Gå til innhold

Hinatas Høvleri

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå driver jeg og prøver å finne ut av om jeg må være student i Oslo og Akershus for å få lov til å få 30-dagers studentbillett hos ruter/nsb i sommer. Finner ingen informasjon om kravet hos nsb, men hos ruter står det at jeg må være student innen fylket :sukk: Blæ, jeg vil betale 800 kr og ikke oppimot 2000 :sur:

I dag har jeg ihvertfall vært på kakebuffet på en kafé her som har det hver søndag. Så mye kake og kaffe som man bare orker for 70 kr. Ikke verst pris for å ødelegge bikinikroppen. Ble 4 kakestykker på meg, ostekake, gulrotkake, meeektig sjokoladekake og noe som smakte som skogsbæryoughurt (mousse-aktig) på nøttebunn med sjokoladebiter :sikle: :sikle: Tror vi kommer til å gjenta det besøket, selv om det ikke er så bra for figuren :fnise:

Endret av Hinata
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg fått unna litt ting som jeg har tenkt lenge på å ordne. Jeg har tatt sol, fått sendt avgårde arbeidskontrakten, ryddet og støvsuget rommet og så har jeg vokset bikinilinja (det må til det ja)

Føler at denne uka kommer til å gå fort. I morgen er det informasjonsmøte om turen, vi må ferdigstille et prosjekt i løpet av onsdagen, og på torsdag er det forelesning til kl 17. Og på fredag kommer jeg hjem (og jeg skal møte sukkerdate) :nigo:

1 uke til varmere strøk i dag :hoppe: :hoppe: :sol: (selv om jeg har sett at det regner en del der borte for tida)

Skrevet

Oioi, snart er du avgårde :) vokser du selv? Uææhhh :fnise:

Skrevet
:fnise: Vokser selv ja, er jo tross alt fattig student (ikke at det vises på turen jeg skal på nå da):ler:
Skrevet

Da var de siste 20 min med solarium tatt før avreise, jeg har for det meste bare småting igjen på pakkelista som jeg ikke kan pakke nå uansett, og jeg lader opp til hjemreise på fredag (og date ;))

I dag har det vært en rolig dag, hadde forelesning 8-10, egentlig planer om prosjektinnlevering i dag, men det andre gruppemedlemmet "hadde sovet dårlig i natt" :rolleyes: Greit at man kan ha en dårlig dag, men når man ikke hører noe før man ringer og hører hvor langt unna personen er, så er det vel lov å bli litt irritert..

Skrevet

Nå er det jammen bare et døgn til jeg treffer sukkerflørten min. Gleder meg sånn :nigo: Aaaaltfor lenge å vente 7 uker på å møte han altså, men endelig er dagen snart her :hoppe:

I morgen blir en hektisk dag, jeg må dra hjemmefra rundt 4.30, kommer hjemhjem rundt kl 8, og skal møte daten i Oslo kl 10 (haha, for et rart tidspunkt å ha date på :ler:), så jeg må dra hjemmefra kl 9.

Jeg er så redd for at jeg skal glemme noe viktig når jeg drar i morgen, så jeg tror jeg skal pakke alt klart i dag, legge fram klærne jeg skal ha på, så jeg kan rekke å løpe til bussen hvis jeg forsover meg litt.. (been there, done that, våknet 8 min før bussen gikk) Jeg føler jeg har overpakket litt, er så mye jeg tenker kan være kjekt å ha, og jeg stresser litt med kleskodene (fant ut for litt siden at skuldre var fy-fy og knær var litt fy) :sjenert:

Nå er det snart avgårde og ha de siste forelesningene for semesteret, må ta kopi av passet mitt i dag også..

Skrevet

Nå driver jeg og prøver å finne ut av om jeg må være student i Oslo og Akershus for å få lov til å få 30-dagers studentbillett hos ruter/nsb i sommer. Finner ingen informasjon om kravet hos nsb, men hos ruter står det at jeg må være student innen fylket :sukk: Blæ, jeg vil betale 800 kr og ikke oppimot 2000 :sur:

I dag har jeg ihvertfall vært på kakebuffet på en kafé her som har det hver søndag. Så mye kake og kaffe som man bare orker for 70 kr. Ikke verst pris for å ødelegge bikinikroppen. Ble 4 kakestykker på meg, ostekake, gulrotkake, meeektig sjokoladekake og noe som smakte som skogsbæryoughurt (mousse-aktig) på nøttebunn med sjokoladebiter :sikle: :sikle: Tror vi kommer til å gjenta det besøket, selv om det ikke er så bra for figuren :fnise:

Hva med ASSen din?! :nei:

;)

Riktig god tur, Hinata! Og kos deg med sukkerflørten! :lur:

Skrevet

Jeg håper du rekker å oppdatere oss om daten før du flyr avgårde mot varmere strøk? :rodmer:

Skrevet (endret)

Jada, blir nok oppdatering før kveldsroen senker seg i morgen tenker jeg ;) Mye som skal foregå det neste døgnet altså..

Men Sequax, det var jo tross alt på søndag :sjenert: Men du har nok rett i at ASS'en vokser uansett :gjeiper:

Da var siste forelesning unnagjort, har gått så sykt fort det semesteret her, kan ha noe å gjøre med at semesteret blir avsluttet til påske, og jeg drar en uke før det igjen.

Da er det bare å slenge seg rundt med pakkinga, om 12 timer går flybussen min..

Endret av Hinata
Skrevet

Litt sen oppdatering her, men det har gått i ett siden jeg kom hit på fredag.

Daten gikk veldig fint, vi tok oss en rusletur til operaen og festningen, og spiste lunsj på en koselig kafé. Var veldig koselig, litt håndholding ble det også :roedme: Og til og med et lite nuss når jeg skulle sette meg på toget ;)

Skrevet
:strix: Hva tenker du om å møte ham igjen da?
Skrevet

Så koselig! :) når drar du?

Skrevet

Vil møte han igjen ja :) Blir nok kanskje ikke før etter eksamensperioden da..

Drar på ettermiddagen i morgen, så nå er det å vri hjernen for å huske på om jeg trenger noe mer :gjeiper:

Skrevet

Å, gjett om du koser deg nå! :strix:

• 4 uker senere...
Skrevet

Å, gjett om jeg har kost meg a :fnise:

Har vært en super tur, mye trasking i by, litt bading og slikt som hører med. Har vært deilig å komme hjem igjen også, ha sitt eget rom å sove på, slippe at noen sitter utenfor doen på hotellrommet mens man gjør sitt fornødne, og man blir litt lei av de folka som man som regel ikke er så mye sammen med til vanlig.

Jeg kom til norge forrige onsdag, frem til i går så var jeg hjemme hos mor og far, der jeg feiret bursdagen min (wohooo :hoppe:).

I dag har det vært litt gjennomgang av noen øvinger på skolen, og litt senere skal vi ut og grille litt i finværet som har streifet Trondheim (får håpe det begynner å regne i morgen så jeg får lest)

På fredag skal jeg nedover mot Oslo og møte daten min igjen, jeg kaller han herved T, så er det litt enklere å skrive om han. Det blir nok bra med 8 timer i buss hver vei ja :fnise: Han har spandert på oss hotellrom, kan kanskje bli litt merkelig å bo så tett innpå hverandre på andre daten, men det er ikke så mye man kan gjøre når man bor så langt fra hverandre.

Jeg skal få kjøpe en mobil av T også, kjekt å kjenne en teknofrik, så på fredag bytter jeg nok ut min 3 år ++ gamle sony ericson, til en ny SE xperia x10 mini pro :nigo:

Skrevet

Velkommen hjem, gratulerer med vel overstått og så spennende med ny date! :)

Skrevet

Haha, Juliane hadde skrevet akkurat det jeg hadde tenkt å skrive, så da signerer jeg bare henne :fnise:

Skrevet

Takktakk til dere begge :) :) :sol:

Skrevet

Da var første dag på lesesal unnagjort, dog veldig lite effektiv med manglende motivasjon og kalkulator :sjenert: Fikk nå gjennomgått noen øvinger ihvertfall. (og lest mye på damnyouautocorrect.com og prøvd å holde latteren inni meg)

Nå i kveld har jeg tatt bikinilinja som forberedelse til helga :lur: Vet aldri hva som skjer i dobbeltseng man deler med det motsatte kjønn :ler: Har jo ikke fortalt noen at jeg stikker til Oslo denne helga, så jeg venter egentlig på invitasjon til noe sosialt i helga så jeg må finne på en lur unnskyldning. Også er jeg litt redd for å treffe på kjente i oslos gater :sjenert:

Nå har jeg satt på ovnen til frossenpizza, det fungerte jo så bra med dietten på ferie. Klarte på et finurlig vis å gå ned 2 kg på å spise masse hvitt brød, to middager om dagen og ihvertfall en dessert om dagen :klo: Rart å se 7-tallet først på vekta for en gangs skyld, får håpe jeg får se det leeenge, og at det neste gang går ned til 6 ;)

Skrevet

Da er det straks klart til avreise her, jeg har forberedt meg til lang busstur med å pakke ned pensumlitteratur, og et sudokuhefte. Kjenner jeg meg selv rett så er det sistnevnte som kommer til å bli brukt mest :sjenert: Oppdaget i går at jeg har glemt ledningen til ipoden hjemme hos mor og far, så det blir lite musikk på turen :sukk: Også gleder jeg meg supermasse til å få klørne i den nye mobilen :nigo: Alltid så moro med sånne nye duppeditter ;)

En god helg ønskes dere alle :goodbye:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...