Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trodde neste delfinale var idag men nei.. er ikke før imorgen.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestegjest
Skrevet
NRK har lagt ut klipp fra låtene som er med i delfinalen til helgen. Den Skanksters-låten virket litt kul, men det er vel fordi de er en blåkopi av Madness... Resten faller i den ganske store kategorien jeg kaller "cheese".

Og han der Jim Carrey-lookalike Alexander Stenerud, hvor mange ganger har han deltatt med den samme sangen? Han er vel minst 15 år for sent ute med Eurodance'n sin.

Bah, nå hørte jeg på disse og er ikke imponert. Er ikke akkurat noen vinnerlåter i mone øyne noen av de, man trenger jo noe som skiller seg ut og som er litt spesielt, det er jo ingen av de. Og hvorfor er det egentlig slik at det er så mye kjendiser med? Blir jo mer og mer en "kjendisgalla" enn noe annet dette her, de sanker jo helt sikkert mange stemmer på det at de er kjente fremfor sangene...

Gjest gjestegjest
Skrevet

Var egentlig bare venke knutsson jeg synes var grei nok her, resten var bare rett og slett ikke bra. Mye kjedelig!

Gjest CookieMonster
Skrevet

Dette var ekstremt dårlig. Alle disse sangene hadde havnet på sisteplass i eurovision. Tomine var helt forferdelig dårlig. Har ikke god nok stemme, egentlig ganske dårlig + at sangen var dårlig og ingen grand prix sang.

Han siste eller hun med blå dress var de "beste" synes jeg. Det var i hvertfall litt grand prix stemning over sangene.

Skrevet

Sangen med de to mennene hørtes jo ut som Parklife med Blur syns jeg.

Skrevet

Må si jeg ble skuffet i dag. Mange erfarne artister, både på scenen og som låtskrivere, men det var liksom ikke det helt store.

Syns Venke Knutson var den beste, selv om det ikke var topp det heller. Men ble i alle fall i godt humør av og se og høre den.

Fins det noe kjedeligere enn Maria Aredondo?

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

HUFF jeg blir nesten flau! vi kan ikke sende noen av disse sangene til Eurovision. Vi kommer til å havne på siste plass. Dette er jo nesten håpløst. Masse kjedelige sanger. Venke knutsson var i hvert fall litt bra. Men er ikke imponert

Skrevet (endret)

Venke Knutson? Bra?? Ærlig talt. Hun høres jo ut som en baby når hun synger. Og Maria Arredondo. :dåne:

Synes han Stenerud, eller hva han heter, er flink jeg da. Men den sangen han hadde nå var jo helt på trynet.

Heier på Muri så langt :Nikke:

Endret av Guriane
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
Venke Knutson? Bra?? Ærlig talt. Hun høres jo ut som en baby når hun synger. Og Maria Arredondo. :dåne:

Synes han Stenerud, eller hva han heter, er flink jeg da. Men den sangen han hadde nå var jo helt på trynet.

Heier på Muri så langt :Nikke:

Smak og behag

Skrevet

Venke Knutson - Jealous cause I love you, er helt klart den eneste sangen jeg hittil virkelig har syns vært knallbra. Venke er ingen stor sanger, men låta sitter som et skuddd. Sånn Lily Allen-musikk er jo helt tidsriktig, så jeg er veldig skuffet og overrasket over at den ikke gikk direkte til finalen. :(

Gjest CookieMonster
Skrevet
Venke Knutson - Jealous cause I love you, er helt klart den eneste sangen jeg hittil virkelig har syns vært knallbra. Venke er ingen stor sanger, men låta sitter som et skuddd. Sånn Lily Allen-musikk er jo helt tidsriktig, så jeg er veldig skuffet og overrasket over at den ikke gikk direkte til finalen. :(

Du tuller nå? Låta i likhet med alle de andre var jo ekstremt dårlige. Den sangen klarte jeg nesten ikke høre på.

Skrevet
Du tuller nå? Låta i likhet med alle de andre var jo ekstremt dårlige. Den sangen klarte jeg nesten ikke høre på.

Smaken er som baken, vet du ;)

Skrevet
Jo, jeg tenkte akkurat det samme men jeg kan ikke helt huske hvilken.

mener det var plagiat av en sang med celine dion .. hu hadde den for noen år siden

Skrevet

Nei, jeg tuller virkelig ikke, og jeg har store problemer med å forstå hvorfor ikke de fleste syns låta er like bra som jeg syns den er! Det er galskap at folket stemte mer på Arredondo og Stenerud enn denne! Ja, verden må ha blitt gal!

Gjest CookieMonster
Skrevet
Nei, jeg tuller virkelig ikke, og jeg har store problemer med å forstå hvorfor ikke de fleste syns låta er like bra som jeg syns den er! Det er galskap at folket stemte mer på Arredondo og Stenerud enn denne! Ja, verden må ha blitt gal!

Da er det nok heller du som er gal :fnise: Den låta var helt horribel, ikke noe fengende og stemmen til Venke er vel ikke den beste. Var ingen som var ok engang, helt elendig alt sammen. De som kom videre var vel egentlig de som "fortjente" det.

Skrevet

Jeg har ikke hørt noen av låtene, men liker i utgangspunktet Venke Knutson mye bedre enn Maria Arredondo. Synes dessverre låtene hennes er veldig kjedelige.

Skrevet
Jeg har ikke hørt noen av låtene, men liker i utgangspunktet Venke Knutson mye bedre enn Maria Arredondo. Synes dessverre låtene hennes er veldig kjedelige.

Jeg er enig, og jeg har aldri vært noen Venke Knutson-fan. Kjedelige sanger. Men denne låta jeg syns er rett og slett er knallbra!

Men folket har talt, så det er vel som Cookiemonster sier, meg det er noe galt med.

It finally happend, I'm slightly mad - oh dear! :omg:

Skrevet

Enig med deg kakemonster.

For en utrolig tam og meningsløs låt, og hvorfor må hun synge som om hun var 14 når hun er 30!? Maria Arredondo har i det minste stemme hun da. Selv om låta hennes ikke var spesielt bra den heller. :dåne:

Er det flere som har lagt merke til moovsene til Stenerud? :fnise:

Skrevet

Tipper Maria Arredondo gikk videre fordi Rolf Løvland har skrevet sang og musikk.

Foreløpig er det ingen som utpreger seg, men jeg har hørt de fleste sangene bare en gang da...

Skrevet

Både sangen til Venke og Maria var like dårlige! Vet ikke hvem av de som var værst. Like kjedelige begge to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...