Hinata Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #581 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det ikke typisk at den av de to dagene man har mulighet til å lese til eksamen så har man først vondt i magen (som jeg ofte får når jeg er stressa og fått lite søvn) og når magevondet går over etter noen timer til med søvn, så har man vondt i hodet.. Grrrreat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. juni 2011 #582 Del Skrevet 7. juni 2011 Jo, det er kjempetypisk! En bekjent av meg slo til med denne statusen på facebook tidligere i dag: "kroppen min har igjen funnet ut at den beste oppladningen til siste eksamen er forkjølelse og søvnmangel. Det er viktig med tradisjoner." Det er rett og slett kroppen din som forteller deg at det er nok stress og kav nå, på tide med ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #583 Del Skrevet 7. juni 2011 Forstår ikke vitsen, kunne jo ventet til jeg hadde ferie Jeg får heller gjøre noe annet nyttig i dag, som å pakke til jeg skal hjem Driver og roter i skapet, og har funnet ut at den buksa som jeg prøvde for noen måneder siden som var litt for trang i livet har blitt litt mindre trang i livet Tror kanskje jeg kan bruke den nå også, hvis jeg ikke bruker en veldig avslørende genser (og det gjør jeg jo sjelden, kjærlighetshåndtakene og bukser går som regel dårlig sammen) Rumpa mi ser ihvertfall smashing ut i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. juni 2011 #584 Del Skrevet 7. juni 2011 Hurra for smashing rumpe! Jeg ventet forsåvidt alltid jeg, kunne aldri gå ut og feire at siste eksamen var overstått, for i løpet av den kvelden fikk jeg alltid feber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 8. juni 2011 #585 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes også det virker som det er ganske vanlig å bli syk omtrent i det sekundet man går ut av døren siste eksamensdag, så hva den kroppen din driver med aner jeg ikke Har du siste eksamen i morgen? Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #586 Del Skrevet 8. juni 2011 Siste eksamen i morgen med dårlig lesedag i dag pga vondt i magen og ufullstendige løsningsforslag til gamle eksamensoppaver. Driver og forbereder meg til konteeksamen i august nå Selv om jeg kanskje burde vente til etter i morgen og til sensuren kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #587 Del Skrevet 10. juni 2011 Da var det endelig sommerferie Sitter på flyplassen nå og nyter godene av gratis internett på flyplassen. Eksamen i går gikk ikke superbra, så jeg regner egentlig med stryk og at jeg må ta den opp igjen i august. Den tid den sorg, nå skal det ihvertfall sløves til den store gullmedalje før sommerjobbstart på tirsdag. Fikk endelig litt info i går om når og hvor jeg skal møte, og hvem som skal ta seg av meg i sommer I kveld har jeg bestilt taco av mamma, aaaltfor lenge siden jeg har spist det. God fredag til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #588 Del Skrevet 19. juni 2011 Da var første jobbeuke unnagjort. Jobben virker grei, og heldigvis er alle(ihvertfall de fleste) sommervikarene plassert sammen. Blir lange dager da, opp kl 5.30, også kommer jeg ikke hjem før rundt kl 17. Pendling er noe dritt I helga har jeg bare slappet av, var og handlet litt i går, jeg har ikke så mye klær som er fine nok til jobb. I dag er planen sløving og lasagne til middag. Digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 19. juni 2011 #589 Del Skrevet 19. juni 2011 Så bra at du liker jobben! har du bestemt deg for om du skal benytte deg av bo-tilbudet fra venninnen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #590 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg vet ikke enda, er litt kjedelig, for jeg får kaaanskje første lønning 28. juni, og da bare nok til å dekke husleia, og deretter neste lønning 28. juli, og da er det plutselig bare noen dager igjen med jobbing. Får snakke med lønnsansvarlig i morgen og se om jeg klarer å få lønning for forrige uke, eller om jeg er for sent ute. Skulle ha levert liste på fredag, men han som skulle skrive under var ikke på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. august 2011 Forfatter #591 Del Skrevet 4. august 2011 Da var sommeren på hell og Hinata er tilbake i Trondheim for å lese til konteeksamen. Har ikke vært så mye oppdatering fra min side i sommer, har ikke skjedd så mye spesielt annet enn jobb og familie og litt vennebesøk og slikt. Har konteeksamen neste onsdag, og fikk først vite i går at den skulle være muntlig Jeg som håpet jeg skulle pugge meg til noen metoder slik at jeg akkurat klarte å stå, men nå må jeg kanskje forklare hvorfor jeg har gjort ditten og datten Begynte først å lese i dag, så langt har jeg fått gjort en øving, en øving til i dag, så får det være nok Etter at jeg har hatt eksamen skal jeg fly rett sørover for en uke på Kreta, det blir digg det, absolutt ingen bekymringer så jeg kan lade opp til nytt semester. :sol: Da skal jeg bli brun da Lover at det skal komme litt oftere oppdateringer her nå altså, nå er jeg jo alene foran pc'en veldig mange timer i døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. august 2011 #592 Del Skrevet 4. august 2011 Velkommen tilbake! Høres utrolig deilig ut med en uke på Kreta, og ikke fullt så deilig ut med muntlig konteeksamen. Tipper det går bra uansett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. august 2011 Forfatter #593 Del Skrevet 4. august 2011 Lesesaljobbinga gikk unna i dag, så ble ferdig rundt kl 14, ble til at jeg tok meg en tur til sentrum, fikk kjøpt en fredslilje fordi mine planter henger med hodet etter 1 1/2 måned uten tilsyn. I morgen skal jeg mest sannsynlig møte en fra sukker, jeg er ikke heeelt sikker på om han er min type, men kanskje jeg må utvide søksområdet mitt litt Har vært 2 ganger i sommer der jeg har avtalt date og der han avlyser i siste minutt.. Vil ha en som kan holde avtalene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. august 2011 Forfatter #594 Del Skrevet 5. august 2011 Lesesal er kjedelig altså, selv om jeg på et vis kommer gjennom oppgavene. Hvor mye som henger igjen derimot gjenstår å se. Jeg føler at jeg har bedre oversikt over stoffet nå enn til forrige eksamen, så forhåpentligvis går det bra :-) Har begynt å tenke litt på om jeg må sende en mail til faglærer for å si i fra om at jeg vil ha eksamen tidlig på dagen. Jeg har et fly å rekke sørover, og da burde jeg helst dra mellom 13 og 14. Får høre om de kan ta hensyn til det når det bestemmer hvem som skal inn først. Back to work her, må vel legge fra meg telefonen og se litt på de siste 3 deloppgavene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. august 2011 Forfatter #595 Del Skrevet 5. august 2011 Da var jeg tilbake fra møte med han fra sukker. Ble positivt overrasket, enkel å snakke med, og følte meg veldig komfortabel i hans selskap. Vi avtalte nytt møte i morgen, se en film av noe slag hjemme hos han Blir nok bra å ha noe å glede seg til når man leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. august 2011 Forfatter #596 Del Skrevet 7. august 2011 Filmkveld i går var veldig hyggelig. Vi så på Taken (jeg som prøver å unngå skikkelig grinefilm ) og pjatta litt etterpå. Eller det var vel han som pratet mest og jeg som er en god lytter (brautende nordlending han vettu) Blir nok flere møter tenker jeg, han syns nå jeg var ei veldig hyggelig jente, også var jeg søt i tillegg Nå er det bare å ta fatt på lesing her, den ene øvingen jeg skal gjøre i dag har jeg ikke løsningsforslag til, så det blir ... spennende :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. august 2011 #597 Del Skrevet 7. august 2011 Wow!! Skikkelig romance her, jo! Krysser fingrene for at du har funnet deg en skikkelig gromming! Hva er forresten "konte"....som du skal ha eksamen i...? (frykter jeg framstår som temmelig uvitende, nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. august 2011 Forfatter #598 Del Skrevet 7. august 2011 Konte er kort for kontinuasjonseksamen, hvis man har strøket på en eksamen så får man mulighet til å ta eksamen på nytt rett etterpå (her på ntnu er det konte i august hvert år) Vanskelig å forklare ordet, men håper du ble litt klokere Faget jeg skal ha konte i er forøvring om jordstyrke, hvor bratte skråninger man kan ha i ulike jordtyper osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. august 2011 #599 Del Skrevet 7. august 2011 Konte er kort for kontinuasjonseksamen, hvis man har strøket på en eksamen så får man mulighet til å ta eksamen på nytt rett etterpå (her på ntnu er det konte i august hvert år) Vanskelig å forklare ordet, men håper du ble litt klokere Faget jeg skal ha konte i er forøvring om jordstyrke, hvor bratte skråninger man kan ha i ulike jordtyper osv. Aha! Skjønner! Studerer du geologi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. august 2011 Forfatter #600 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Nei, jeg går på *snip* Endret 7. august 2011 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg