Jens Skrevet 8. februar 2010 #421 Skrevet 8. februar 2010 Her kan dere lese hva andre land synes om vårt bidrag iår. http://www.eurovision.tv/page/news?id=8743...wegian+final%21
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #422 Skrevet 10. februar 2010 Sangen til Didrik minner meg alt for mye om sangen til han Josh Groban. "You raise me up" eller hva den nå heter. Vet ikke om det vil bli et stort minus eller pluss.
Gjest Trajan Skrevet 10. februar 2010 #423 Skrevet 10. februar 2010 Personlig synes jeg de hadde mye bedre sanger i Grand Prix på 60 og 70 tallet Det eneste som er verd og se er når de deler ut poengene
Meaty Skrevet 10. februar 2010 #424 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Sangen til Didrik minner meg alt for mye om sangen til han Josh Groban. "You raise me up" eller hva den nå heter. Vet ikke om det vil bli et stort minus eller pluss. Så lenge ikke Rolf Løvland protesterer og mener den er plagiat, så gjør det vel ikke noe. Nå var jo han personlig tilstede under MGP-finalen, så det går nok helt greit. Endret 10. februar 2010 av Meaty
Gjest Ellen Rebellen Skrevet 14. februar 2010 #425 Skrevet 14. februar 2010 Ja, sant hun er kul? Skikkelig stilig show Enig, Ingrid Bjørnov var høydepunktet i showet for min del. Og Oliver var jo helt til å spise opp!
Skravla Skrevet 10. april 2010 #426 Skrevet 10. april 2010 I kveld får vi se de første konkurrentene.
Meaty Skrevet 10. april 2010 #427 Skrevet 10. april 2010 Jøss, det irske birdaget høres akkurat ut som det norske, i hvert fall refrenget!
Guriane Skrevet 12. april 2010 #428 Skrevet 12. april 2010 Hva skjer med sånn svenske-slager på nederlandsk? :dåne:
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #429 Skrevet 17. april 2010 Etter å ha hørt sangene fra de forskjellige landene så er Norges sjanser for å vinne lik null! Jeg må ærlig innrømme at jeg overhode ikke liker sangen til Didrik og kan ikke skjønne at han vant
Harlekin Skrevet 22. mai 2010 #430 Skrevet 22. mai 2010 Nå begynner det å nærme seg. Jeg gleder meg! Hvem har dere som favoritt? Jeg liker veldig godt den tyske sangen med Lena - det er et pluss at jeg har hørt den tre ganger, men allerede nesten kan teksten ...
Twink Skrevet 22. mai 2010 #431 Skrevet 22. mai 2010 Har ikke hørt noen av de andre sangene jeg. Synes liksom poenget blir litt borte om man skal ha sett alle bidragene på forhånd... Så venter heller til det er finale.
Harlekin Skrevet 22. mai 2010 #433 Skrevet 22. mai 2010 Har ikke hørt noen av de andre sangene jeg. Synes liksom poenget blir litt borte om man skal ha sett alle bidragene på forhånd... Så venter heller til det er finale. Jeg skjønner hva du mener, men for min del er mye av moroa å diskutere deltakerne på forhånd, og høre de forskjellige sangene. Flere av dem er nemlig slike man må høre mer enn én gang for at de skal "synke inn". Bare jeg som ikke liker Didrik ? Tja, jeg ville at Keep skulle vinne den norske finalen, men nå er det ikke så mye å gjøre med det Didriks sang er vel grei nok, tror ikke vi ender opp med null, men vi vinner nok ikke heller.
Twink Skrevet 22. mai 2010 #434 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jeg hadde sansen for Didrik med en gang han vant, men nå er jeg lei. Har blitt litt vel mye overalt synes jeg. Er litt dumt at man går lei før det hele egentlig er i gang. :gjeiper: Tror nok ikke vi vinner jeg heller. Så på TV i stad, de snakket om at det var Island og Hellas som hadde storfavorittene, men pga den økonomiske krisen i begge disse landene ville det ikke vært mulig for de å arrangere neste år hvis de vinner. Hva skjer egentlig da? Noe slikt har vel aldri skjedd før? Endret 22. mai 2010 av Twink
Gjest Jente1990:) Skrevet 22. mai 2010 #435 Skrevet 22. mai 2010 Jeg tviler sterkt på at vi vinner i år. Ah er så utrolig lei av den sangen til Didrik nå.
Kråkesaks Skrevet 22. mai 2010 #436 Skrevet 22. mai 2010 Jeg hadde sansen for Didrik med en gang han vant, men nå er jeg lei. Har blitt litt vel mye overalt synes jeg. Er litt dumt at man går lei før det hele egentlig er i gang. :gjeiper: Tror nok ikke vi vinner jeg heller. Så på TV i stad, de snakket om at det var Island og Hellas som hadde storfavorittene, men pga den økonomiske krisen i begge disse landene ville det ikke vært mulig for de å arrangere neste år hvis de vinner. Hva skjer egentlig da? Noe slikt har vel aldri skjedd før? Jeg mener å huske at det har vært sånn en gang før, at vinnerlandet ikke hadde råd til å arrangere neste år. Da var det vel 2. plassen som skal gjøre det?
Twink Skrevet 22. mai 2010 #437 Skrevet 22. mai 2010 Jeg mener å huske at det har vært sånn en gang før, at vinnerlandet ikke hadde råd til å arrangere neste år. Da var det vel 2. plassen som skal gjøre det? Spesielt om det blir som meningsmålingene skulle tilsi da, om hverken første eller andre plassen har råd til å arrangere... :gjeiper:
Gjest Huffsa Skrevet 22. mai 2010 #439 Skrevet 22. mai 2010 Hvor har dere hørt andres bidrag? :klø: Jeg er så flau over at vi har med Didrik når finalen er i Norge..
Harlekin Skrevet 22. mai 2010 #440 Skrevet 22. mai 2010 Hvor har dere hørt andres bidrag? :klø: Jeg er så flau over at vi har med Didrik når finalen er i Norge.. På denne siden: www.eurovision.tv Blant annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå