Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

polish people from poland hun har jo forsåvidt rett siden mange av de er i norge eller halv parten hahahahhaha

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter igjen med:

-Nisse på scenen

-Sykt bra pauseunderholdning

-Sommerfuglvingene til Hviterussland

-Flott scene

Skrevet

- Supert pauseinnslag

- saksofsoloen til Moldova :rødme: Her er herligheten

- Profesjonelle verter

Den blåbuksede saksofonmannen var virkelig noe for seg selv. Jeg klarte faktisk ikke å fjerne øyene fra skjermen da han slapp udyret løs.

Skrevet

Den blåbuksede saksofonmannen var virkelig noe for seg selv. Jeg klarte faktisk ikke å fjerne øyene fra skjermen da han slapp udyret løs.

haha ja =) Hadde en venninne på besøk og hun hadde ikke sett semifinalen og dette innslaget før.. Hun hadde akkurat inntatt ett svelg med vin, før det sprutet ut... ; ) haha

Skrevet

Vi må ikke glemme at beste nordmann faktisk kom på 3. plass: Ovi for Romania med Playing With Fire. Det er jo ikke dårlig i det hele tatt.

Gjest Dainty
Skrevet

Vi må ikke glemme at beste nordmann faktisk kom på 3. plass: Ovi for Romania med Playing With Fire. Det er jo ikke dårlig i det hele tatt.

Hehe, jeg syntes den sangen var dritbra, og har lagt den inn på ipoden! :fnise: Og hun dama han sang sammen med var helt vanvittig vakker!

Gjest Trajan
Skrevet

Det er ille når man må stjele et annens land plassering og gjøre det til sin egen

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig Trajan. Er som da media sier i forhold til en idrettsutøver "XXXX er 1/20 del norsk, så norge har en liten del av medaljen!"

Gjest Coarvi
Skrevet

Det er ille når man må stjele et annens land plassering og gjøre det til sin egen

Herregud, man må jo få lov å være glad på vegne av at en annen nordmann gjorde det bra? Syns det er mer frekt å ignorere det helt, tror du ikke norsk-rumeneren bare er stolt over at noen i dette landet legger merke til han også?

Det er jo ikke å stjele noen som helst sin plassering, Romania har da likefullt sin 3. plass selv om vi er klar over at Ovi bor i Norge.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor synger folk ikke live og kun playback egentlig?:s

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De sang vel live, men musikken var playback. Hørte jo det godt f.eks på han fra Israel, som sang litt falsk på de høyere notene.

Skrevet

De sang vel live, men musikken var playback. Hørte jo det godt f.eks på han fra Israel, som sang litt falsk på de høyere notene.

For ikke å snakke om Didrik som sang rimelig surt straka vegen gjennom sangen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er ikke Italia med i grand prix?

Hvilke andre land i Europa er ikke med, og hvorfor?

Skrevet

Til dere som har spørsmål angående Eurovision Song Contest, jeg anbefaler alle å sjekke siden:

http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest

Her står absolutt alt! :)

Ser blant annet at den svenske sangen fikk 12 poeng både fra Danmark og Norge i semifinalen, men likevel holdt det ikke for en finaleplass. Men hun var bare 5 poeng unna.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen syner sikkert live men ikke alle. Han fra Serbia er jeg 99% sikker på at ikke synger live. Jeg har hørt han synge den sangen live før og det er anderledes fra når han "sang" den på finalen i oslo. Åssen får han til en radio stemmen eller hva jeg skal kalle det? når han synger polka polka polka. Da han sang den live kom det ikke sånn radio stemme. Var helt andreledes. Åssen kan stemmen være såå perfekt når han hopper opp og ned? nei han sang ikke live. Er jeg temmlig sikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...