Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Da har jeg klart å blir forkjøla, igjen :sukk: Jeg som akkurat hadde blitt ferdig med forrige forkjølelse. Har mye skoleting i gjøre for tida også, så noe avslapping blir det ikke akkurat. I dag har jeg skippa 3 timer med forelesning, etter å ha hatt 4 timer med gruppearbeid. Heldigvis ble vi ferdig med det ene prosjektet, men må møte gruppa i det andre faget i morgen.

I morgen blir det først 4 timer med gruppearbeid, så blir det forhåpentligvis 3 timer med å jobbe med en øving som skal inn på mandag. Har reservert grupperom til M og meg, så vi får nå se hvor effektivt det blir :ler: Etter det har vi planer om en tur i pirbadet, svømme en halvtime-time, før vi slapper av i boblebad og badstue :nigo: Gleder meg, så får vi håpe formen blir ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takktakk :)

I dag har jeg ålet meg bortover til lesesalen. M er på jobb, så jeg håper å bli noenlunde ferdig frem til han er hjemme i 14-15 tida. Må nesten bli ferdig med denne øvinga også, den teller på karakteren og skal leveres på mandag :sukk: Nå angrer jeg for at jeg ikke har prøvd å fått gjort noe før, men har jo vært så mye gruppearbeid, og jeg har vært småsyk.

I går var vi en tur i pirbadet igjen, fikk svømt 500 m (nok for meg det) også slappet av i badstua og boblebadet. M traff på noen elever utenfor da, men heldigvis traff vi ikke på noen inne ved bassenget :ler:

På mandag er det tid for laktosebelastningstesten på legekontoret. Håper jeg kan få litt svar på hva magen min ikke liker så godt da;)

God helg til dere som titter innom :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert skrevet om det tidligere i boka di, men jeg klarer ikke helt å plassere M jeg altså? :klo: Har innbilt meg at du traff ham på nettet, men så skrev du noe om at du hadde reservert grupperom til dere, så da tenkte jeg at dere hadde truffet hverandre på studiene. Men nå virker det jo som om han er lærer (siden han har elever), så da skjønner jeg ikkeno. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har møtt han på nettet ja. Skal ikke være enkelt å følge med, han jobber som vikarlærer men tar også et fag dette semesteret :fnise: Så sånn er nå det :gjeiper:

På lørdag var vi faktisk en tur på kino, så Crazy stupid love :ler: helt grei undeholdning, selv om slutten ikke var helt bra. I går hadde vi broren min på middag, koselig å vise frem kjæresten til litt familie også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt å fortelle hvordan det gikk hos legen i dag. Blodsukkerstigningen min var helt på grensen om jeg har laktoseintoleranse eller ei. Skal leve melkefritt et par uker nå, og se om det hjelper, for så å begynne med melkeprodukter igjen. Må huske å notere ned magetilstanden i løpet av dagen også. Blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Glemte jo helt å fortelle hvordan det gikk hos legen i dag. Blodsukkerstigningen min var helt på grensen om jeg har laktoseintoleranse eller ei. Skal leve melkefritt et par uker nå, og se om det hjelper, for så å begynne med melkeprodukter igjen. Må huske å notere ned magetilstanden i løpet av dagen også. Blir spennende å se :)

Hvor dro du for å sjekke laktoseintoleranse? Jeg har også mageproblemer, men legen min finner ikke noe. Så vurderer å dra på sykehuset å ta sånn coloskopi, men det virker så ekkelt.. Jeg får og kjempevondt i magen hvis jeg får i meg melkeprodukter. Utrolig kjedelig.

Håper du får en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det på legekontoret mitt, drakk laktoseblanding og målte blodsukkeret hvert 15. min i en time, for så å vente en time for neste blodsukkermåling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Her driver jeg og moter meg opp til å gå ut i regnværet og på skolen til en øvingstime. Heldigvis skal jeg ikke på tur i skogen med skolen sånn som M skal i dag (stakar) Har hølja ned her i hele natt.

I går var vi flinke og var i svømmehallen. Ble 1000m svømming pluss boblebad til dessert. Deilig :nigo:

I kveld er det duket for revy på UKA, gleder meg :)

Ønsker dere en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jammen flinke og spreke :trene: Var i svømmehallen i går også, ble 1000m svømming da også. Nå gleder jeg meg til badedraktene som jeg har bestilt på nettet kommer i posten, føler meg så naken med bikini :fnise:

I kveld er det duket for trønderfest på UKA, får håpe det blir en bra kveld. Må få litt mer enn barte-solbrillene mine å ha på meg, så blir en tur på felleskjøpet i dag for å kjøpe noe stæsj ;)

God helg til dere som titter innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

åå, bor du i Trondheim? Der er det såå gøy! Har studert der selv, koste meg masse :) Er du noe særlig på samfundet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Jeg titter frem her innimellom :fnise:

Jeg bor i Trondheim ja, holder egentlig ikke så mye til på samfundet annet enn når det er noe stort arrangement. Hva var det du studerte her Elissima?

Absolutt deilig med fredag ja juliane, har tatt meg fri fra lesinga i dag, akkurat kommet ut av dusjen :sjenert: Denne uka har vel gått med til masse titting på Dexter, og så var vi en tur i svømmehallen på tirsdag. Skal i svømmehallen i dag også, når M er ferdig på jobb :)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en veldig koselig helg. Vi var ute og spiste på graffi etter at vi hadde vært på pirbadet på fredag. Beste burgeren jeg noen gang har smakt :sikle: Var faktisk 8 ukers dagen vår på fredag ;)

På lørdag var vi og så på håndballkamp, Byåsen mot Buducnost. Lenge siden jeg har vært på kamp nå, moro med liv og røre :)

I går var jeg en tur i kollektivet og vasket, før vi fikk besøk av broren til M og dama for filmkveld. Var så heldig at jeg fikk ryggmassasje før leggetid i går også. M hadde ordnet med musikk og levende lys mens jeg var på badet :rodmer: Også ble det litt :humpe: da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moter meg opp til å ta bussen ned til skolen. Er skikkelig sløv for tida altså :sjenert: Må skrive på en oppgave som teller 30% av karakteren i et fag, burde vel begynne å skrive litt snart ja... :sukk:

Vi var flinke og spreke i går når vi var på svømming :trene:

I kveld kommer vennegjengen hans hit for middag og film/spill. Blir nok kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg veid meg, og jeg er faktisk 78 kg nå :) Det er hele 10 kg under det som jeg begynte med for 1 og 1/2 år siden :hoppe:

Her ser dere vektutviklinga mi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda en helg er over, og det er tilbake til hverdagen og alle tingene som burde vært gjort. Har hatt en veldig sløv helg, M og jeg begynte såvidt på å lage adventskalender på torsdag. Det blir noe lignende som denne, bare at vi bruker silkebånd og tall i tre som vi skal lime på :)

God mandag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jammen uka unna, har denne fordømte oppgaven som jeg skal skrive, og som det går veldig seigt i begynnelsen. 3000 ord som skal leveres første desember :sukk:

Ellers var vi på svømming i går også, jeg var litt sløv av meg, så det ble bare 700m denne gangen.

Har fått begynt så vidt på adventsgavene til M også, har 5 stk igjen å kjøpe, og skal prøve å holde meg unna altfor mye godis. Noen som har forslag til noe til en rimelig penge? Tenker at første gaven skal være flaxkalender, så da har jeg egentlig bare 4 igjen :)

I morgen er det duket for middag med venninnegjengen. Pizza hos ei, og spillkveld etterpå. Blir kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:goodbye:

Jeg lever enda altså, jeg er bare litt opptatt med skole og kjæreste for tiden :sjenert:

Sliter fremdeles med denne oppgaven min. Har klart å skrible ned 1600 ord, får håpe skrivekløa klinker til nå som det nærmer seg innleveringsfrist :ler:

I morgen er det også duket for fremføring av et prosjekt i et fag. Hele karakteren skal bestemmes ut i fra en fremføring på 5 min. Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs ja, er jo ikke vant til å stå i et auditorium med sensorer og 100 andre elever :sjenert: Får krysse fingrene for at det går bra, også er jeg tross alt ferdig med det i morgen rundt kl 10 :hoppe:

I går våknet jeg til vinterens første snøfall. Perfekt timing når det var første søndag i advent :nigo: Her har vi fått opp plastjuletreet og adventsstjerna, adventsstaken ble tent i går :)

Ha en fortsatt fin mandag til dere som titter innom. Skal prøve å ikke la det bli like lenge til neste gang :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...