Meaty Skrevet 6. februar 2010 #261 Skrevet 6. februar 2010 Ble ikke mye girl power i finalen, alle jentene ute. Også Stenerud da, men han har jo høyhælte sko, så han er jo litt tvilsom... Må si at A1 er veldig proffe på scenen.
Minttu Skrevet 6. februar 2010 #262 Skrevet 6. februar 2010 Jeg håper Keep of Kalessin vinner. Norge har stor status som metal-land i utlandet, det er på tide vi viser at det faktisk stemmer. Det det heavyrockgreiene er seriøst noe av det verste jeg har hørt !!Måtte nesten holde meg for ørene Er noe så fint som volum eller mute knapp på kontrollen din da Men alle har bare godt av å høre på detta :happy: Jeg pleier aldri å se på MGP, og har egentlig ikke mange meninger om det. Syns de fleste sangene var rolige og kjedelig. Og han Muri mannen så jo full ut. Keep of Kalessin var nok det mest vettuge ja, kjære skulle absolutt se de, så da måtte jeg også se på MGP
Harlekin Skrevet 6. februar 2010 #263 Skrevet 6. februar 2010 Ble ikke mye girl power i finalen, alle jentene ute. Også Stenerud da, men han har jo høyhælte sko, så han er jo litt tvilsom... Niks, det blir power of the dragon tower istedet
Gjest Problematique Skrevet 6. februar 2010 #264 Skrevet 6. februar 2010 Det måtte du desverre gjøre en gang til. Synes det er helt genialt at det er så stor spredning, og synes helt ærlig det er litt teit av deg/dere å holde dere for ørene, det er ikke så ekstremt at du burde gjøre det, om jeg skulle holde for ørene hver gang jeg hørte en låt jeg ikke likte så hadde jeg blitt direkte sliten, og ikke minst sett på som ganske barnslig. Edit: Forøvrig, gir katter god lydisolasjon? Tenker på evt. reprise av Rybak så har jeg to stk. for hånden ^^
Meaty Skrevet 6. februar 2010 #265 Skrevet 6. februar 2010 Keep of Kalessin var nok det mest vettuge ja, kjære skulle absolutt se de, så da måtte jeg også se på MGP Haha, god unnskyldning. Bare innrøm at du liker det!
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 6. februar 2010 #266 Skrevet 6. februar 2010 Er ikke stemmingen litt urettferdig i superfinalen? Den som går først videre får jo et kvarter mer med stemmer enn den siste... Eller er det noe her som har gått meg hus forbi? :klø:
Yoshi Skrevet 6. februar 2010 #268 Skrevet 6. februar 2010 Stemte Venke i sted, nå får vel mobilen ligge. Men vurderer å stemme et eller annet for å slippe å høre den skrikingen en gang til.
Tabris Skrevet 6. februar 2010 #269 Skrevet 6. februar 2010 Dette er første gang jeg har stemt i MGP - Kalessim!
Schytia Skrevet 6. februar 2010 #270 Skrevet 6. februar 2010 Stemte Venke i sted, nå får vel mobilen ligge. Men vurderer å stemme et eller annet for å slippe å høre den skrikingen en gang til. Er vel eventuelt bare å skru av fjernsynet det?
Minttu Skrevet 6. februar 2010 #271 Skrevet 6. februar 2010 Haha, god unnskyldning. Bare innrøm at du liker det! Ja, jeg liker KoK, men ikke MGP i seg selv. Pleier aldri å se på MGP, men nå skulle kjære se KoK og da ble jeg med. Så
Gjest Problematique Skrevet 6. februar 2010 #273 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Heier mest på Didrik, siden vi er fra samme sted og gikk på skole sammen. Men jeg synes A1 skal vinne, fordi jeg synes de er best. KoK var ganske komisk, men kult at det er kommet med et slikt band :happy: Endret 6. februar 2010 av Problematique
Gjest Problematique Skrevet 6. februar 2010 #275 Skrevet 6. februar 2010 Slutt å stemme på det bråket! "å giiiiid, det er noe som er litt hardere enn fislepopen min, fysjamei!"
Schytia Skrevet 6. februar 2010 #276 Skrevet 6. februar 2010 Slutt å stemme på det bråket! Mye bedre å stemme på ordentlig musikk enn å stemme på det andre rølpet, der mange ikke har klart å skrive sine egne sanger engang.
freezepop Skrevet 6. februar 2010 #277 Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil stemme på Ingrid Bjørnov jeg....
Harlekin Skrevet 6. februar 2010 #278 Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil stemme på Ingrid Bjørnov jeg.... Ja, sant hun er kul? Skikkelig stilig show
Yoshi Skrevet 6. februar 2010 #279 Skrevet 6. februar 2010 Er vel eventuelt bare å skru av fjernsynet det? MUTE gjorde lidelsene mindre. Men syntes i utgangspunktet at det ville være gøy med en norsk eurovision finale. Da blir det synd å ødelegge det med bråk.
Gjest Niema Skrevet 6. februar 2010 #280 Skrevet 6. februar 2010 Håper på Bjørn Johan jeg da Håper virkelig ikke KoK vinner!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå