Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*venter på at M skal bli ferdig på jobb så jeg kan stikke til han for å sove der* Luksus med fri på fredager ja (enn så lenge) :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Jeg blir glad av livet mitt for tida :ler:

I går var vi et tur i byen med en tur innom vitensenteret og litt butikker. På vei hjem møtte vi ei i gjengen hans, så da ble jeg introdusert for henne. Ble invitert med på bursdagsfest i dag, så da er det hele gjengen som står for tur *småskummelt*

Skal benytte timene før M kommer fra jobb på å lakkere neglene og ellers bare drive med velvære. Kan være jeg skal ta meg en tur til byen for å observere opptaksprøvene til linjeforeninga, og ta meg enda en tur innom en bokhandel med opphørssalg. Kanskje jeg finner noe moro der i dag også (i går ble det spill)

God helg ønskes dere alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jammen tilbake til hverdagen igjen, den virker så langt borte når jeg er sammen med M :rodmer:

Festen på lørdag var veldig koselig, en morsom gjeng med mange forskjellige personligheter. Noe for enhver smak :fnise:

Nå må Hinata lade opp til øvingtime, har noen småoppgaver som må være unnagjort før forelesning i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det har vært ferie i det siste altså, var hardt med 3 timer øving på en mandag. Fikk kommet litt igang da, med den teite økonomien :fnise: Skal leveres på mandag, håper jeg får gjort det før fredag så jeg kan ha fri da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Semesterets første 9-timersdag er unnagjort *pjuh*

Jeg vurderer å ta meg en tur ut på shopping for å kjøpe nøytrale singleter (de jeg har er temmelig slitne) Kan kanskje gjøre det med god samvittighet siden jeg solgte bøker for 750kr i dag (og at jeg har kjøpt månedskort på bussen fordi jeg drar så mye til M)? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink! Jeg må også på shopping snart, men orker bare ikke. Tror jeg mangler shoppegenet...

Hvordan er stoda med deg og M da? Er dere schæææærster nå eller? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Vi har vel ikke definert det helt enda, men vi oppfører jo oss som kjærester når vi er ute blant folk, sier vi er glad i hverandre og sånn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble "bare" 7 timer på skolen i dag. Fikk gjort noen oppgaver på en øving, men har en del igjen som skal leveres neste onsdag.

Ser litt mørkt ut for fridagen min på fredag med tanke på at jeg kanskje skal møte til et gruppearbeid som skal inn neste uke :sukk: I wanna go back to vacation :ler:

I kveld tar jeg ihvertfall bussen opp til M for å sove der til i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vente* :fnise:

Fikk akkurat melding av M om at han skulle tidlig på jobb i morgen, så da kunne jeg jo få ekstranøkkelen så jeg slapp å stå opp når han skal stå opp :rodmer: Snille M :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinata is no longer single :rodmer: M :rodmer:

Jeg er en liten tur hjemom etter en liten tur til byen mens M er på jobb. Tenker jeg drar oppover til han ganske snart da, ta oppvasken før han kommer hjem så blir han nok glad ;) Vi skal ta oss en skogstur når han kommer hjem, blir slitsomt men godt. Hinata har godt av trimmen :fnise:

I morgen er det duket for vasking i kollektivet, ser frem til det ja :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var uka igang igjen. Hatt en fin helg med film, tur og ellers bare kos ;)

I natt skal jeg sove hjemme etter 5 netter hos M, har vært så mye hos han at han i går sa noe sånt som "det er så kos at du bor her" :fnise:

Men i natt må jeg være her da, så jeg får vasket litt klær i løpet av kvelden og natta :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Er jo som å høre om meg og A det her. Etter tre dager eller noe ryddet han ut en hylle i klesskapet til meg, og en uke etter det igjen sendte han meg melding da jeg var hos meg selv mens han var på jobb at jeg måtte "ta med meg mer klær hjem". :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Var uvant å våkne til å være alene i senga, ble litt vanskeligere å stå opp gitt. Blir bedre i morgen når jeg er tilbake hos M :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hinataheimen er det nå helgefølelse, i morgen setter jeg meg på bussen for å besøke familie. :hoppe:

M og jeg var på ikea i går, M skulle ha skoskap, også ble det selvfølgelig middag der ;)

Nå får jeg bare vente til M kommer hjem fra jobb rundt halv ni i kveld, så får vi kose så mye at vi har koseoverskudd i helga :fnise: (Hinata skal stå klar med fast-fooden når M kommer) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...