Meaty Skrevet 30. mai 2010 #1581 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke lest alle svarene her, så kanskje dette er nevnt før. Men det som ofte skjer, er at man får litt forsinkelse i sendingen. Derfor er det lett at folk begynner å prate i munnen på hverandre. Det er vel derfor Nadia ikke skulle si så mye. Men en ting jeg lurer på: Da den gærne spanjolen var på scenen, så TV-seerne hele hendelsesforløpet? (Jeg var på arenaen selv) Er det ikke i sånne tilfeller NRK burde brukt opptakene fra generalprøven? Det er det jeg har hørt, at de bruker generalprøven dersom noe går galt under direktesendingen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1582 Skrevet 30. mai 2010 Jeg synes faktisk at sangene som var med i fjor var bedre enn de i år. Ikke alle sangene men likte noen mye bedre fra i fjor. I år var det så mange kjedelige balader med. Noen var til å sovne av
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1583 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke lest alle svarene her, så kanskje dette er nevnt før. Men det som ofte skjer, er at man får litt forsinkelse i sendingen. Derfor er det lett at folk begynner å prate i munnen på hverandre. Det er vel derfor Nadia ikke skulle si så mye. Men en ting jeg lurer på: Da den gærne spanjolen var på scenen, så TV-seerne hele hendelsesforløpet? (Jeg var på arenaen selv) Er det ikke i sånne tilfeller NRK burde brukt opptakene fra generalprøven? Det er det jeg har hørt, at de bruker generalprøven dersom noe går galt under direktesendingen. Jeg synes det ble ordnet på en meget god måte med at det tok litt tid før dem røsket mannen ned fra scenen. La merke til mannen som ikke passet helt inn med sorte klær men det ble ikke gjort noe stort nummer ut av det, artistene var også flike og holdt nummeret i gang. Unødvendig med en ektra gjennomføring egentlig, nummeret ble ikke bedre uten mannen i sort
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1584 Skrevet 30. mai 2010 Men en ting jeg lurer på: Da den gærne spanjolen var på scenen, så TV-seerne hele hendelsesforløpet? (Jeg var på arenaen selv) Er det ikke i sånne tilfeller NRK burde brukt opptakene fra generalprøven? Det er det jeg har hørt, at de bruker generalprøven dersom noe går galt under direktesendingen. Selvfølgelig kunne vi se det, det gikk jo direkte. Går ikke an å rekke å dytte inn et opptak samme sekund som noe skjer på scenen..
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1585 Skrevet 30. mai 2010 Det burde vært jevnt med vakter foran første rad så dette hadde vært unngått. Jimmy Jump er jo videns kjent for sine stunts på store arrangementer og burde vel strengt tatt ikke sluppet inn heller. Han var ute på banen i fotball-VM 04 mellom Hellas og Spania tror jeg det var, sto i målgangen på et Formel 1-løp i Spania der bilene suste forbi ham i 250 km/t, kom ut på banen til Roger Federer i et stort tennis-stevne + mye mye mer.
hjertesukka Skrevet 30. mai 2010 #1586 Skrevet 30. mai 2010 Trodde mannen skulle være med, jeg. Han hadde jo rosa hatt! Men må si at det er beundringsverdig at de fortsatte som ingenting. Og var ikke dette blitt snakka om på forhånd i diverse media? At han kunne dukke opp, mener jeg. Har forøvrig aldri hørt om fyren, men så ser jeg ikke fotball heller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1587 Skrevet 30. mai 2010 noe helt annet: er det noen som tror at vi hadde fått flere poeng hvis vi hadde sent Keep of Kalessin til finalen? Jeg likte dem ihvertfall veldig godt
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1588 Skrevet 30. mai 2010 Jeg syns den spanske sangen var bedre med nissemannen jeg Jeg tror ikke KOK ville gjort det sånn veldig bra. Tror de ble litt for heavy. Var jo et par light-rockelåter med i år, men husker ikke plasseringen dems (jeg likte Tyrkia da )
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1589 Skrevet 30. mai 2010 noe helt annet: er det noen som tror at vi hadde fått flere poeng hvis vi hadde sent Keep of Kalessin til finalen? Jeg likte dem ihvertfall veldig godt Ja helt klart! noe som skiller seg litt ut blandt all denne søtsuppa som severes her. Så jo med finske Lordi også. Keep of Kalessin ruler. Hadde kanskje ikke vunnet men helt sikkert blitt høyere enn nr. 20.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1590 Skrevet 30. mai 2010 Synes GP er blitt et sirkus der det bare er om å gjøre å finne på noe mest mulig "spektakulært", 90% er dusinvare-melodier som i mangel av kvalitet må pyntes på med kropp og kostymer. Bortsett fra en og annen vinner, så husker ihvertfall ikke jeg mange bidrag fra de siste 20 årene. Før pleide det enkleste ofte å være det beste.. 1964
Gjest Trajan Skrevet 30. mai 2010 #1591 Skrevet 30. mai 2010 Før pleide det enkleste ofte å være det beste.. 1964 Den sangen hun kom på 2 med i 1974 er bedre. Men Gigliola Cinquetti har mange gode sanger uansett så synes jeg at sangene som var i Grand Prix på 60 og 70 tallet var generelt sett bedre en de har vært de siste 15-20 årene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1592 Skrevet 30. mai 2010 Men en ting jeg lurer på: Da den gærne spanjolen var på scenen, så TV-seerne hele hendelsesforløpet? (Jeg var på arenaen selv) Er det ikke i sånne tilfeller NRK burde brukt opptakene fra generalprøven? Det er det jeg har hørt, at de bruker generalprøven dersom noe går galt under direktesendingen. Han ser da passe integrert ut i showet
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1593 Skrevet 30. mai 2010 Det var jo litt morsomt. Men synes veldig synd på han som sang. Utrolig flott av han å klare å late som ingenting!
Lillemeg25 Skrevet 30. mai 2010 #1594 Skrevet 30. mai 2010 Jeg forstår ikke åssen han klarte å komme seg opp på scenen? Var det ingen vakter som passet på eller? Jeg tror mange sikkert trodde han var med. At de ikke skjønte han egentlig ikke skulle være der. Jeg skjønte det ikke Hva skjer med at Hellas har en sleske mann i år også? Han var bare kvalm. Lena er søt da. "Do i have to sing now?"
Mirabella76 Skrevet 30. mai 2010 #1595 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Er det sært å synes at dukkemannen fra Serbia på en eller annen bisarr måte er seksuelt tiltrekkende? JAAA!!! Eg måtte nesten snu meg vekk når han der fyren dukka opp på skjermen, for eg orka ikkje å sjå på han. Synst rett og slett han såg ufyselig ut, for å seia det mildt! Grøssar når eg tenker på han, og sangen var også fæl. Og som andre her inne seier: Han såg ut som ei dokke - ei rar dokke. Og eg lurte også på om det var ein mann eller ei dame i starten, for han såg vanvittig feminin ut. Og eg er heilt enig i at han minna om surferosa-Mariann. For ein raring! For meg er det eit under at nokon kan synast at ein sånn fyr er tiltrekkande. I mine auger var han den personen eg grøssa aller mest over å sjå på, av alle artistane i MGP-finalen i går. Det er jo egentlig berre bra at folk er forskjellige, og ikkje har lik smak - men Serbiamannen skal du iallfall få ha i fred for meg! Endret 30. mai 2010 av Mirabella76
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1596 Skrevet 30. mai 2010 JAAA!!! Eg måtte nesten snu meg vekk når han der fyren dukka opp på skjermen, for eg orka ikkje å sjå på han. Synst rett og slett han såg ufyselig ut, for å seia det mildt! Grøssar når eg tenker på han, og sangen var også fæl. Og som andre her inne seier: Han såg ut som ei dokke - ei rar dokke. Og eg lurte også på om det var ein mann eller ei dame i starten, for han såg vanvittig feminin ut. Og eg er heilt enig i at han minna om surferosa-Mariann. For ein raring! For meg er det eit under at nokon kan synast at ein sånn fyr er tiltrekkande. I mine auger var han den personen eg grøssa aller mest over å sjå på, av alle artistane i MGP-finalen i går. Det er jo egentlig berre bra at folk er forskjellige, og ikkje har lik smak - men Serbiamannen skal du iallfall få ha i fred for meg! Spesiell ja. Men mange av oss homsene likte han,hyl fra salen da skal jeg si deg
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2010 #1597 Skrevet 30. mai 2010 ...men Serbiamannen skal du iallfall få ha i fred for meg!Tusen takk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1598 Skrevet 30. mai 2010 Okey, mgp er over for denne gang, men hva kommer dere til å huske? Jeg sitter igjen med: - Nisse på scenen - Overseriøs (og kanskje PR-kåt?) vakt - RÅESTE pauseinnslag i mgp historen (dog litt ødelagt av nevne vakt..)
Lancelot Skrevet 30. mai 2010 #1599 Skrevet 30. mai 2010 - Supert pauseinnslag - saksofsoloen til Moldova :rødme: Her er herligheten - Profesjonelle verter
mocci Skrevet 30. mai 2010 #1600 Skrevet 30. mai 2010 - Supert pauseinnslag - saksofsoloen til Moldova :rødme: Her er herligheten - Profesjonelle verter Signerer denne!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå