Gå til innhold

Hinatas Høvleri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Krysser fingrene for at relevant sommerjobb er i boks i en fei! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det håper jeg også på :) Tror jeg skal se om det er noen flere bedrifter jeg skal søke på nå i helga, fristen er 1. mars.

Da var det jammen helg igjen, denne uka har jeg hatt 2 dager med lab og en bedriftspresentasjon. I kveld skal jeg bare ta det rolig, tenkte å lage laks med tilbehør til middag i dag :sikle: På søndag skal jentegjengen møtes for middag, det blir nok koselig :)

Skrevet

Da var vasken av kjøkken og gang ferdig for denne gang også, jeg grep sjansen når det ikke så ut som om noen hadde kasta en bombe inn der :ler: Virker som om de andre som bor her, utenom de to som roter begynner å bli litt lei også. Burde vel tatt et husmøte, bare synd at den personen som "styrer" er en av roterne :gjeiper: Tror jeg telte 4-5 forskjellige kofferter som står ute i gangen som tilhører nevnte person, selv om vi har en halvfull bod i kjelleren.. :frustrert: I tillegg opptar klærne hele benken ved vaskemaskinen på tredje uka nå..

Skrevet

I dag har jeg tatt studiedag *kremt* Igjen.. :sjenert: Fikk beskjed om utsatt frist på en øving også, det var temmelig deilig å få.

I går var det spillekveld med middag for jentegjengen, det var koselig å møtes, men var litt godt å komme hjem igjen også :fnise:

Har fått god kontakt med en inne på sukker i det siste (nei, jeg har ikke lært av mine feil :ler:), bare synd han bor langt unna (ikke jeg som bor langt unna nei :gjeiper:) Får se hva vi får til etterhvert, kan være møte må vente til jeg skal hjem til påske..

Skrevet

Slitsomt med rotete samboere. Tror jeg bare ville lagt klærne inn på rommet hennes jeg :)

Spennende med ny flørt, gleder meg til å høre mer ;)

Skrevet

Hadde samtale over cam i går for første gang, det var skikkelig koselig. Ble en litt senere kveld enn planlagt ja, for oss begge :sjenert:

Her er frokosten inntatt, og nå lader jeg opp til 7 timer forelesning på rad :sukk: Er så deilig når tirsdagen er over :)

Skrevet

Nå kom jeg akkurat hjem fra 16 minutters grilling på solariumet, deilig det når været ute er vind+snø (:fy_fy: vinter)

Har vært litt forkjøla de siste dagene, i løpet av helga må jeg gjøre en øving også :sukk: Heldigvis ble jeg ferdig med vasking av bad og toalett i dag, skikkelig skrubbing må til når de andre to ikke tenker på at dusjen trenger vasking den også..

Skrevet

Huff, jeg er ganske dårlig på å vaske dusjen altså... :sjenert:

Skrevet

:ler: Men du bor da ihvertfall sammen med en som kan :pisk: deg hvis du ikke gjør som du skal :fnise:

Er fremdeles forkjøla, men heldigvis har det gått ut fra bihulene og ned i nesa, så har ikke så vondt som jeg hadde på fredag, lørdag og søndag..

I dag er det duket for vaksinasjon, tenkte jeg skulle prøve å gjøre en øving før det, så slipper jeg å stresse med den på fredag.

Har hatt noen koselige (og sene) camsamtaler med han karen de siste dagene. Vi skal prøve å få til å treffes når jeg er sørover før jeg skal skikkelig sørover, gleder meg :)

Skrevet

Det er en skikkelig rolig helg, jeg prøver å få kontrollen på forkjølelsen, vet ikke om jeg lykkes helt med det. Godt å ha en god grunn til å ligge på sofaen og se på sport når det er :sol: ute :fnise:

Nå er det jammen meg bare 29 dager igjen til avreise, gleder meg. Merker det kommer til å bli dyrt før jeg reiser, brukte 1000 kr på vaksine og idoform+immodium på onsdag, 1000 kr på reiseforsikring og 800 kr på bikini + sommersko på nett :sukk: Blir en trang måned fremover altså. Har forberedt foreldrene mine på at jeg trenger hjelp til lommepenger da, sånn sett er det greit at jeg har klart meg på mine penger når jeg har betalt for selve turen :)

Skrevet

Å, jeg er så misunnelig på turen din altså! Kjenner sol og varme og eksotiske kulturer er AKKURAT det jeg trenger nå! Jaja, skal i alle fall en påsketur til New York og håper på litt gode vårtemperaturer der. :)

Skrevet

Det blir nok en super tur til New York juliane :) Dit vil jeg også når jeg blir rik (dvs når jeg er ferdig som student)

Nå er det snart bakt potet og maiskolbe her, blir namnam :sikle:

Skrevet

Åh, den turen høres helt fantastisk ut! Bare 28 dager igjen nå ;)

Skrevet (endret)

I dag har jeg fått meg sommerjobb :hoppe::bolledeig: :bolledeig: :hoppe:

Det ble ***** i Oslo (ikke sitat)

Endret av Hinata
Skrevet
:bolledeig: Gratulerer så masse med sommerjobb! :)
Skrevet

Grattis!! :danser: så utrolig kult!

Skrevet

Takktakk jenter :) Kjempedeilig å ha en bekymring ute av verden, skal bli godt å tjene litt ordentlige penger, er jo nesten 40 000 som jeg kommer til å tjene i løpet av sommeren :bolledeig: Da kan jeg kjøpe ny mobil og ny pc med god samvittighet :)

Denne uken er det skikkelig travelt med studier, gruppeinnlevering som skal inn på fredag, og en laaaang øving som skal inn på mandag som jeg ikke har begynt på enda, vet ikke helt om jeg rekker å gjøre den, hvis jeg ikke er superflink nå i helga.

Skrevet

Ny mobil og ny pc høres lurt ut! Det står høyt oppe på lista her også :)

Er øvingene dine obligatoriske?

Skrevet

Ny mobil og ny pc høres lurt ut! Det står høyt oppe på lista her også :)

Er øvingene dine obligatoriske?

Vi må ha en viss andel av øvingene godkjent for å få lov til å gå opp til eksamen, typisk 8 av 12 eller noe sånt. Dette semesteret har jeg også tre øvinger som er obligatoriske, og det er den tiden vi har kommet til nå. En obligatorisk som skal inn i morgen (som vi ble ferdige med i dag) også er det vel 2 og 3 uker til de to andre skal inn.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...