Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde hatt fullstendig gelèben og hviskestemme om jeg skulle ha forvillet meg opp til noe slikt jeg hadde vunnet...grøss...jeg tror vi er mange som takker for at det ikke er meg som står der nå...av så mange grunner. *host* :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller blir den tyske bare mer og mer fengende?

Gjest loveli
Skrevet (endret)

Flagg skal vel strengt tatt ikke være i bakken? Eller holdes opp ned? :P

Endret av loveli
Skrevet

Tenk dere det året Rybak har bak seg nå: uendelig hyling, fotos, tilbud, autografer og massehysterisk klemming m. tilbehør. Kanskje litt vanskelig å komme ut av den trancen i kveld?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hehe, hun er jo søt da

Se henne uten sminke ;) Da er hun søt da! Har bedt guttungen legge inn aksjer allerede :nigo:
Skrevet (endret)

Ta fra henne mikrofonen nå :filer:

Nei, hun er søt. Det er en fengende sang, men det var så mange bedre i mine øyne! Ses om et år, folkens? :ler:

Endret av ninuska_
Skrevet

Er det bare meg eller blir den tyske bare mer og mer fengende?

Det er bare deg. Drikk litt mere eventyrbrus du, så går det nok over om ikke så lenge. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan tysk som skjønte hva hun sa på slutten?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er bare deg. Drikk litt mere eventyrbrus du, så går det nok over om ikke så lenge. ;)

Om tre uker kommer du til å ta deg selv i å nynne på den ;)

Skrevet

Altfor lavt toneleie for henne, skulle gjerne hørt hvordan stemmen hennes egentlig er.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tre dager :jepp:

Skrevet

Da takker jeg for følge her i denne tråden :ler::goodbye:

*nynne love, love, love på vei ut av tråden*

Skrevet

Hehehe, takk for i kveld folkens, det var moro! :skravle:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ehhh, fele-gutten var ikke så poppis blandt Tyske jenter. Hun snudde seg fortere bort enn jeg har sett noen gjøre det!

Jeg liker ikke fele-gutten sjæl, så...

Han dreit seg ut der!

Han snudde seg for å treffe henne på truten istedet for kinnet :) og like etter gjorde hun tegn til at han skulle gi henne et til, så han bøyde seg frem og kyssa en gang til :) Så nei, han dreit seg tydeligvis ikke ut der.

Skrevet

Jeg skal ta meg i akt så godt jeg kan her og vise at jeg har både ryggrad og såpass selvkontroll på akkurat det...inntil det motsatte er bevist. :fnise:
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med IQ'en til folk som får jobben som kommentator i NRK? Jeg mener, PRATE oppå sangen? Og så fortsette å prate og prate og unnskylde seg at han prater? Hva med å kutte ut hele kommentatortullet, det er vel ikke mange som ikke skjønner engelsk lenger? Pauseinnslaget må forresten være noe av det stussligste som er sendt. Men resten av showet var i det minste bra :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da takker jeg for følge her i denne tråden :ler::goodbye:

*nynne love, love, love på vei ut av tråden*

*vinke*

*Henge boa og hårnåler på plass' Hvor skal jeg sette alle de tomme cava-flaskene :klø:

Skrevet (endret)

Noen som kan tysk som skjønte hva hun sa på slutten?

Hun takket for all støtte hun har fått, mente at det var helt overvedende og at hun ikke visste hvor hun skulle gå :fnise:

Endret av Smily_626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...