Meaty Skrevet 27. mai 2010 #561 Skrevet 27. mai 2010 Jeg skulle nesten ønske at Didrik måtte gjennom kvalifisering, han hadde sikkert hatt større vinnersjanser da. Det irske bidraget er veldig likt det norske, og hvis Irland kvalifiserer seg til finalen og folk hører Didrik for første gang der, er jeg redd for at folk tenker "oj, det norske bidraget er jo en kopi av det irske". Jeg tror absolutt at bidragene som har vært gjennom semifinale har bedre vinnersjanser, fordi de som er forhåndskvalifisert blir stilt litt i skyggen frem til finalen. Det hadde vært mer rettferdig dersom de fire store + fjorårets vinnerland ble presentert i sin helhet i semifinalene, kanskje kunne to av dem opptrådt i den ene semien og tre i den andre. DA hadde alle låtene fått like mye oppmerksomhet, tror jeg. Uansett, jeg gleder meg til lørdag, men får dessverre ikke vært med i den årlige Grand prix-tråden her på KG. Jeg skal nemlig ut til en svær gymsal på Fornebu den kvelden...
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #562 Skrevet 27. mai 2010 Gleder meg sånn til i kveld :D Jeg også!!! Og Serbia-Bob er søt... Hilsen Tore
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #563 Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg også!!! Og Serbia-Bob er søt... Hilsen Tore Han heter Milan stankovic Min lenke Lurer virkelig på om han er homse:)hmm Sangene hans handler hvertfall om damer:)så ikke vet jeg Endret 27. mai 2010 av lolita___
Fortunatus Skrevet 27. mai 2010 #564 Skrevet 27. mai 2010 Jeg tror mer at det som regel er en sang som stikker ut, uansett, og den vinner uavhengig av nårtid den kommer i rekken eller om den følger årets trender. Det er jo mange som heller ikke ser semifinalene, men kun selve finalen. Men jeg har fremdeles vansker med å forstå hvorfor Russland vant i 08, den sangen var kjedelig! Men han var visst en ganske kjent pop-artist? Israel som kommer i dag tror jeg er den som ligger best an til å vinne. Det er noen veldig humoristiske bidrag som kommer i kveld, og jeg gleder meg
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #565 Skrevet 27. mai 2010 Jeg tror mer at det som regel er en sang som stikker ut, uansett, og den vinner uavhengig av nårtid den kommer i rekken eller om den følger årets trender. Det er jo mange som heller ikke ser semifinalene, men kun selve finalen. Men jeg har fremdeles vansker med å forstå hvorfor Russland vant i 08, den sangen var kjedelig! Men han var visst en ganske kjent pop-artist? Israel som kommer i dag tror jeg er den som ligger best an til å vinne. Det er noen veldig humoristiske bidrag som kommer i kveld, og jeg gleder meg Skjønner ikke hvorfor Israel er med en gang de er jo ikke i europa???Har hørt at Malta skal være bra.
ninuska_ Skrevet 27. mai 2010 #566 Skrevet 27. mai 2010 (endret) Han heter Milan stankovic Min lenke Lurer virkelig på om han er homse:)hmm Sangene hans handler hvertfall om damer:)så ikke vet jeg Jeg tror ikke at han er det; tror det er en stil han kjører - ellers må halvparten av grandprix-mennene være homofile Sjarmerende type! Edit: Jeg har faktisk fått den sangen på hjernen Ovo je balkan, balkan, come on! Endret 27. mai 2010 av ninuska_
Gjest T.k Skrevet 27. mai 2010 #567 Skrevet 27. mai 2010 Han heter Milan stankovic Min lenke Lurer virkelig på om han er homse:)hmm Sangene hans handler hvertfall om damer:)så ikke vet jeg Spiller det noe rolle om han er homse da? Ville ikke akuratt vært sammen med han, men han var jo helt adoreble, ville gjerne hatt han som venn
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #568 Skrevet 27. mai 2010 Jeg tror ikke at han er det; tror det er en stil han kjører - ellers må halvparten av grandprix-mennene være homofile Sjarmerende type! Edit: Jeg har faktisk fått den sangen på hjernen Ovo je balkan, balkan, come on! Han harr så mange fine sanger elsker han :)Er selv fra Bosnia,men serbisk og bosnisk er det samme egentlig.
Gjest T.k Skrevet 27. mai 2010 #569 Skrevet 27. mai 2010 Jeg tror mer at det som regel er en sang som stikker ut, uansett, og den vinner uavhengig av nårtid den kommer i rekken eller om den følger årets trender. Det er jo mange som heller ikke ser semifinalene, men kun selve finalen. Men jeg har fremdeles vansker med å forstå hvorfor Russland vant i 08, den sangen var kjedelig! Men han var visst en ganske kjent pop-artist? Israel som kommer i dag tror jeg er den som ligger best an til å vinne. Det er noen veldig humoristiske bidrag som kommer i kveld, og jeg gleder meg Jeg elsket den sangen som vant i 08. Den var jo kjempefin og fengende
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #570 Skrevet 27. mai 2010 Spiller det noe rolle om han er homse da? Ville ikke akuratt vært sammen med han, men han var jo helt adoreble, ville gjerne hatt han som venn Nei spiller ingen rolle,men det er mange som tror det pga stilen men han er nok ikke det.Kjempe søt
ninuska_ Skrevet 27. mai 2010 #571 Skrevet 27. mai 2010 Han harr så mange fine sanger elsker han :)Er selv fra Bosnia,men serbisk og bosnisk er det samme egentlig. Jeg har faktisk ikke hørt noen andre sanger av han, selv om jeg kanskje burde ha hørt det - trodde han var ny artist. Ellers gleder jeg meg til Kroatia ikveld, syns de har en vakker ballade!
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #572 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har faktisk ikke hørt noen andre sanger av han, selv om jeg kanskje burde ha hørt det - trodde han var ny artist. Ellers gleder jeg meg til Kroatia ikveld, syns de har en vakker ballade! Han er ganske kjent i Serbia,Bosnia,Korita:)Ja gleder meg selv starter vel 21:00??
ninuska_ Skrevet 27. mai 2010 #573 Skrevet 27. mai 2010 Han er ganske kjent i Serbia,Bosnia,Korita:)Ja gleder meg selv starter vel 21:00?? Ja, det antok jeg, men jeg har aldri hørt om han Det starter kl. 21.00 ja! Countdown
Pimp Skrevet 27. mai 2010 #574 Skrevet 27. mai 2010 sønnen min på snart 7 mnd ble helt stum da han hørte Aserbaidjan sin sang på youtube. Tipper den kommer langt Gleder meg masse til i kveld jeg også btw:))
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #575 Skrevet 27. mai 2010 sønnen min på snart 7 mnd ble helt stum da han hørte Aserbaidjan sin sang på youtube. Tipper den kommer langt Gleder meg masse til i kveld jeg også btw:)) heheheh så søt:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #576 Skrevet 27. mai 2010 Han heter Milan stankovic Min lenke Lurer virkelig på om han er homse:)hmm Sangene hans handler hvertfall om damer:)så ikke vet jeg mmmmmmmmmmmmm......... Han er en lekkerbisken uansett..... Vi får dra inn til Telenor Arena og finne ut om en av oss greier å få ham på kroken Tore
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #577 Skrevet 27. mai 2010 mmmmmmmmmmmmm......... Han er en lekkerbisken uansett..... Vi får dra inn til Telenor Arena og finne ut om en av oss greier å få ham på kroken Tore Klar når du er klar:)lets goooo
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #578 Skrevet 27. mai 2010 Klar når du er klar:)lets goooo Yes.... Hadde jeg hatt billett(er) så skulle vi reist for 2 timer siden... Jeg gleder meg veldig til 2. semi nå. Håper det er noen morsomme og feiende melodier. Og noen lekre mannebein også
sofie777 Skrevet 27. mai 2010 #579 Skrevet 27. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor Israel er med en gang de er jo ikke i europa???Har hørt at Malta skal være bra. Israel er med i EBU (Eurovision Broadcasting Union) og de kan da være med i konkurransen. Alle de nord-Afrikanske landene er også med i EBU, men bortsett fra Marokko et år, har de valgt å ikke delta.
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #580 Skrevet 27. mai 2010 Yes.... Hadde jeg hatt billett(er) så skulle vi reist for 2 timer siden... Jeg gleder meg veldig til 2. semi nå. Håper det er noen morsomme og feiende melodier. Og noen lekre mannebein også Jaaa ikke lenge igjen nå:)Vi får da håpe det peleier å være mye eye candy hvert år :rødme: Kos deg masse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå