år siden, klarte å gå ned 10 kg, og nå matchvekta i løpet av noen måneder, men det kom kjapt på igjen etter en tids sykdom og litt ensomhet :sjenert:

Dere får :pisk: meg litt hvis jeg ikke har vært flink da, kanskje jeg skal ordne meg en ticker så det blir offisielt også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette klarer du!:)

Det er vanskelig i begynnelsenog ikke få i seg så mye sukker, man blir jo avhengig av det dritet. Men etter et par dager blir alt mye bedre. Også finnes det såå masse god mat. Jeg lager ofte midager selvom det er kun til meg selv. Jeg elsker mat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært flink og holdt meg unna (nesten all) sukker de to siste dagene, har hatt litt i kaffen min om morgenen :sjenert: Ellers var jeg flink å lage meg laks med ovnsstekte potetbåter og gulrot i går. I dag har jeg ikke lagd middag enda, men har planer om bønnefajitas :sikle:

Også har jeg ikke hørt noe fra daten min i det siste, prøvde å kontakte han på msn i løpet av helga, og sendte han jo melding på bursdagen hans. Irriterende altså, vet ikke helt hva jeg skal tro. Enten så er han veldig opptatt, eller så har han ikke baller til å si at han ikke vil møte meg noe mer :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal gå ned litt i vekt er det faktisk best å være singel eller i alle fall ikke ha samboer, så aldri så galt at det ikke er godt for noe. ;) Jeg hadde også planer om nesten like mye nedgang som deg - 15-18 kg, og var skikkelig godt i gang da jeg traff A. Hadde gått ned 10-11 kg, hadde funnet balansen med sunt kosthold og kos og følte meg skikkelig bra. Og så ble jeg sammen med en mann med tidenes høyeste forbrenning og største kakekonsum verden noensinne har sett. Skal si deg det ikke er særlig lett å fortsette nedgangen når huset strømmer over av kaker og godterier og han lager middag med lite grønt og mye raske karbohydrater og ferdigpakker - selv om jeg forsøker å hinte til at han også kan lage noe sunnere. :fnise:

Hørt noe mer fra daten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe som helst. Han har eksamen i morgen da, men han burde vel ha tid til å sende en melding. :vetikke:

Kom akkurat hjem fra skolen, sliten i kropp og hode, kjenner hodepinen kommer snikende :sukk: Så i dag har jeg kjøpt med meg en frossenpizza fra butikken, og nå sitter jeg og venter på at ovnen skal bli varm nok.

Får se om jeg klarer å få tid til en liten gåtur i kveld også, må bare la maten synke litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: I dag har visakortet mitt fått skikkelig treningsøkt. Har kjøpt sko (endelig) og allværsjakke. I tillegg litt stæsj til hår og ørepropper. Gikk på XXL i dag og bestemte meg for at jeg ikke skulle komme ut døra uten å ha kjøpt meg nye sko. Tror jeg prøvde alle walkingskoene de hadde der som var i min størrelse før jeg fant ut hvilke jeg skulle ha :fnise: Også på vei til kassa falt jo blikket mitt på en jakke. Her i Trondheim er det obligatorisk med allværsjakke. Det er ikke akkurat sjeldent at det er strålende sol det ene øyeblikket, og neste øyeblikk blåser det nordavind fra alle kanter og regnet høljer ned. Så ble en lilla stormbergjakke da :sjenert: Tror jeg brukte 1500 inne på xxl. *svett lommebok*

Dette er faktisk en uke jeg har hatt mye personlig velvære, var hos frisøren på tirsdag, ble ganske kort, og jeg ble veldig fornøyd :nigo:

I går var jeg for første gang (noensinne) i solarium, tok vel 6 min, turte ikke noe mer. Jeg trodde jeg hadde brent meg da jeg kom hjem, for det prikket litt i huden, og den var litt rødlig, men gikk bort etter en time eller sånn :klø:

Har vært flink denne uka med tur også, gikk ikke tur på onsdag, men har gått 40 min 3 andre dager, så da går det opp i opp kanskje? Får håpe det blir enklere nå også, har tross alt sko som ikke begynner å gå opp i liminga og gir meg gnagsår.. :fnise:

God helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært ute og gått tur en time, deilig med sol og frisk luft. De skoene jeg kjøpte i går (disse) er ment for å gi litt større motstand når man går. Jeg kjenner det faktisk litt ekstra i rumpa etter en gåtur. Hinata skal få sprettrumpe :bolledeig: Haha..

Ellers har jeg tråkket på vekten, den viser 1 kg mindre enn forrige gang, men det kan også ha noe med at jeg i dag veide meg på morgenen før frokost, men forrige gang var det på ettermiddagen.. Det er uansett litt deilig å se at det går nedover. Hadde faktisk gått ned 4 cm rundt midjen da :nigo:

Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til i dag, det er X-russefest i kveld, men jeg tror ikke jeg orker. Kanskje jeg skal slenge en vinflaske inn i kjøleskapet så jeg kan kose meg med den i kveld. Burde også gjøre litt skolearbeid :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Jeg er så lei av folk som synes synd på meg fordi jeg klarer å kose meg i eget selskap. Som f.eks når jeg i går lå hjemme på sofaen og koste meg med noen glass med vin, så får jeg høre at "Det er vel ikke koselig, stakar deg" "så ensomt da, bli med ut på byen og vær litt sosial." :sinna: Kan ikke folk forstå at alle mennesker ikke er lik dem selv?

*frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:sur: Jeg er så lei av folk som synes synd på meg fordi jeg klarer å kose meg i eget selskap. Som f.eks når jeg i går lå hjemme på sofaen og koste meg med noen glass med vin, så får jeg høre at "Det er vel ikke koselig, stakar deg" "så ensomt da, bli med ut på byen og vær litt sosial." :sinna: Kan ikke folk forstå at alle mennesker ikke er lik dem selv?

*frustrert*

helt enig !

bare fordi andre kanskje syns det er kjedelig å være alene så betyr ikke det at jeg synes det liksom :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh, er så deilig å gå tur i solskinnet :bolledeig:

*spre solskinnet inn hit*

:sol: :sol: :sol: :sol:

Jeg blir så glad av fint vær, tror nesten jeg må ta en tur til senere i dag, og da uten jakke, for det ble varmt og klamt..

Har fått gjort litt på øvingene mine i dag også, har hoppet over noen oppgaver da, får se om jeg gidder å gjøre dem. Skal skrive om klimaet på hjemplassen min, og også skrive litt om brannsikkerhet, men da må jeg slå opp i lovverket, og det er så kjedelig :sukk:

Det viktigste er å få øvingene godkjent da, så jeg får lov til å ta eksamen.

Var og tok sol i går også, deilig med litt varme, men jeg forstår ikke hvordan folk kan ligge inni boksen der så lenge. Får litt hetta (bokstavelig talt) etter sånn 5 min, også ser jeg på tidsuret hele tida hvor lenge det er til det er over. I går tok jeg 8 minutter da, vil ikke bli solbrent, så tar litt kortere tid enn anbefalingen. Tror faktisk jeg begynner å blir litt brunere da :nigo: Skal bli deilig å få litt farge for en gangs skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se vekta gå ned :nigo: Enda en kilo borte nå, selv med veiing på ettermiddagen. Hadde mistet en cm rundt livet også..

Nå har siste undervisningsdag blitt unnagjort, og jeg tar noen dager fri nå der jeg lader opp til eksamenslesing. Har 5 eksamener i år, den første tror jeg er 24. mai, så jeg har heldigvis en del tid å lese.

Tok 14 min med sol i dag, er faktisk litt brunere nå :sol: Skal bli deilig å få en fin gyllen farge til sommeren. Skal vel mest sannsynlig jobbe hele sommeren. Ikke at jeg har fått jobb enda da :sukk:

Ellers har jeg gått til det steget å blokke daten min på msn, prøve å forhindre at jeg sier noe dumt :fnise:

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høvleri Høvleraaa :lur:

Jeg har holdt på å gå på veggen av manglende intimitet de siste ukene, så i går så drev det meg til å foreslå puling for en som jeg har snakket med på msn en stund. Msn-samtalen gikk noe sånn her..

Hinata: bæææ

S: møøø

Hinata: Står til?

(han svarer ikke)

Hinata: Pule?

(han svarer ikke)

Hinata: Ikke det nei :(

S: Hehe.. gjerne

:fnise: Så sånn gikk nå det da. Han henta meg her etter en kjapp dusj, så satt vi og skravla og så film.. Det ene førte til det andre, og her sitter jeg nypult :nigo: Deilig var det også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du følelser for han her daten? Virker som han kun vil ha sex og ikke noe mer, så du må være forsiktig. Er så fort gjort å få følelser.

Jeg syntes det er døds digg å være aleine av og til å kose meg. Hin dagen var jeg hjemme hos M, han var med en kompis i 2 timer, kompisen til M skulle på byn, men skulle ikke. Men jeg ville være aleine, så jeg tvingte han nesten. Hahaha. Jeg var hjemme hos M aleine, så serier, spiste god mat og koste meg. Så hentet jeg M senere. Fint det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk ble litt sjokket av det forrige innlegget mitt jeg :fnise:

Får ta et litt mildere innlegg i dag da.

I dag har jeg vært flink studine (til forskjell fra i går), har lest 4 timer på biblioteket i dag. Jeg har fått skrevet sammendrag til 5 kapitler.

Ellers har jeg gått på en sukkersmell :pisk: Smågodt, is og kjeks har det gått i de siste dagene.. :fy_fy: Har også blitt lite turer i det siste, det har sluddet og vært jævlig vær de siste dagene.

Har fortsatt med å ta sol da, er litt vanskelig å se hvor brun man har blitt, har jo tross alt ingen skiller å skilte meg, men jeg ser brunere ut ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...