Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så naiv, det kan faktisk ikke gå helt til topps med en middelmådig ballade.

Når man har "flørtepusutseende" med seg så kanskje det går an? :klø: :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror jeg er forelsket i Didrik :rødme:

Ja, det er "dere" som har stemt på han og fått han som vinner :slåss:

Skrevet
F... ta det idiotiske refrenget på KOK(O...) låta. Maken til enerverende, repetitivt piss. Riffet var helt latterlig. Jeg skjønner ikke at det er mulig å lage noe så rævva. Faen, nå er jeg forbanna. Og han ene gitaristen burde virkelig pakke på seg litt muskler før han tropper opp i singlet. Ærlig talt, motepolitiet snakker om at Maria Storengs kjole "minnet litt om skinn", men bicepsene til gitaristen i KOK(O) minnet om fiskeboller!

Forbanna? Hvorfor det egentlig? Ikke vant de heller, så du burde jo være happy! :filer:

Skrevet
Ja, det er "dere" som har stemt på han og fått han som vinner :slåss:

ja :rødme:

nei men sånn helt seriøst, første gang jeg så/hørte den tenkte jeg "æsj, for en klyse" helt til han modulerte og man fikk høre den vanvittige stemmen og hvordan sangen bare ble løftet opp. DA var jeg solgt :)

Skrevet

Stemte på Didrik jeg også, hehe.

Skrevet
ja :rødme:

nei men sånn helt seriøst, første gang jeg så/hørte den tenkte jeg "æsj, for en klyse" helt til han modulerte og man fikk høre den vanvittige stemmen og hvordan sangen bare ble løftet opp. DA var jeg solgt :)

Det er bare ett sted hvor modulering fungerer - og det er i Melodi grand prix! :fnise:

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Har ikke noe imot Didrik. Han er sikkert en koslig fyr men tror littt av grunnen til at han vant var fordi mange ungjenter sikkert stemmte på han pga de er sååå in love. Hadde ikke han vært så kjekk tror jeg strengt talt ikke han hadde vunnet. Tviler på vi kommer til å vinne med en slik ballade som det sikkert er flere av. Blir for kjedelig. Man må skille seg ut noe Didrik ikke gjør. Synes jeg.

Jeg synes A1 skulle ha vunnet jeg. Men kom ikke som noen bombe at Didrik vant heller.

Gjest Raptuza
Skrevet

Sjokk & vantro...You gotta be kidding!!!Ein smørsongar vann....!!

Slesk var ordet som slo meg der han stod og lirte av seg dette gnålet...

Likar ikkje metallmusikk, men ville heller hatt KoK på pallen.

Dei var i det minste autentiske....

Skrevet (endret)
Det er bare ett sted hvor modulering fungerer - og det er i Melodi grand prix! :fnise:

Det er vel faktisk ikke helt sant. :)

Endret av *Numi*
Gjest Problematique
Skrevet

Forresten, alle dere som bruker så mye penger på å stemme...

Det er mer eller mindre forhåndbestemt hvert år hvem som vinner. De som styrer showet, med Per Sundnes i spissen, mer eller mindre manipulerer det norske folk. Sundnes sa selv i Skien at i år var det Didrik de skulle få frem som vinner. Konkurransen er et narrespill. De har en oppskrift som blir fulgt. Alt er nøye planlagt.

Skrevet
Forresten, alle dere som bruker så mye penger på å stemme...

Det er mer eller mindre forhåndbestemt hvert år hvem som vinner. De som styrer showet, med Per Sundnes i spissen, mer eller mindre manipulerer det norske folk. Sundnes sa selv i Skien at i år var det Didrik de skulle få frem som vinner. Konkurransen er et narrespill. De har en oppskrift som blir fulgt. Alt er nøye planlagt.

Åssen vet du det?

Gjest Problematique
Skrevet

Per Sundnes hadde foredrag for en mediaklasse hvor bestevenninna mi går.

Skrevet

Det ser man jo på hvem som blir satt i samme gruppe også. Keep of og Maria f.eks, med en bunch av randoms som ikke ville nådd toppen med de to nevnte tilstede.. Den ene som ville fått flest stemmer gikk rett til finale, den andre ble med pga ekstrasjansen.

Sånn er det med alle slike show. Idol f.eks...

Følte ikke dette ble godt forklart, men forstår dere ?

Skrevet
Har ikke noe imot Didrik. Han er sikkert en koslig fyr men tror littt av grunnen til at han vant var fordi mange ungjenter sikkert stemmte på han pga de er sååå in love. Hadde ikke han vært så kjekk tror jeg strengt talt ikke han hadde vunnet. Tviler på vi kommer til å vinne med en slik ballade som det sikkert er flere av. Blir for kjedelig. Man må skille seg ut noe Didrik ikke gjør. Synes jeg.

Jeg synes A1 skulle ha vunnet jeg. Men kom ikke som noen bombe at Didrik vant heller.

Hvis A1 hadde vunnet hadde folk brukt nøyaktig samme argument mot dem, du er klar over det?

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet
Hvis A1 hadde vunnet hadde folk brukt nøyaktig samme argument mot dem, du er klar over det?

Ja å hva så? Jeg synes de skulle ha vunnet i hvert fall. Det er min mening :)

Skrevet
Ja å hva så? Jeg synes de skulle ha vunnet i hvert fall. Det er min mening :)

...Og det skal du selvsagt få lov til, for all del.

Tingen er at du kan ikke si at Didrik ikke burde vunnet av en grunn som gjelder like mye for de du synes burde ha vunnet. Om du vil si at "jeg synes ikke didrik burde vunnet, jeg heiet på A1" så er det selvsagt helt ok, alle har lov til å ha subjektive meninger, men å begynne å klage på resultatet med et... "ugyldig" argument er "hva så".

Sådetså! :gjeiper:

Skrevet

Nå kom jeg på det... den Didrik-sangen minnet meg om

og noe annet jeg ikke kan sette fingeren på helt ennå.
Skrevet (endret)

Jeg heiet på Stenerud men tydeligvis lot hele Norge seg sjarmere av wannabe mørke-lokker-Josh Groban. Didrik har flott stemme men det hjelper så lite når sangen er utrolig intetsigende og kjedelig, en dusinvareballade. Dog hadde jeg underveis noen My heart will go on (fra Titanic) moments.... :sjenert:

Men har mine tvil angående topp plassering i Eurovision, tiden vil vise. :)

Endret av mocci
Gjest bare bea
Skrevet
Forbanna? Hvorfor det egentlig? Ikke vant de heller, så du burde jo være happy! :filer:

Forbanna fordi jeg er tilhenger av sjangeren og synes KOK(O) var en dårlig representant på vegne av all den gode metallmusikken vi har her til lands. RÆVA refreng og er seff happy for at de IKKE vant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...