Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forstår ikke helt :sjenert:

Det er det indre (i kjolen) som betyr noe...var det ikke slik det var? Kan jeg ha misforstått så grovt her da? lol
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han fra Israel hadde lært seg en lang regle på norsk, men Nadia bare slår ut med armen! Hva er dette for slags uhøflighet?

Ehm, tar tilbake denne ugjennomtenkte kritikken- det gikk litt fort igår og ble noen glass med pærebrus! Nadia var søøøøt!

Og skjønner det poenget med tidsforsinkelsen.

Endret av hjertesukka
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva var det?

Tror det var fra Hviterussland. Har vel noe med et lillebrorkompleks, hvor folk buet for Russland (antagligvis) fikk 12 poeng på grunn av land, ikke sang.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Enig, kjempegøy å se på grand prix med dere! :goodbye:

Nekter å innrømme dette... :sjenert:

Skrevet

Hehe, kryp til korset du !

Skrevet

hjertesukka: nei, det synes jeg var en fin reaksjon, det var ansiktsuttrykk også, hun var imponert!

Men ellers, veldig enig

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er det indre (i kjolen) som betyr noe...var det ikke slik det var? Kan jeg ha misforstått så grovt her da? lol

jah.. ehm.. Slik var det ja... :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han fra Israel hadde lært seg en lang regle på norsk, men Nadia bare slår ut med armen! Hva er dette for slags uhøflighet?

Det var jo en "wow"-reaksjon, som fikk publikum til å juble..

Skrevet (endret)

Du trenger ikke innrømme det med ord. At du er her snakker for seg selv ;)

Endret av ninuska_
Gjest Huffsa
Skrevet

Har jeg egentlig et liv når jeg sitter og oppdaterer MGP tråden konsekvent på KG en lørdagskveld??? :klø:

Nei.

Det har ikke jeg heller :(

Gjest Vilma
Skrevet

Klart du storkoser deg! :ler:

Gjest loveli
Skrevet

Så enig, så enig!

Skrevet

:klemmer:

Skrevet

Hun har fått beskjed om ikke å snakke, og det kan man se på reaksjonen hennes når han israelske la ut på norsk!

Skrevet

Da er vi oppe i 27 poeng.

Skrevet

Hey, det er jo stor forbedring! Dessuten hadde hun et imponert ansiktsuttrykk også :)

Gjest Vilma
Skrevet

Ja, han kommentatoren sa noe om at det er på grunn av at lyden henger (eller hva det heter).

Skrevet

SØTE svenske gutter, slår aldri feil!

Skrevet

Vi får 4 poeng fra sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...