pusla Skrevet 6. februar 2010 #341 Skrevet 6. februar 2010 Jeg håpa på Yes Man (som nok også hadde druknet i mengden i mai), men synes det var greit nok med Didrik. Men tror nok ikke det blir noen topplassering i Eurosong, nei. Men det er jo bare underholdning og show, så tar det ikke så tungt
Minttu Skrevet 6. februar 2010 #342 Skrevet 6. februar 2010 Jeg elsker egentlig MGP (det er min mørke hemmelighet), derfor synes jeg dette er så fælt. Jeg kommer til å se på uansett, men det hadde vært så kult med litt skikkelig norsk musikk som vårt bidrag på hjemmebane. Kan man innføre aldersgrenser på mobilstemming, mon tro? Eller at man kun fikk stemt 1 gang
Schytia Skrevet 6. februar 2010 #343 Skrevet 6. februar 2010 Det har jeg også Og det er de som går ann , ikke slike sleskete, kjedelige mannfolk som er lik de fleste. Jeg er så enig. Ekte mannfolk har langt hår
Harlekin Skrevet 6. februar 2010 #344 Skrevet 6. februar 2010 Dere er latterlige. Greit at dere ikke liker sangen til Didrik, men den har faktisk gode sjanser for å vinne den internasjonale finalen. Den vant en overlegen seier over hele landet i dag. Vinner vi, skal jeg spise datamaskinen min.
Minttu Skrevet 6. februar 2010 #345 Skrevet 6. februar 2010 Jeg er så enig. Ekte mannfolk har langt hår Jeg tror de fleste band/artister jeg liker/hører på er menn med langt hår også..
Harlekin Skrevet 6. februar 2010 #346 Skrevet 6. februar 2010 Jeg tror de fleste band/artister jeg liker/hører på er menn med langt hår også.. Jeg også. Enten helt kort eller langt hår.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #347 Skrevet 6. februar 2010 LOLOLOLOL De fleste andre sanger vi har sendt videre, som har havnet langt nede på listene i de internasjonalefinalene, har også vunnet overlegent i Norge Det er vel heller kanskje mer en pekepinn på hvor dårlige de andre bidragene har vært, ikke nødvendigvis hvor bra vinneren har vært... Jeg synes Didrik har en bra stemme, og låta er ikke helt anonym slik som f.eks. Maria Arredondo sin var. Jeg er ikke glad i metal musikk, og synes ikke KoK var bra i det hele tatt. Selv om det er det vi er kjent for, så er det vel kanskje ikke metal fans som sitter å stemmer på eurovision vil jeg tro...
Harlekin Skrevet 6. februar 2010 #348 Skrevet 6. februar 2010 Det er vel heller kanskje mer en pekepinn på hvor dårlige de andre bidragene har vært, ikke nødvendigvis hvor bra vinneren har vært... Jeg synes Didrik har en bra stemme, og låta er ikke helt anonym slik som f.eks. Maria Arredondo sin var. Jeg er ikke glad i metal musikk, og synes ikke KoK var bra i det hele tatt. Selv om det er det vi er kjent for, så er det vel kanskje ikke metal fans som sitter å stemmer på eurovision vil jeg tro... Tja, man vet aldri. Lordi vant jo overlegent, og de er jo ikke akkurat mainstream i Europa.
Schytia Skrevet 6. februar 2010 #349 Skrevet 6. februar 2010 Jeg også. Enten helt kort eller langt hår. Godt det er flere av oss da
*Numi* Skrevet 6. februar 2010 #350 Skrevet 6. februar 2010 Huff, hvorfor Didrik??? Det norske folk er så forutsigbare. Hvem som helst av de tre andre i gullfinalen kunne helst gått videre fremfor Didrik, for min del. Ja, nesten hvem som helst i hele finalen.
Schytia Skrevet 6. februar 2010 #351 Skrevet 6. februar 2010 Det er vel heller kanskje mer en pekepinn på hvor dårlige de andre bidragene har vært, ikke nødvendigvis hvor bra vinneren har vært... Jeg synes Didrik har en bra stemme, og låta er ikke helt anonym slik som f.eks. Maria Arredondo sin var. Jeg er ikke glad i metal musikk, og synes ikke KoK var bra i det hele tatt. Selv om det er det vi er kjent for, så er det vel kanskje ikke metal fans som sitter å stemmer på eurovision vil jeg tro... Syntes Didrik har en helt grei stemme. Ikke noe jeg får gåsehud av for å si det sånn. Verdig vinner var han hvertfall ikke i mine øyne. A1 og Bjørn Johan hadde til og med bedre bidrag. Men selvfølgelig hver sin smak. Om KoK hadde vunnet vil jeg tro det hadde vært fler metalfans som hadde stemt egentlig. Veit i hvertfall at det var veldig mange som stemte i dag nettopp fordi de var med. Men fanbasen til Didrik var tydeligvis større
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #352 Skrevet 6. februar 2010 Vinner vi, skal jeg spise datamaskinen min. Husk å skru på webcamen først da, så vi får bevis
Gjest Gjesp Skrevet 6. februar 2010 #353 Skrevet 6. februar 2010 Jeg hadde håpet på en annen vinner, men det er bare å gratulere fløtepusen og fittemagneten Didrik med seieren, og håpe at det går bra med ham på Fornebu. Sangen og melodien er grei, den. Men Didrik må lære seg engelsk bedre; engelskuttalen hans er ikke bra.
Minttu Skrevet 6. februar 2010 #354 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Jeg hadde håpet på en annen vinner, men det er bare å gratulere fløtepusen og fittemagneten Didrik med seieren Endret 6. februar 2010 av Minttu
Gjest bare bea Skrevet 6. februar 2010 #355 Skrevet 6. februar 2010 F... ta det idiotiske refrenget på KOK(O...) låta. Maken til enerverende, repetitivt piss. Riffet var helt latterlig. Jeg skjønner ikke at det er mulig å lage noe så rævva. Faen, nå er jeg forbanna. Og han ene gitaristen burde virkelig pakke på seg litt muskler før han tropper opp i singlet. Ærlig talt, motepolitiet snakker om at Maria Storengs kjole "minnet litt om skinn", men bicepsene til gitaristen i KOK(O) minnet om fiskeboller!
Harlekin Skrevet 6. februar 2010 #356 Skrevet 6. februar 2010 F... ta det idiotiske refrenget på KOK(O...) låta. Maken til enerverende, repetitivt piss. Riffet var helt latterlig. Jeg skjønner ikke at det er mulig å lage noe så rævva. Faen, nå er jeg forbanna. Og han ene gitaristen burde virkelig pakke på seg litt muskler før han tropper opp i singlet. Ærlig talt, motepolitiet snakker om at Maria Storengs kjole "minnet litt om skinn", men bicepsene til gitaristen i KOK(O) minnet om fiskeboller! Hahaha.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #357 Skrevet 6. februar 2010 En bestemorsjarmerende ung kar som synger småsurt. Hey, det funka jo i fjor Nei, det er nok melodien som ikke er bra nok til internasjonal seier
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #358 Skrevet 6. februar 2010 Tenåringsjenter som lever ut sine småfantasier framfor å tenke på at vi må ha et ordentlig bidrag for å i det hele tatt klare å få mer enn 0 poeng. Jaja, vi er jo vant til å få 0 poeng i eurovision, dette kommer vi oss gjennom, så prøver vi på nytt neste år. Gleder meg til å ta frem denne tråden igjen etter at vi har vunnet den internasjonale finalen...
Meaty Skrevet 6. februar 2010 #359 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Herregud, er det headbanger-folket som har samlet seg i tråden her, eller? Hvorfor er det ikke lov å si at man ikke liker KoK? Jeg synes at Didrik var en verdig vinner, sangen hans høres ut som om den er tatt fra Chess eller noe, og det er mange som liker sånn musikk. Jeg liker det, i små doser. Hvis det ikke er mange andre ballader i den store finalen, så tror jeg han har en god sjanse til å gjøre det bra. Men jeg er enig i at han virker nervøs, og at engelsken hans kan forbedres. Heldigvis har han god tid til å rette på dette. Mange var veldig negative til Rybak i fjor, og se hvordan det gikk... Endret 6. februar 2010 av Meaty
Schytia Skrevet 6. februar 2010 #360 Skrevet 6. februar 2010 Herregud, er det headbanger-folket som har samlet seg i tråden her, eller? Hvorfor er det ikke lov å si at man ikke liker KoK? Jeg synes at Didrik var en verdig vinner, sangen hans høres ut som om den er tatt fra Chess eller noe, og det er mange som liker sånn musikk. Jeg liker det, i små doser. Hvis det ikke er mange andre ballader i den store finalen, så tror jeg han har en god sjanse til å gjøre det bra. Men jeg er enig i at han virker nervøs, og at engelsken hans kan forbedres. Heldigvis har han god tid til å rette på dette. Mange var veldig negative til Rybak i fjor, og se hvordan det gikk... Rybak var i hvertfall litt orginal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå