Meaty Skrevet 31. januar 2010 #221 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er nå veldig i tvil om hvem jeg ønsker skal representere Norge. Jeg har tenkt å prøve å få tak i billetter til den internasjonale finalen, og tenker at dersom Keep of Kalessin skal spille, så blir det ikke noe gøy. Jeg har ikke sansen for sangen deres, selv om det er spennende at nye sjangre er med i MGP. Didrik S. Tangen hadde en flott sang, litt sånn som man sikkert får gåsehud av når man sitter der i salen og heier på Norge. Men som jeg har nevnt før - det spørs om resten av Europa liker dette, det er ikke sikkert låten skiller seg ut dersom det er flere ballader i konkurransen. Venke Knudson sin sang liker jeg veldig godt, det er en god, Motown-aktig melodi, den har en artig tekst som mange nok kan kjenne seg litt igjen i, og jeg synes hun gjør en veldig god jobb med fremføringen. Jeg liker måten hun "flørter" med kamera. Men som noen nevnte i tråden her, mange vil kanskje si at hun høres litt barnslig ut når hun synger. Men dette er en sang som jeg tror vil skille seg ut litt i EuroSong-finalen, og jeg synes fremførelsen hennes blir bedre for hver gang. Den siste vinnerkandidaten (i mitt hode, selvsagt ) i den norske finalen er A1. Tre flotte, sjarmerende karer som faktisk KAN synge og spille. Mange der ute i Europa vil jo kjenne igjen disse tre, og kanskje stemme på dem av den grunn, men er sangen deres bra nok? Jeg synes låten deres blir for anonym, jeg kan fortsatt ikke huske refrenget på den, noe jeg kan med de andre jeg har nevnt. Men det hadde absolutt vært artig om en nordmann + to briter hadde representert oss i Telenor arena i slutten av mai. Jeg kan ikke se for meg at noen av de andre finalistene har noen sjanse, kanskje med Maria Haukaas Storeng som en joker, da bare pga at hun er flink til å synge. Men sangen hennes er for kjedelig (og plagiat i tillegg.) For å oppsummere: Jeg ønsker vel i bunn og grunn at Venke vinner, men tror at det blir Didrik.
Gjesten Skrevet 31. januar 2010 #222 Skrevet 31. januar 2010 Jeg kan ikke se for meg at noen av de andre finalistene har noen sjanse, kanskje med Maria Haukaas Storeng som en joker, da bare pga at hun er flink til å synge. Men sangen hennes er for kjedelig (og plagiat i tillegg.) Dette kan bli et stort problem for oss, er redd mange kommer til å legge merke til det, det er ikke godt skjult akkurat.. Uansett om vi ikke blir disket kommer vi til å få kjempemye kritikk og negativ PR. Det er ikke verdt det i det hele tatt synes jeg, få henne ut...
Guriane Skrevet 1. februar 2010 #223 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hvordan kan folk mene at Venke bør vinne?? Hun høres jo ut som en baby. Dessuten så er det vel ingen som husker den låta om et år uansett. Det er jo bare nok en dusinvare. Liker Mira jeg da.. Hele hun er jo veldig indiask-ish, så jeg tror showet kunne vært bedre om hun hadde spilt litt mer på det, og ikke stå i en brudekjole og synge som Åse Klevland. Det ble liksom ingen stil på det i det hele tatt. Bra at Muri gikk videre Endret 1. februar 2010 av Guriane
Søtpotita Skrevet 1. februar 2010 #224 Skrevet 1. februar 2010 Irriterte meg at ikkje Garfjell gjekk vidare, den songen var kul! Gaute og Mira sine er også gøyale. Favoritten min er Muri Venke er bånn i bøtta
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #225 Skrevet 6. februar 2010 Hvem tror dere vinner? Jeg håper på A1
Gjest Invicta Skrevet 6. februar 2010 #226 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hvem tror dere vinner? Jeg håper på A1 Jeg likte ikke sangen til A1. Elsket derimot Venke Knutson, så håper hun vinner. Men jeg tror egentlig ikke noen av årets låter har sjans i Eurovision. Må legge til litt: Bjørn Johan er veldig søt! Veldig behagelig å høre på låten hans. Endret 6. februar 2010 av Invicta
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 6. februar 2010 #227 Skrevet 6. februar 2010 Jeg likte ikke sangen til A1. Elsket derimot Venke Knutson, så håper hun vinner. Men jeg tror egentlig ikke noen av årets låter har sjans i Eurovision. Enig. Tror heller ikke noen av disse sangene har så stor sjans. Tviler på at vi vinner i år også
Gjest Huffsa Skrevet 6. februar 2010 #229 Skrevet 6. februar 2010 Hvis Venke vinner finalen boikotter jeg superfinalen. Håper Keep of Kalessin vinner, og kommer til å stemme på de selv om jeg ALDRI stemmer på slike ting. Er så mye dritt med at jeg blir helt kvalm..
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #230 Skrevet 6. februar 2010 Jeg håper ikke ho Maria A vinner. Vi kommer hvert fall ikke til å vinne med en sånn kjedelig ballade. Ballader vil det sikkert være nok av. Vi må ha noe som skiller seg ut.
venus_ Skrevet 6. februar 2010 #231 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Sangen til Maria Arredondo er skikkelig fin, men kunne tenkt meg noen andre til å synge den. Irriterer meg over engelsken hennes. Tror faktisk at Keep of Kallesin kan gjøre det bra også om de går videre. Endret 6. februar 2010 av venus_
Gjest Huffsa Skrevet 6. februar 2010 #232 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Maria A ser ut som noe som kunne vært ungen til Cher og Celine Dion. Og hu hadde garantert vært penere med litt fett på kroppen. Får lyst til å hive en hamburger på hu. Endret 6. februar 2010 av Huffsa
Gjest Marlo Skrevet 6. februar 2010 #233 Skrevet 6. februar 2010 Syns sangen til han Alexander er den som passer best i en melodifestival Ikke den beste sangen, men det kan nok fenge en hel del fra andre land også.
Gjest Huffsa Skrevet 6. februar 2010 #234 Skrevet 6. februar 2010 Syns sangen til han Alexander er den som passer best i en melodifestival Ikke den beste sangen, men det kan nok fenge en hel del fra andre land også. Ja, men bare fra øst europa Det var sangen som var mest mgp, men veldig dårlig
Gjest Huffsa Skrevet 6. februar 2010 #235 Skrevet 6. februar 2010 Utrolig at det er fysisk mulig å synge så jævlig dårlig engelsk..
hjertesukka Skrevet 6. februar 2010 #236 Skrevet 6. februar 2010 Får lyst til å hive en hamburger på hu. Huffsa, dah! Man kaster ikke mat på noen Er forøvrig redd for at frøken Edelweiss kan vinne. Ellers har jeg tro på A1. De er liksom så proffe i forhold til mange av de andre. Og har definitivt ikke slik hoppsamusikk som bare er en pine å høre på. De derre kalesjene tilslutt har jeg ingen mening om. Men de er nok store favoritter.
Gjest Huffsa Skrevet 6. februar 2010 #238 Skrevet 6. februar 2010 Keep of Kalessin har stor sjangse for å vinne hele dritten, og hadde vært artig å vinne 2 ganger på rad. De er rimelig store i utlandet, millioner har hørt musikken dems og flertallet i facebook gruppa er fra utlandet. Jeg liker de best, vi trenger noe andeledes, og de har størst sjangse for å vinne tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #239 Skrevet 6. februar 2010 Sangen til Venke Knutson var jo dritkul! Fengende og skiller seg litt ut, og så fremfører hun den kjempebra. Go Venke!
Meaty Skrevet 6. februar 2010 #240 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har nå stemt på Didrik, får litt sånn musical-feel av sangen hans, cheesy men fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå