Gjest Anonymjente Skrevet 23. januar 2010 #161 Skrevet 23. januar 2010 Hvis ikke Didrik går videre blir jeg sjokkert Synes han var best.
Gjest Gjest_Selma_* Skrevet 23. januar 2010 #162 Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes sangen egentlig var veldig fin men stemmen til Mira ble helt feil.. Synd det Mira sin var veldig fin .. og jeg synes stemmen hennes passet utmerket til sangen. Hun har en mørk og sjelden stemme ..
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #164 Skrevet 23. januar 2010 YES Didrik gikk videre Hvis han vinner den norske finalen vinner vi sikkert den europeiske også.
mocci Skrevet 23. januar 2010 #165 Skrevet 23. januar 2010 hva synes dere om Mira sin sang?? En nydelig sang og en av mine favoritter! Hun burde ha gått rett til finalen!
mocci Skrevet 23. januar 2010 #166 Skrevet 23. januar 2010 By far den beste delfinalen ikveld, ble ikke akkurat overrasket over A1 og Didriks finaleplasser. Jeg tror muligens A1 kan vinne hele greia med sin Coldplay sound.
Meaty Skrevet 23. januar 2010 #167 Skrevet 23. januar 2010 I kveld synes jeg det var lett å tippe hvem de to finalistene ble. I tillegg tippet jeg at Mira ville gå til sistesjansen. Jeg tror Didrik kommer til å vinne finalen, men tror vel at Norge har større sjanse hvis det er A1 som vinner.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #168 Skrevet 23. januar 2010 Jeg tror og håper A1 vinner den norske finalen. Tror vi har best sjangser til å vinne eurovision da
Gjest Emmanuelle Skrevet 23. januar 2010 #169 Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes A1 og Mira var best i kveld. Million Dollar Baby var så dårlig at jeg måtte gjemme meg bak puta. Sangen til Didrik synes jeg var pompøs og oppblåst. Og det var så utrolig synlig at han ikke følte det han sang, det var bare ord som kom ut. Jeg klarer ikke å ta en artist seriøst når personen helt klart aldri har opplevd det han/hun synger om.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #170 Skrevet 23. januar 2010 Jeg tror og håper A1 vinner den norske finalen. Tror vi har best sjangser til å vinne eurovision da Det var en skikkelig klissesang. Hører at de har bra stemmer og at det er en ok melodi. Men innpakningen blir bare helt feil når det er boyband. Vokalisten står der og nyter seg selv så til de grader, med pubertalt kroppsspråk til tross for at han er rundt de tredve.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #171 Skrevet 23. januar 2010 Million Dollar Baby var så dårlig at jeg måtte gjemme meg bak puta. Jeg synes den var blant de fire beste. Ikke pinlig i det hele tatt. Danserne var det iallfall toppkvalitet over. Jeg klarer ikke å ta en artist seriøst når personen helt klart aldri har opplevd det han/hun synger om. Så det er et kriterium for at du skal nyte kunst er at utøveren har opplevd det som blir fremført? En skuespiller må for eksempel spille ut mange rollesituasjoner som ikke er selvopplevd. Har du sett Heath Ledger spille i The Joker? Jeg tror ikke dette var en rolle han hadde levd ut i det virkelige liv tidligere, men han spilte den likevel fantastisk. En sangartist må også bruke skuespill på scenen. Dessuten kan du ikke se livshistorien til den som står på scenen.
Gjest Emmanuelle Skrevet 23. januar 2010 #172 Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes den var blant de fire beste. Ikke pinlig i det hele tatt. Danserne var det iallfall toppkvalitet over. Så det er et kriterium for at du skal nyte kunst er at utøveren har opplevd det som blir fremført? En skuespiller må for eksempel spille ut mange rollesituasjoner som ikke er selvopplevd. Har du sett Heath Ledger spille i The Joker? Jeg tror ikke dette var en rolle han hadde levd ut i det virkelige liv tidligere, men han spilte den likevel fantastisk. En sangartist må også bruke skuespill på scenen. Dessuten kan du ikke se livshistorien til den som står på scenen. En god skuespiller setter seg inn i det. Heath Ledger levde isolert mens han forberedte seg til rollen sin og var i karakter under hele innspillingen. Han leste om psykopater, seriemordere og satte seg inn i tenkegangen så godt han kunne. Jeg mener at en ikke kan skrive, synge eller spille om kjærlighetssorg uten å ha opplevd det. Og jeg leste et intervju med Didrik der han sa han ikke hadde hatt kjærlighetssorg men at "sangen var veldig fin".
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #173 Skrevet 23. januar 2010 En god skuespiller setter seg inn i det. Heath Ledger levde isolert mens han forberedte seg til rollen sin og var i karakter under hele innspillingen. Han leste om psykopater, seriemordere og satte seg inn i tenkegangen så godt han kunne. Jeg mener at en ikke kan skrive, synge eller spille om kjærlighetssorg uten å ha opplevd det. Og jeg leste et intervju med Didrik der han sa han ikke hadde hatt kjærlighetssorg men at "sangen var veldig fin". Enig med deg. Blir for dumt å skal synge om kjærlighetssorg når man ikke en gang har opplevd det
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #174 Skrevet 23. januar 2010 Og jeg leste et intervju med Didrik der han sa han ikke hadde hatt kjærlighetssorg men at "sangen var veldig fin". Jeg klarte fint å forestille meg hvordan kjærlighetssorg var før jeg hadde opplevd det. Dette er følelser som ligger latent i oss alle. Kjærlighetssorg er i slekt med følelser som lengsel, tap, og selvfølgelig; sorg og kjærlighet, som vi alle kan oppleve fra ung alder. Ved å lese romaner, se filmer osv. kan en også få en sterk forestilling om hva kjærlighetssorg er, dersom man er følsom og har god innlevelsesevne.
Gjest Emmanuelle Skrevet 23. januar 2010 #175 Skrevet 23. januar 2010 Jeg klarte fint å forestille meg hvordan kjærlighetssorg var før jeg hadde opplevd det. Dette er følelser som ligger latent i oss alle. Kjærlighetssorg er i slekt med følelser som lengsel, tap, og selvfølgelig; sorg og kjærlighet, som vi alle kan oppleve fra ung alder. Ved å lese romaner, se filmer osv. kan en også få en sterk forestilling om hva kjærlighetssorg er, dersom man er følsom og har god innlevelsesevne. Jeg kunne ikke ha blitt mer uenig med deg, men det får vi ta i en annen tråd.
Shade Skrevet 23. januar 2010 #176 Skrevet 23. januar 2010 Nå har jeg hørt Mira sin et par ganger til og må dermed innrømme at jeg virkelig digger den Jeg håper hun får representere Norge! Det er faktisk nesten så jeg vurderer å stemme selv
markblomst Skrevet 23. januar 2010 #177 Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes Didrik og Mira var best! Mira`s sang var litt utradisjonell, men samtidig med Mira-soundet! Didrik`s sin var følelsesladet, ble ikke kjedelig (bygde seg større og større mot slutten), rett og slett flott.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #178 Skrevet 23. januar 2010 Skal si den kjolen fremhevet Miras rumpe. :D
Gjest Emmanuelle Skrevet 23. januar 2010 #179 Skrevet 23. januar 2010 Skal si den kjolen fremhevet Miras rumpe. :D Jeg digger rumpa til Mira Synes det er så tøft at hun viser frem formene sine!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #180 Skrevet 23. januar 2010 Jeg digger rumpa til Mira Synes det er så tøft at hun viser frem formene sine! Enig. Mente det bare positivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå