Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Begynner å like de fleste sangene jeg nå! Etter å ha hørt dem en del ganger :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror: Russland, Malta, Estland, Slovakia, Latvia, Bosnia, Belgia, Albania, Belarus og Island.

Skrevet

tror: Island, Hellas, Serbia, Makedonia, Slovakia, Finland.

Litt usikker om: Polen, Albania, Belgia og Russland (ikke at sangen var så bra, men de får alltid mange stemmer)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt denne sang-greia

Skrevet

Nå er det spennende. Regner vel med at Belgia ryker, og at Hellas, Russland og Polen går videre. Men er jo lov å håpe :)

Skrevet

Jeg likte både den tyske og den franske jeg! Den franske var ihvertfall ikke typisk Grand Prix.

Skrevet

Nei, Russland av alle land!

Skrevet

Jeg tror: Russland, Malta, Estland, Slovakia, Latvia, Bosnia, Belgia, Albania, Belarus og Island.

Skrevet (endret)

Nei, det var skuffende at Russland og Albania gikk videre :) Ellers fornøyd. Hva syns dere?

Endret av ninuska_
Skrevet

hurra for Island (kjente jeg ble litt nervøs)

Skrevet

Spent på torsdagens finale, men jeg har mer trua på Didrik etter å ha sett dagens låter - kan i alle fall ikke komme sist! Har ikke hørt noen av låtene før, og synes Tyskland virker veldig bra da, ut fra de få sekundene vi hørte tidligere i dag.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Utrolig glad for at Island gikk videre. Snakk om å gjøre det spennende da! Var kjempenervøs!

Skrevet

Var mye rar musikk der. Klarte ikke helt å finne ut om jeg likte noen

Skrevet

Spennende å se hvem som går videre på torsdag. Gleder meg.

Skrevet

Jeg har ruget på en teori om at Russland går videre uansett hva de deltar med. I dag har jeg fått den bekreftet. Desidert årets verste låt!

Mobilringelyden i låta til Hellas var mindre dominerende i dag. Jeg har derfor bestemt meg for å elske bidraget. Hadde vært spennende å se hva som skjer med finalen neste år dersom Hellas vinner. OPA!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Johanna (?) kom jo på andre plass i fjor, men husker du Silvia Night? Hun var ikke noe å stemme på;)

Silvia Night var kanskje ikke noe å stemme på som person, hun kjeftet vel og styrte verre under prøvene for noen år siden, men det var en veeeldig bra melodi hun hadde på låta si.

Selv som absolutt ingen GP-tilhenger og gammel heavy metal-mann så husker jeg den Silvia-låta som limt fast i øra. Den og Litauen: "We are the winners...of Eurovision...WE ARE, WE ARE!!"

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig, låten til Silvia var veldig fengende!

Og ikke minst det islandske bidraget på 90-tallet en gang: you're all out of luck, if you wanna give up, you have to let go, before...lalala :D

Skrevet

Den ompaompa-sangen til Hellas klistrer seg til hjernen, æsj.

Takke meg til Island og Nårrrge.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig, låten til Silvia var veldig fengende!

Og ikke minst det islandske bidraget på 90-tallet en gang: you're all out of luck, if you wanna give up, you have to let go, before...lalala :D

Ja det var merkelig at den Silvia-låta ikke gikk videre den gangen, en skam egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...