Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ikke så mange metrene med svømming i går da, litt hardt å komme tilbake, så ble bare 550 meter.. Har ikke dårlig samvittighet, for jeg var dritstøl i beina etter en særdeles heftig runde :sengekos: på mandag :lur:

*lade opp til teite EiT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Ble ikke så mange metrene med svømming i går da, litt hardt å komme tilbake, så ble bare 550 meter.. Har ikke dårlig samvittighet, for jeg var dritstøl i beina etter en særdeles heftig runde :sengekos: på mandag :lur:

*lade opp til teite EiT*

Haha nå fikk du iafall meg til å le :fnise: Håper du fikk deg en bra omgang da, det er jo trening det også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg kunne bidra med litt latter :ler:

Nå er det jammen snart helg igjen, første uka på skolen har gått greit, men det blir vel mer hektisk fremover. Har forelesning nå kl 12, men før det tenkte jeg å være snill og ta oppvasken og kanskje rydde inn senga (sovesofa)

Om nøyaktig en uke er vi på vei til London :hoppe: Gleder meg, har vel ikke vært der siden jeg var 18, så nå gleder jeg meg til å handle sko på footlocker :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jammen helga over allerede :hakeslepp: Tror dette må være den sløveste helga noensinne :gjeiper:

M har spilt på mobilen, jeg har spilt sims på xboxen, også har vi også spilt mot hverandre i et spill som heter scramble with friends på iphone.

Har vært veldig deilig å bare koble helt av, når man spiller så glemmer man alt annet som foregår (og jeg kan jo late som om jeg er simmen i spillet, i går fikk jeg baby, i tillegg til de 2 bikkjene og katta jeg hadde fra før :fnise: )

Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det under et døgn til avreise til London, gleder meg som en unge :hoppe: I morgen har vi planer om å rekke innom litt sightseeing, og kanskje vi tar en tur på akvariumet også hvis vi orker, lørdag er det shopping og søndag er det museum og cirque du soleil. Ser ut som det blir en bra tur dette :nigo:

I går var vi til ei venninne av M og hadde spillkveld sammen med gjengen, vi hadde tatt med oss Ligretto, og det ble jo en stor hit for de som ikke hadde prøvd det før ;) Begynner å føle meg litt mer vel med gjengen hans nå også, jeg er jo alltid litt sjenert i starten med nye folk :sjenert: Veldig koselige mennesker, som er "runde i kantene"

God helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide med en oppdatering her, det har virkelig gått i ett her i det siste.

London var supert, ble tid til sightseeing, litt shopping, museum og så høydepunktet som var Cirque du Soleil :hoppe: Anbefaler virkelig alle å ta seg en tur der hvor de turnerer, både M og jeg er enige om at vi nesten må se dem igjen. Jeg ville ikke at det skulle ende :sjenert:

Var veldig koselig å være på tur med M også, han ble imponert over kartleseregenskapene mine :fnise: Rart å sove i 150-seng da, her har vi bare 120 å boltre oss på, men man blir jo vant til alt :fnise:

I går var jeg på seminar med skolen, dro hjemmefra halv åtte på morgenen, og komme ikke hjem før elleve på kvelden. Heldigvis er det nå bare en dag før helg, regner med den blir ganske så rolig, skal kanskje finne på noe med brodern til M på lørdagen, hvis dama hans kunne ;)

Ha en fortsatt fin torsdagskveld. Her skal jeg nyte den alene foran tv'en (M er på jobbgreier til i morgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig helg, var deilig å sove lenge i dag, denne uka har vært ganske hektisk, og onsdagen tappet meg virkelig for krefter. Har prøvd å rydde litt her før M kommer hjem fra seminar, regner med at han er temmelig skutt, så da er det vel deilig å komme hjem til noenlunde ryddig leilighet.

Vi har fått utlevert et prosjekt i dag, læreren har estimert at vi skal bruke 40 timer på det, og det er innlevering uka etter påske. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg vel til å utsette det i det lengste. Men kanskje jeg skal være flink og planlegge noen turer på lesesalen neste uke for å begynne :klo: Den virker temmelig omfattende, så kan godt være det tar mer enn 40 timer også :sukk: Lite lyst å starte på det kjenner jeg...

Men nå er det ihvertfall helg ;) Prøver å pønske ut hva vi skal ha til middag i dag, tandoori frister egentlig litt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har vært veldig avslappende, vi fikk et spill til xbox i posten på fredag, så det har blitt mye spilling av Rayman Origins :fnise: Selvfølgelig med taxfree-godis innen rekkevidde :sjenert:

På lørdag var vi en tur hos broren til M, fikk planlagt påsken slik at vi er på hytta samtidig. Så fikk vi bestilt fly og togreiser til påsken også, tog til min hytte, tog til gardermoen, fly til trondheim, fly til oppi nord og tog fra nord igjen. *pjuh* Så da blir det å møte svigers i påsken, har heldigvis sagt hei på skype fra før ;) Om et par uker skal vi nedover og hilse på min familie, mamma gleder seg :ler:

Ellers var jeg en tur i kollektivet mitt og fikk vasket, fikk også ryddet litt i skapet, og gitt bort 5 poser med klær til fretex. Nå som jeg ikke bor der bir det jo veldig lett å se hvilke klær jeg faktisk ikke bruker.

Fikk hentet en bukse også, som jeg har slanket meg inn i :nigo: Også klarte jeg å få igjen knappen på målbuksa mi, men er nok noen kilo til lovehandlesene ikke tyter uttafor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jammen snart helg igjen. Oppsummering av uka:

Tirsdag: kjøresimulator-kjøring på skolen, svømming på kvelden

Onsdag: Eksperter i Team på skolen, vi hadde faktisk masse å skrive om i gruppeloggen fordi ei tok opp et problem med en annen..

Torsdag: Tidlig på skolen for å gjøre en øving, forelesning med en fra Ruter, middag på Graffi Grill med venninner + kjærester, med etterfølgende kakao ;)

I dag er planen å gå på skolen, så skal vi være flinke å dra til svømmehallen fordi vi ikke var der i går. Ellers blir det vel bare sløving i helga, sikkert litt mer spilling, også må vi ta knekken på litt tax-free godteri nå som vi har "lov" ;)

God helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helga jammen på hell enda en gang. Helga har egentlig bare bestått av sløving, eller på fredag var vi jo flinke og dro i svømmehallen og fikk svømt 1000 m. Vi pleier jo som regel å være i svømmehallen når alle barna er hjemme, så det var litt mye støy i forhold til det jeg gjerne skulle hatt..

I morgen tenkte jeg å være flink og jeg satser på å være på lesesalen 10.15. Jeg som har så sene forelesninger dette semesteret skal nok slite litt med det ja. Spesielt når man ikke MÅÅÅÅ :sjenert:

Nå tikker det stadig nærmere at M skal møte mine foreldre også. Det skjer neste helg, vi skal nedover og hilse på søster + fam og foreldre. Tror nok jeg er mer spent enn M, har ihvertfall lært han navnene til alle nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid veldig spennende med det første møtet mellom foreldre og kjæreste, men det pleier nok å gå veldig bra, altså! :jepp: Vi hadde også en runde med navnepugging før han skulle møte mammas del av slekta i konfirmasjon og pappas i begravelse, skrev til og med opp slektstre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til vi drar sørover ;) I morgen sitter vi på toget nedover..

I går var gjengen til M her på filmkveld. Jeg disket opp med hjemmelaget sjokoladekake, det ble en hit altså ;) Jeg er litt av et kjerringemne :fnise:

I kveld er det duket for revy med linjeforeningen min. Håper det blir like moro som det har vært foregående år. M får oppleve gløshaugen fra innsida også :fnise: Fine dragvollingen min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Revyen i går var veldig bra :nigo: Litt tung start, men så tok det seg opp etterhvert med blandt annet parodier på Fristet, FrP og Migrapolis.

Sistnevnte gikk ut på at vi skulle se hvordan fredagsbønnen var. Her ble man ledet av Imamen, som fungerte som yogainstruktør. :fnise: Var gode stillinger og hvorfor man gjorde det.. Blandt annet for å vise avsky mot vestlig kultur, eller å skremme bort ikke-troende ;)

Verdt å nevne er også Teatersporten. Vi fikk se et dukkehjem med en livlig kommentator på sidelinjen. Det ble til og med reprise i sakte film :ler:

I dag skal jeg ned og hente en vask som er ferdig i tørketrommelen, vaske opp og pakke siste rest før jeg drar på forelesning kl 12. Så har vi funnet frem til noen episoder med Happy Endings som vi kan kose oss med på toget sørover ;)

God helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i Trondheim igjen etter helg sørover. Har vært veldig koselig i helga, M syntes at familien min virket hyggelig, og han ble selvfølgelig sjarmert i senk av tantebarna mine :fnise: Virket som om han hadde noe å snakke om med mannen til søs også ;)

Nå er det tilbake til hverdagen, fremover blir det nok travle tider med mye som skal være unnagjort på skolen. Tenker å benytte tiden frem til M kommer hjem med å sitte og spille xbox, kjenner jeg trenger å koble av litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...