Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg hadde håpet på en annen vinner, men det er bare å gratulere fløtepusen og fittemagneten Didrik med seieren, og håpe at det går bra med ham på Fornebu.

Sangen og melodien er grei, den. Men Didrik må lære seg engelsk bedre; engelskuttalen hans er ikke bra.

Mye jantelov ute og går i denne tråden. Tror ikke folk tåler at en gutt har BÅDE bra stemme og bra utseende! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel like lite lov å klage på dessa klyskukka og så da :ler:

Gjest Tine Tunge
Skrevet

Når vant Norge sist med en ballade?..

Norges nye homseikon Didrik skal representere Norge i MGP, vinner vi? Nei, ikke sjangs. Alle de andre foruten Didrik ville hatt større sjangse for en bedre poengsum enn han i finalen.

Nå kommer årets finale til å bestå av 3 stk. Alexander Rybak-kopier, 10 stk. ballader av ymse slag, 5 utrolig sære innslag, resten er møl som ingen husker, og en stykk vinner som fenger selv om det er dårlig. :trist:

Skrevet

Det handler ikke om å vinne, men om å delta. Er det ikke det de så fint sier..

Jeg tror Didrik har en slik sang som enten kommer langt ned, eller som kommer høyt opp. Det samme hadde ALLE de andre bidragene vi kunne sendt i år. KOK kunne havnet på toppen, men også på bunnen. Det handler mest om hva EUROPA vil stemme på akkuratt dette året, og det vet vi jo ikke før i finalen i mai.

I fjor så var vell ikke alle ("forstårsegpåere") verken i Norge eller Europa så veldig fornøyd med Rybak, men han vant jo han... :filer:

Men vi får se i mai, kanskje havner vi sist, kanskje midt på treet eller kanskje på toppen. Men jeg vil tro at vi nordmenn overlever om vi så skulle tape, det er jo bare ett show. Også prøver vi igjen neste år.

:sjenert:

Skrevet
Mange var veldig negative til Rybak i fjor, og se hvordan det gikk...

Liker fremdeles ikke Rybak, men det er visst mulig at en mentalt forvirret, kåt hviterusser med fele vinner mgp, så er alt mulig.

Gjest Gjest_Lana_*
Skrevet

Jeg tror Didrik har en slik sang som enten kommer langt ned, eller som kommer høyt opp. Det samme hadde ALLE de andre bidragene vi kunne sendt i år. KOK kunne havnet på toppen, men også på bunnen. Det handler mest om hva EUROPA vil stemme på akkuratt dette året, og det vet vi jo ikke før i finalen i mai.

I fjor så var vell ikke alle ("forstårsegpåere") verken i Norge eller Europa så veldig fornøyd med Rybak, men han vant jo han... :filer:

Men vi får se i mai, kanskje havner vi sist, kanskje midt på treet eller kanskje på toppen. Men jeg vil tro at vi nordmenn overlever om vi så skulle tape, det er jo bare ett show. Også prøver vi igjen neste år.

Det er alltid mange ballader med i Eurovision, det er aldri en sikker vinner, og ja, det er mange pene mennesker som synger ballader uten at det hjelper. Det må skille seg ut og fenge, Didrik skiller seg ikke ut og fenger ikke, han blir en dråpe i havet i Eurovision.

Skrevet

Må bare legge til noe til det første jeg skrev her: Det viktigste er selvsagt og delta, men det er også viktigst å slå svenskene (akkuratt som i OL) :P

Så får håpe vi gjør det i år også...... :sjenert:

Skrevet
Herregud, er det headbanger-folket som har samlet seg i tråden her, eller? Hvorfor er det ikke lov å si at man ikke liker KoK?

Jeg synes at Didrik var en verdig vinner, sangen hans høres ut som om den er tatt fra Chess eller noe, og det er mange som liker sånn musikk. Jeg liker det, i små doser. Hvis det ikke er mange andre ballader i den store finalen, så tror jeg han har en god sjanse til å gjøre det bra. Men jeg er enig i at han virker nervøs, og at engelsken hans kan forbedres. Heldigvis har han god tid til å rette på dette.

Mange var veldig negative til Rybak i fjor, og se hvordan det gikk...

Nei, det er ikke bare headbangere her. Jeg liker faktisk "sånn" musikk. Men jeg synes han har en dårlig stemme, og låta er både intetsigende og tam. Dette har jeg hørt tusenvis av ganger før, enkelt og greit. I fjor hadde jeg troa på Rybak ihvertfall, den sanget fenger litt om ikke annet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Didrik var min klare favoritt, så eg skjønnar ikkje kva så mange her inne har imot han! Eg er iallfall superfornøyd med at han gjekk av med seieren. ;)

Skrevet
Didrik var min klare favoritt, så eg skjønnar ikkje kva så mange her inne har imot han! Eg er iallfall superfornøyd med at han gjekk av med seieren. ;)

Fordi han er kjekk og har gebrokken engelsk?

Skrevet

Jeg har ikke noe imot Didrik. Jeg har noe imot låte han fremførte, da dette rett og slett blei alt for kjedelig.

Skrevet
Det er alltid mange ballader med i Eurovision, det er aldri en sikker vinner, og ja, det er mange pene mennesker som synger ballader uten at det hjelper. Det må skille seg ut og fenge, Didrik skiller seg ikke ut og fenger ikke, han blir en dråpe i havet i Eurovision.

Kanskje det, men det er utrolig mange som har vunnet som IKKE fenger. I 2008 f.eks, han vant vell mest på den skøytegreia i bakgrunnen. Iallefall min mening.

Uansett jeg prøvde å få frem at det kan gå begge veier uansett hvem man sender.

Skrevet
Kanskje det, men det er utrolig mange som har vunnet som IKKE fenger. I 2008 f.eks, han vant vell mest på den skøytegreia i bakgrunnen. Iallefall min mening.

Uansett jeg prøvde å få frem at det kan gå begge veier uansett hvem man sender.

Så naiv, det kan faktisk ikke gå helt til topps med en middelmådig ballade.

Skrevet
Fordi han er kjekk og har gebrokken engelsk?

Nei! Fordi han har bra stemme, og eg synst sangen var fengande og fin.

Skrevet
Jeg har ikke noe imot Didrik. Jeg har noe imot låte han fremførte, da dette rett og slett blei alt for kjedelig.

Kjedelig synst eg absolutt ikkje den var. Det var derimot alle dei kjedelige "dameballadane".

Skrevet
Vi har ikke sjangs i den internasjonale finalen i år uansett, folkens. Vi får noen høflighetsstemmer fordi vi er vertslandet, men vi kunne like gjerne stilt opp med Jan Teigen; vertslandet vinner ikke på hjemmebane uansett.

Vel både Irland og Israel har vunnet på hjemmebane.

Når vant Norge sist med en ballade?..

Nocturne i 1995 var vel en ballade?

Skrevet

Hvorfor sender folk videre mennesker nesten hvert år, som aldri vil hevde seg i mgp, kun fordi de har en bra stemme? Tenk litt lenger neste gang. De fleste som er med i mgp har som regel bra stemme, det er ikke nødvendigvis de som vinner, de må skille seg ut.

Skrevet
Så naiv, det kan faktisk ikke gå helt til topps med en middelmådig ballade.

naiv vil jeg vell ikke si, jeg prøver bare å få frem poenget at det kan gå begge veier uansett hvem man sender, og at ingen sitter med fasiten. Mennesker har forskjellig smak, og det må man respektere.

ALLE i denne finalen kunne for meg vinne i Norge, for jeg følte at ingen av dem hadde vinnerkvaliterer i en internasjonal finale, mest sannsynligvis så var alle sangene midt på treet, og ville vært rundt 15 plass i en finale.

I år var det Didrik som vant og da må vi bare godta det så godt vi kan og se hvordan det går i slutten av mai. Sangen hans vet jeg ikke om vil vinne eller tape, mest sannsynligvis havner den midt på treet. Så vi får håpe vi slår svenskene :gjeiper:

Skrevet
Kjedelig synst eg absolutt ikkje den var. Det var derimot alle dei kjedelige "dameballadane".

Jeg syntes denne sangen var like kjedelig som dameballadene jeg :P

Rip-off av en annen ballade jeg ikke klarer å huske navnet på var den også.

Skrevet

Jeg tror jeg er forelsket i Didrik :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...