Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal legge meg, altså, men jeg skjønner bare ikke dette. HVEM er det egentlig som stemmer dette mølet?? (med respekt for dere som gjør det, sorry)

Dette går rett i dass.

Skrevet

Huff så kjedelig valg! Altså - jeg syntes at den der var faktisk én av de aller verste låter i hele finalen! Tror de liksom at det blir noe annerledes enn de andre 3 balladene fra Balkan/Malta/osv, spesielt siden sjansen er stor at de balladene blir synget bedre? Didrik synger ikke direkte dårlig, men han er fryktelig ustø og litt småsur her og der pga det.

Blir helt oppgitt jeg. Greit nok at man ikke vil ha metal, men velge noe sånt? Ugh.

Gjest Problematique
Skrevet
Vi har ikke sjangs i den internasjonale finalen i år uansett, folkens. Vi får noen høflighetsstemmer fordi vi er vertslandet, men vi kunne like gjerne stilt opp med Jan Teigen; vertslandet vinner ikke på hjemmebane uansett.

Må bare gjenta meg selv, til de som klager over sjangsene våre i år.

Skrevet
Musikk heter det :)

:Nikke:

De andre sangene var jo altfor rolige, kjedelige..

Og det er fyrstikker som går i klær man ikke får rørt seg i.

Og, ja..

Nei usj. Ordentlige mannfolk og musikk takk :Nikke:

Helt enig. Og Didrik fyren var hvertfall en av de jeg minst håpet på at skulle komme langt opp. Den sangen har virkelig ikke noe i en MGP finale å gjøre. Minner meg om en eller annen kjedelig ballade jeg ikke kan huske navnet på.

Joiner deg på ordentlige mannfolk og musikk. Har selv en her hjemme i sofaen med langt hår og skjegg :yvonne:

Skrevet (endret)

Æsj, dette var kjedelig!

Nå har farmor brukt pensjonen sin på å stemme frem sin favoritt igjen!

Endret av Rekaaa
Skrevet

Phu! Ja. Sangen er kjedelig, gutten er pen og se på, men jeg slipper å lure på om kattene til naboen krangler.

Skrevet

Hahaha nei æsj, var det han som vant :ler:

En barbie med musikk som ikke skiller seg ut, men som menger seg med det meste og de fleste og suser gjennom huet på en.

MGP er dritmusikk og det er sånne folk som vinner. Fordi de fleste som ser på kun hører på den musikken som går på radioen, og den som er så fryktelig populær.

Og fjortisene satt vel der og nærmest hadde seg med både tlf og tv, for å få en slik kar til å vinne.

Som kjære sa, kylling Norge.

men egentlig bryr jeg meg ikke :ler:

men når så mange er så gørre på KG og Face daså :lol:

Gjest Feline.
Skrevet

For en kjedelig sang!

Han har fin stemme, men det blir alt for treigt for MGP :dry:

Skrevet

Greit nok... Didrik er flink til å synge og låten den er fin nok den, men han kommer nok dessverre til å drukne i mengden 29. mai.

Skrevet (endret)
Skal legge meg, altså, men jeg skjønner bare ikke dette. HVEM er det egentlig som stemmer dette mølet?? (med respekt for dere som gjør det, sorry)

Dette går rett i dass.

Tenåringsjenter som lever ut sine småfantasier framfor å tenke på at vi må ha et ordentlig bidrag for å i det hele tatt klare å få mer enn 0 poeng.

Ikke det at MGP egentlig noen god pekepinn for god musikk men.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet
Må bare gjenta meg selv, til de som klager over sjangsene våre i år.

Jeg tenker ikke over sjansene - man ikke sende kjedeligst mulig låt bare fordi man ikke har sjans å vinne som vertsland!

Skrevet

Jaja, vi er jo vant til å få 0 poeng i eurovision, dette kommer vi oss gjennom, så prøver vi på nytt neste år.

Skrevet

Jeg elsker egentlig MGP (det er min mørke hemmelighet), derfor synes jeg dette er så fælt. Jeg kommer til å se på uansett, men det hadde vært så kult med litt skikkelig norsk musikk som vårt bidrag på hjemmebane. Kan man innføre aldersgrenser på mobilstemming, mon tro?

Skrevet
Jeg elsker egentlig MGP (det er min mørke hemmelighet), derfor synes jeg dette er så fælt. Jeg kommer til å se på uansett, men det hadde vært så kult med litt skikkelig norsk musikk som vårt bidrag på hjemmebane. Kan man innføre aldersgrenser på mobilstemming, mon tro?

Jeg stemmer for!

Skrevet

Dere er latterlige. Greit at dere ikke liker sangen til Didrik, men den har faktisk gode sjanser for å vinne den internasjonale finalen. Den vant en overlegen seier over hele landet i dag.

Skrevet

Hehehe.. Ja, enkelte skulle ikke hatt lov til å stemme.

Jeg sier som søstra mi på 11år "Norge har ikke smaks sans." haha :P

Skrevet
Helt enig. Og Didrik fyren var hvertfall en av de jeg minst håpet på at skulle komme langt opp. Den sangen har virkelig ikke noe i en MGP finale å gjøre. Minner meg om en eller annen kjedelig ballade jeg ikke kan huske navnet på.

Joiner deg på ordentlige mannfolk og musikk. Har selv en her hjemme i sofaen med langt hår og skjegg :yvonne:

Det har jeg også :hoppe:

Og det er de som går ann :lur: , ikke slike sleskete, kjedelige mannfolk som er lik de fleste.

Æsj, dette var kjedelig!

Nå har farmor brukt pensjonen sin på å stemme frem sin favoritt igjen!

:ler:

Vi midt i mellom blir liksom borte i mengden av eldre folk og fjortisa.

Skrevet
Dere er latterlige. Greit at dere ikke liker sangen til Didrik, men den har faktisk gode sjanser for å vinne den internasjonale finalen. Den vant en overlegen seier over hele landet i dag.

LOLOLOLOL

De fleste andre sanger vi har sendt videre, som har havnet langt nede på listene i de internasjonalefinalene, har også vunnet overlegent i Norge :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...