Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joooo... Men du vet. Det er det indre som teller :cool:

...bare kløften er stor nok? :gjeiper:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joooo... Men du vet. Det er det indre som teller :cool:

Ok, sa da takker du nei til sveits der og da eller?

Skrevet (endret)

De fleste stemmene gikk til tyskland, fra oss i norge.

Var det et svar til meg? I såfall.. Jeg lurer på hvorfor f.eks land som Bosnia har sluttet å få poeng fra Norge etter at systemet med dommere ble innfødt. Tidligere fikk Bosnia alltid poeng fra Norge, siden det bor mange bosniere i vårt land - uansett om det bare var ett poeng (vanligvis har de fått mellom 6-8 poeng). Det var bare en tanke. For jeg reagerte på det i fjor også :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Tror kanskje Nadia har fått beskjed om å si minst mulig. Snikk-snakk med forsinkelse i lyden, er fælt å høre på. (Ikke at det høres noe bedre ut når Nadia fremstår utakknemlig)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kunne virkelig vært hyggeligere mot underdogen, hviterussland :jepp:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har jeg egentlig et liv når jeg sitter og oppdaterer MGP tråden konsekvent på KG en lørdagskveld??? :klø:

ja... Vi sliter... :sjenert: Godt vi er anonyme bak vår nick ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det tar litt tid før de som angir stemmene hører hva hun sier, så kan jo være derfor. At når nadia har sagt takk, så har den andre personen fortsatt å snakke, for så å stoppe opp når hun sier takk. Om dere skjønner

Skrevet

hvorfor ble det pipekonsert da russland fikk 12 poeng? fikk ikke med meg hvilket land som ga 12poengern...

Skrevet

Et takk og et smil kan da umulig forsinke SÅ mye?

Skrevet (endret)

Det tar litt tid før de som angir stemmene hører hva hun sier, så kan jo være derfor. At når nadia har sagt takk, så har den andre personen fortsatt å snakke, for så å stoppe opp når hun sier takk. Om dere skjønner

Nei, jeg skjønte ikke, for hun har sjelden sagt takk?

Edit: Nå skjønte jeg det, men allikevel.. det virker så kaldt.

Endret av ninuska_
Gjest brutal_mann
Skrevet

...bare kløften er stor nok? :gjeiper:

Forstår ikke helt :sjenert:

Gjest Vilma
Skrevet

hvorfor ble det pipekonsert da russland fikk 12 poeng? fikk ikke med meg hvilket land som ga 12poengern...

Ja, hva var det?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Oh-la-la, netherlands

Ikke ille...

Skrevet

Og ja, jeg syns at jeg lever ut et vidunderlig mgp-liv, som jeg ikke kunne ha gjort på dette fullendte viset, uten dere andre...:likesinnede leker best! *klemme* :)

Skrevet

wohoo, israel! OG reaksjon fra snakkedame!

Skrevet

Så flink han israelske var i norsk da :nigo:

Skrevet

Enig, kjempegøy å se på grand prix med dere! :goodbye:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hviterussland (Belarus)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...