Gjest Emmanuelle Skrevet 23. januar 2010 #181 Skrevet 23. januar 2010 Enig. Mente det bare positivt. Ja, jeg skjønte det, ville bare henge meg på
Poppzy Skrevet 24. januar 2010 #182 Skrevet 24. januar 2010 Jeg syns Didrik sin sang var kjedelig! Syns det var en slik sang som er typisk som "tenorgutter". Fikk ikke noe følelser for den. Han minte meg også litt om han som sang for tyskland i fjor Syns Mira sin sang var fin, men liker ikke helt den aller dype stemmen hennes. Kjolen var kjempefin. Den heisen hun tok opp på slutten har de forresten tatt fra en svensk sang fra i fjor. Akkurat likedan. A1 sin var veldig fin. Den skjønte jeg kom til å gå direkte til finalen. Må si jeg likte Fred Endresen sin sang også jeg
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 24. januar 2010 #184 Skrevet 24. januar 2010 hva synes dere om Mira sin sang?? Det første som slo meg var at jeg har hørt den før. Alle sangene hennes har på en måte samme oppbygging og melodi, også er det bare teksten som varierer. Æsj han Håkon Njøten var rett og slett bre ekkel, han virker utrolig selvgod og klysete... Har alle tidligere Idol-deltakere fått MGP-billett i år eller?? Jeg tror og håper A1 vinner den norske finalen. Tror vi har best sjangser til å vinne eurovision da Er det noe stas å vinne om vi vinner Eurovision med en britisk gruppe da? Jeg digger rumpa til Mira Synes det er så tøft at hun viser frem formene sine!
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 24. januar 2010 #185 Skrevet 24. januar 2010 Mira Craig er jo såkallt lubbensexy, så! Haha.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #186 Skrevet 24. januar 2010 Er det noe stas å vinne om vi vinner Eurovision med en britisk gruppe da? Christian er jo Norsk da. Samma om de er Britiske eller Russiske. De representerer jo Norge
Gjesten Skrevet 24. januar 2010 #187 Skrevet 24. januar 2010 Jeg håper vi sender A1 til Eurovision jeg, så slipper vi i alle fall å drite oss helt ut.. Alle andre kommer bare til å ydmyke oss Jeg tviler sterkt på at resten av Europa kommer til å kjøpe opplegget til disse ekle "jeg-elsker-meg-selv-mer-enn-noe-annet-i-verden" guttene som didrik og han andre fra idol, bjørn-johan eller noe. Dessuten synes jeg vi må stille opp med noe som ikke får publikum til å sovne. Nesten alle har jo ballader i år :S
Gjest betina Skrevet 24. januar 2010 #188 Skrevet 24. januar 2010 Jeg håper vi sender A1 til Eurovision jeg, så slipper vi i alle fall å drite oss helt ut.. Alle andre kommer bare til å ydmyke oss Jeg tviler sterkt på at resten av Europa kommer til å kjøpe opplegget til disse ekle "jeg-elsker-meg-selv-mer-enn-noe-annet-i-verden" guttene som didrik og han andre fra idol, bjørn-johan eller noe. Dessuten synes jeg vi må stille opp med noe som ikke får publikum til å sovne. Nesten alle har jo ballader i år :S Haha enig. Eneste sangen jeg likte var A1 sin. Tror vi har stor sjangs til å vinne hvis vi sender de til Eurovision. Tror ikke akkurat vi vinner med Venke K sin sang eller Mira sin.
Rime Skrevet 24. januar 2010 #189 Skrevet 24. januar 2010 Synes det er merkelig at det er så mange helt greie/middels bra/dårlige og helt uinteressante låter jeg. Tror de virkelig at vi klarer å utmerke oss i GP med de sangene de stiller opp med???? :skuffa:
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #190 Skrevet 24. januar 2010 Synes det er merkelig at det er så mange helt greie/middels bra/dårlige og helt uinteressante låter jeg. Tror de virkelig at vi klarer å utmerke oss i GP med de sangene de stiller opp med???? :skuffa: Noen av sangene var helt greie og noen var helt elendige! Men var ingen av sangene som hadde sånn wow faktor over seg liksom. Ble ikke imponert over noen av de. Også Venke K og Maria A? Blir det mer kjedelig?
Gjesten Skrevet 25. januar 2010 #191 Skrevet 25. januar 2010 Synes det er merkelig at det er så mange helt greie/middels bra/dårlige og helt uinteressante låter jeg. Tror de virkelig at vi klarer å utmerke oss i GP med de sangene de stiller opp med???? :skuffa: Nettopp! Vi må stille opp med noe folk legger merke til. Puseballader finnes det nok av. Jeg er blant dem som ikke husker halvparten av sangene i Eurovision når alle er ferdig, så det er absolutt nødvendig å skille seg litt ut...
Rime Skrevet 30. januar 2010 #192 Skrevet 30. januar 2010 Øyh! Skal dere ikke være med å kommentere??
Shade Skrevet 30. januar 2010 #195 Skrevet 30. januar 2010 Heia Karoline!! Hm jeg likte Venke sin sang og jeg. Den var så fengende, men jeg hadde sikkert hatet den hvis den hadde gått på radioen i et par uker
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 30. januar 2010 #196 Skrevet 30. januar 2010 Jeg håper Venke Knutsen går videre. Hun er så likandes og søt ei jente. Egentlig er det helt det samme så lenge Mira Craig taper. GRUSOM dame.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #197 Skrevet 30. januar 2010 Heia Gaute! Synes han ser flott ut i det norske kostymet og sceneshowet. Nå må dere stemme.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #198 Skrevet 30. januar 2010 Jeg håper Venke Knutsen går videre. Hun er så likandes og søt ei jente. Egentlig er det helt det samme så lenge Mira Craig taper. GRUSOM dame. Venkes sang var skikkelig enerverende. Kostymet og sceneshowet likeså. Likte hele pakken til Mira.
Gjest Vilma Skrevet 30. januar 2010 #199 Skrevet 30. januar 2010 Mira "synger" noe så aldeles grusomt!
Skravla Skrevet 30. januar 2010 #200 Skrevet 30. januar 2010 Mira "synger" noe så aldeles grusomt! Signeres... håper virkelig Venke går videre i den kampen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå