Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Da var det et hull, og et begynnende et, men det siste skulle hun ikke gjøre noe med, men jeg måtte være flink til å bruke tanntråd :fy_fy: Så på torsdag blir det boring :sukk: Skal bli godt å bli ferdig med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er det 100-års feiring for NTH/NTNU, så da blir det kake og kaffe til alle studenter i kantina :sikle: Er rave-party senere i dag også, har prøvd å spørre noen i klassen om de har lyst på et lite vors her først. Hun ene var usikker fordi hun trodde vi ble så få, så da ville det jo bli kjedelig :rolleyes: Jeje, får se hva det blir til, er visstnok bare 600 plasser, og 1200 som har sagt de kommer på face. Lurt å møte tidlig tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 100-års feiring for NTH/NTNU, så da blir det kake og kaffe til alle studenter i kantina :sikle: Er rave-party senere i dag også, har prøvd å spørre noen i klassen om de har lyst på et lite vors her først. Hun ene var usikker fordi hun trodde vi ble så få, så da ville det jo bli kjedelig :rolleyes: Jeje, får se hva det blir til, er visstnok bare 600 plasser, og 1200 som har sagt de kommer på face. Lurt å møte tidlig tror jeg..

:goodbye:

Tenkte jeg skulle hilse på! Hurra for NTNU! :skaal:

Ble det raveparty på deg? Det stod faktisk at det kom 2432 - lurer på hvordan det utartet seg! Spesielt i dette uværet. Hørte at det ikke var noe gulv under teltet. Gjørmeparty? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gjørmeparty ja, var glad jeg hadde gummistøvler.. Fikk noen flekker på klærne, og har sikkert litt gjørme i håret også. Det var skikkelig slunkent på rave, var kanskje 150 som var der, og vi ble litt slitne så vi dro til ei venninne og drakk kakao før vi dro og så på fyrverkeriet :) Det var kjempebra :nigo:

Nå skal den kalde kroppen min bare legge seg under dyna og gjøre seg klar for boring i morgen, skal bli godt å bli ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Dumme boringa hos tannlegen er unnagjort, merker jeg har gruet meg litt til det, mest fordi jeg ikke hadde bedøvelse sist. Men nå tror jeg det skal bli litt enklere å komme seg til tannlegen neste gang også ;)

Er helt nummen i ansiktet nå, og kan ikke kontrollere tunga helt, dropper forelesninga med han russiske, så får jeg se om jeg gidder å komme på skolen og gjøre matteøving med ei venninne kl 14.

Etter tannlegetimen i dag gikk jeg litt rundt på Trondheim Torg, fikk kjøpt meg ei bukse på Cubus til 99 kr, og så hadde endelig Vita tilbud på sunsilk minerals igjen, så nå fikk jeg sikra meg shampo og balsam til 19.50 pr stk.

Fikk brev i fra Statens Vegvesen i dag også, de hadde mottatt søknaden om førerkort, så nå skal jeg vente 4 uker på vandelssjekk, så kan jeg ta teorien. Kanskje på tide å begynne å lese så smått? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var andre kjøretime unnagjort. Sleit skikkelig med giringa i dag :sukk: Også klarte jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg skulle gasse på eller slippe en foran meg som kom ut på motorveien, så det ble unnasvinging i siste liten. Kjørelæreren min ville skremme meg :fnise: Han hadde visstnok oversikt over at det ikke var noen bak meg da, men allikevel, slemt gjort :gjeiper:

Begynt så vidt med teorien, kjedelig :Gjesp:

Hatt en skikkelig slapp helg, bare sløva på sofaen :sjenert: Skulle ha gjort øvinger, men det ble ikke slikt *kremt* Får gjort den ene i morgen da, og den andre MÅ ikke inn nå, men hadde vært greit å fått den ut av veien. Har gjort nesten to tredjedeler, så tror jeg får den godkjent hvis jeg leverer den inn, kanskje jeg bare skal satse på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Jeg har fått avslag på den kontorstillingen i dag, og ringte der jeg har søkt om renholdsstilling, og der virket det som om de hadde begynt med prøvejobbing. Hun sa at dersom jeg var aktuell ville jeg høre noe i løpet av uka. *pessimistisk*

I dag har jeg blitt invitert på besøk til en som jeg møtte på fest for noen uker siden da. Han var visstnok ensom siden alle andre har dratt fra byen :gjeiper:

Jeg ser at du også driver og søker jobb? Ah, jeg er ikke så glad i den prosessen. Skulle ønske man bare fikk jobb uten noe slit, hehe. Det er iallfall ikke noe gøy med avslag, heller er det ikke noe gøy å høre denne frasen "Takk for et hyggelig intervju, men vi valgte dessverre en som er mer kvalifisert. LYKKE TIL"..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom legen igjen i dag, dumme nesa mi som har produsert gørr konstant siden mai :sukk: Han trodde visst det var allergi i dag, så da tok jeg blodprøve, også fikk jeg også resept på en nesespray. Den skal visstnok tas på samme tid hver dag :klø: Lurer på om det må bli før jeg legger meg jeg, det er som regel da jeg er mest tett. Stakkars armen min er helt blå kanskje 3 cm på hver side av der hun stakk meg, men hun klarte faktisk å treffe på første forsøk. Det er jo ikke verst med mine sjenerte årer :fnise:

Ellers har jeg vært på skolen og prøvd å gjøre litt matte, fant jo ut da jeg var halvveis at jeg hadde gjort feil på alle oppgavene til da, så da blir det ingen levering av matteøving i morgen :gjeiper: Har vært ganske sliten i dag, lurer egentlig på om jeg får mer ut av ting hvis jeg gjør det alene, enn sammen med venninna mi. Hun vil liksom snakke om ting hele tida, mens jeg helst vil gruble, bla og gruble mer. Merket hvor deilig det var da jeg kom litt før henne i dag og hadde musikk på øret :sjenert: Men så er det det at det er litt mer vanskelig å få gjort ting når man ikke MÅ gjøre dem der og da.. *flink til å utsette*

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg drukner i øvinger for tida, skal levere 4 øvinger i uka, og spesielt et av fagene har helt sykt lange øvinger med mye forskjellig. I går satt jeg 3 timer og gjorde en a-oppgave :sukk: Blir nok litt skolearbeid i helga ja, heldigvis har jeg funnet et gammelt løsningsforslag på nett :lur:

I dag har jeg faktisk vært på ekskursjon, vi dro til Nidelva og vadet litt for å finne ut vannføringa i elva :) Er moro å gjøre noe annet enn å sitte inne og regne hele dagen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga er på hell nok en gang :sukk: I går var jeg ute og så på badekarpadlingen (for de av dere som ikke vet hva er det er så er det en video om det her) Veldig morsomt å få med seg :) Planen for dagen i dag er å gjøre mest mulig av øvingen som skal leveres i morgen (dvs så mye at jeg får den godkjent), og helst gjøre litt mer på matteøvingen som skal inn på onsdag. Føler jeg har falt helt av lasset i matte, vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen :sjenert:

I morgen skal jeg besøke en som jeg møtte på en fest i mai, jeg har lovet han sjokoladeboller mot at han ikke slår til meg for at jeg ikke har sett Monty Python :fnise: Han foreslo at vi kunne se Paranormal Activity, jeg liker absolutt ikke sånne filmer :sjenert: *kreve å bli fulgt hjem*

Ha en fortsatt fin helg til dere som stikker snuten innom :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med helvetesøvingen, en hel uke til neste gang :hoppe::fnise: Får håpe stud-assen ikke ser at det er så og si avskrift av løsningsforslaget da, kanskje de har nytt lf fra i fjor *håpe* :fnise:

Nå tenkte jeg at jeg skulle ta en tur ut og få levert øvingen, så slipper jeg å gå innom der i morgen :) Er jo deilig vær her i dag også, ta med musikk på øret og gå en lengre tur, kanskje avslutte med å kjøpe med meg en burger fra sesam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var koselig å være på besøk i går, vi kjøpte pizza og så på Shutter Island ;) Greit å ikke være helt alene når man ser sånne filmer, selv om filmen ikke var så ille som man skulle trodd utifra traileren.

I dag hadde jeg kjøretime, sleit litt med vikeplikt i dag :sjenert: Syns det er litt vanskelig å orientere seg hele tiden, og det å stole på at folk overholder høyreregelen.. Fikk time til glattkjøring om en mnd da, og før det skal jeg ha en kjøretime med fokus på vikeplikt ;)

Prøver å mote meg opp til få et program til å funke sånn at jeg kan få gjort en øving :sukk: Kanskje jeg tar det en annen dag (skal jo tross alt ikke inn før fredag) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøretimer tar sannelig jeg også :) Og bor i Trondheim ;)

Måtte såklart snike tilbake, så nyskjerrig som jeg er :) Jeg har kjøretime imorgen jeg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helg :hoppe: Skippa forelesninga i dag, ikke noe moro å stå opp når det er bekmørkt ute :fnise:

Nå har jeg fått satt på en klesvask, og koser meg med en kopp kakao med krem *kaloribombe* Veide meg endelig i dag, på tide å ta tak her (sier jeg med kakao med krem :sjenert: )

Vi var ute på ekskursjon igjen i går, gikk i skogen for å besøke noen målestasjoner. Merker jeg burde komme meg litt mer ut i naturen og ikke bare gå igjennom asfaltjungelen og en og annen park. Må undersøke litt hvor det er verdt å ta seg turen, jeg må nesten ta buss til skogen uansett hvor jeg skal, sånn er det å bo sentralt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ikea i dag jeg, var veldig fornuftig og kjøpte ikke for så mye mer enn 50 kr ;) Ble dobørste og to oppvaskbørster :fnise: Traff på en som jeg vokste opp i samme nabolag som, han er noen år eldre, så har egentlig ikke hatt så mye med han å gjøre. Sa hei da ;)

Også stakk jeg innom Mercur, og der så jeg en som jeg har snakket med på msn, han har vært skikkelig sånn at han ikke var klar for dame, men nå hadde han jammen en i hånda ;) Koselig å se

På bussen hjem så ble vi underholdt av en fyllik som sang Shjeriååh med noen klamp på gitaren :fnise: Stakkars jente som satt vedsiden av og som satt klint inntil vinduet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 50 kroner på IKEA?! :sjokk: Hakke hørt på makan jeg! :ler:

Jeg tror nok mange som sier de ikke er klare for kjæreste bare ikke har truffet "den rette" enda. Jeg hadde nok erklært høyt og tydelig at jeg ikke var klar for noe nytt bare dager før jeg traff A, og var bare på sukker fordi jeg kjeda meg. Så fikk jeg mail fra denne fantastiske mannen, og plutselig var jeg litt interessert da. :fnise: Mente jo selv jeg bare gikk med på en date for å øve meg, men to dager senere "flytta jeg inn" og har ikke angra ett sekund. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååh :rødme: Selv om det stikker litt i hjertet for kroniske single meg :fnise:

Stolt av meg selv for å ikke bruke mer ja, men jeg har egentlig det meste jeg trenger, kunne kanskje hatt noen nye puter til å ha i sofaen.. De jeg har nå har blitt så flate :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...