Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi skal holde av plass til dere til neste år. ;)

Kjempebra!

håper det er plass til en GP-homse på KG neste år også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjerterom = Husrom ! :jepp:

Skrevet

Kjempebra!

håper det er plass til en GP-homse på KG neste år også :)

Selvfølgelig :nigo:

Gjest lolita___
Skrevet

Tore over, glemte det.....lolita er GP-venninna mi her på KG.

Søt du er Tore,digger deg:) :dagens-rose::danse:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Saksofonmannen er mitt nye idol! :bolledeig:

Skrevet

Og han holdt til hvor sa du?

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Han svensken som leste opp poengene heter Eric Saade hvis det er han dere snakker om ..

Skrevet

Da har jeg sjekket det navnet på nett: ikke spesielt uheldig med valg av foreldre han der nei...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han er jo bare guttevalpen, skuffet!

Skrevet

Joo, men en søt liten guttehvalp er det da? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Joo, men en søt liten guttehvalp er det da? :)

Absolutt, søt, men akk så ung. Jeg får se om han holder seg søt noen år til.

Skrevet (endret)

jeg mener... trøtt..

Endret av *appifany*
Skrevet

MGP tar på en stakkars fan...

Skrevet

Absolutt, søt, men akk så ung. Jeg får se om han holder seg søt noen år til.

Litt ung ja, men gubban så nam fordet! :sjenert:

Skrevet

Jeg fikk ikke sett det igår. Jeg så reprisen idag.

Jeg må si jeg ble skuffet over Didrik. Han sang falskt og han vrika alt for nervøs. Not good. Var sikker på vi kom i bunn 3.

Men jeg ble mer skuffet over Nadia. Dårlig vert og klarer ikke å si takk en gang. Flaut! Samma om hun fikk beskjed om å ikke si så mye. Tar bare 1 sekund å si Thank you! Egentlig så ble jeg skuffet da jeg fikk vite at de 3 skulle være vertene. Kunne de ikke ha funnet noen andre?

Lena var ikke min favoritt i det hele tatt. Grei sang men ikke sånn kjempe bra. Jeg likte veldig godt Albania jeg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke sett det igår. Jeg så reprisen idag.

Jeg må si jeg ble skuffet over Didrik. Han sang falskt og han vrika alt for nervøs. Not good. Var sikker på vi kom i bunn 3.

Men jeg ble mer skuffet over Nadia. Dårlig vert og klarer ikke å si takk en gang. Flaut! Samma om hun fikk beskjed om å ikke si så mye. Tar bare 1 sekund å si Thank you! Egentlig så ble jeg skuffet da jeg fikk vite at de 3 skulle være vertene. Kunne de ikke ha funnet noen andre?

Lena var ikke min favoritt i det hele tatt. Grei sang men ikke sånn kjempe bra. Jeg likte veldig godt Albania jeg

De får beskjed om å ikke si så mye det skjønner jeg hvis du skulle slå av en prat med alle hadde det tatt utrooolig langt tid.Jeg synes hun var flink,hvis du har sett på gp før så er det mange andre som oppfører seg direkte frekt.Hun smilte og gjorde det beste ut av det,det er fakktisk ikke så lett å stå der oppe og føle at alle dømmer deg.Synes vi skal være fornøyd å slutte å klage på hver minste lille ting.

Skrevet

De får beskjed om å ikke si så mye det skjønner jeg hvis du skulle slå av en prat med alle hadde det tatt utrooolig langt tid.Jeg synes hun var flink,hvis du har sett på gp før så er det mange andre som oppfører seg direkte frekt.Hun smilte og gjorde det beste ut av det,det er fakktisk ikke så lett å stå der oppe og føle at alle dømmer deg.Synes vi skal være fornøyd å slutte å klage på hver minste lille ting.

Hun kunne i det minste ha sagt takk da. Mente ikke at hun skulle slå av en prat med de.

Skrevet

Litt ung ja, men gubban så nam fordet! :sjenert:

Helt enig jeg.......nam nam.. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke hvofor det på død og liv skal takkes og smiskes under poengutdelingen. Nadia gjorde det eneste riktige og holdt munn.

Finnes ikke noe mere irriterende enn når vertslandet takker og bukker og gjentatte ganger avbryter når landet som skal gi poeng venter litt for lenge med å si poengene, og verten sier "jaa, kan vi få resultatene?"

Det var for første gang en behagelig poengutdeling uten for mye tørrprat. Nadia smilte og nikket nok.

Ikke minst var kommentatoren rolig og behersket, halleluja! Det er på høy tid at kommentatoren fjernes, det blir bare irriterende bakgrunnsstøy uansett, ingen er da så dårlige i engelsk at de ikke skjønner hva som blir sagt av vertslandet, selv om man av og til kan lure på om det faktisk er engelsk dem forsøker seg på.

Gjest lolita___
Skrevet

Jeg fatter ikke hvofor det på død og liv skal takkes og smiskes under poengutdelingen. Nadia gjorde det eneste riktige og holdt munn.

Finnes ikke noe mere irriterende enn når vertslandet takker og bukker og gjentatte ganger avbryter når landet som skal gi poeng venter litt for lenge med å si poengene, og verten sier "jaa, kan vi få resultatene?"

Det var for første gang en behagelig poengutdeling uten for mye tørrprat. Nadia smilte og nikket nok.

Ikke minst var kommentatoren rolig og behersket, halleluja! Det er på høy tid at kommentatoren fjernes, det blir bare irriterende bakgrunnsstøy uansett, ingen er da så dårlige i engelsk at de ikke skjønner hva som blir sagt av vertslandet, selv om man av og til kan lure på om det faktisk er engelsk dem forsøker seg på.

Helt enig med deg her.Han holdt aldri kjeft det var sååå irrriterende han bør virkelig fjerner det er ikke behov for det.Ødelegger hele showet synes jeg.Nadia var flink og profesjonell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...