Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, jeg ble skuffet over den.... Hadde håpet på noe litt mer melodiøst folk metal-aktige saker.... som noen av Ensiferum eller Eluveitie sine sanger.

Blir jo lett litt poppete, da. Men synes faktisk at de to siste uten tvil var de beste sangene i denne delfinalen. Ikke at det nødvendigvis er noe å skryte av. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

syntes ALT var søppel untaken Keep Of Kalessin.. De var helt greie.

Grøss..

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet
Huff, mye stusselig musikk her. Maria skuffer igjen synes jeg, det skjedde liksom ingenting i den sangen der.. Snork :sove:

Synes alle skuffa jeg men. Ingen av sangene var så bra. Boring. Vi skulle ha hatt flere som Alexander Rybak :)

Skrevet

Hvor mange delfinaler er det, og hvem er med i de andre delfinalene? Det må vel være noe mer spennende som kommer?

Gjest gjestegjest
Skrevet

Haha så kult at de fikk med Ian!! :rødme:

Skrevet
Hvor mange delfinaler er det, og hvem er med i de andre delfinalene? Det må vel være noe mer spennende som kommer?

Hah tviler på at det er flere som skal være med.Er vel disse vi må velge mellom? Dette er Norge. Ikke så mye å skryte av. Synes jeg

Skrevet
Hah tviler på at det er flere som skal være med.Er vel disse vi må velge mellom? Dette er Norge. Ikke så mye å skryte av. Synes jeg

Shit... :/

Gjest gjestegjest
Skrevet

Er vel flere? Skulle ikke blant annet Mira være med?

Gjest Huffsa
Skrevet

hvis jeg har forstått det rett så er dette 1 av 5 delfinaler hvor en sang vinner pr delfinale, før alle de 5 vinnerne sloss om en plass i MGP i en finale til slutt..

Gjest gjestegjest
Skrevet

Joda kommer fler: http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article327747.ece

I tillegg til Stavanger skal det også holdes delfinale i Kongsvinger og Bodø, og de to bidragene fra hvert sted som får flest stemmer går direkte til finalen i Oslo Spektrum. Melodier som havner på tredje og fjerde plass får sjansen til å gå videre i et eget show.
Skrevet
Er vel flere? Skulle ikke blant annet Mira være med?

Håper inderlig det er flere med! Noen som er LITT bedre enn dette her

Skrevet

Maria går videre til finalen i Oslo.

Hva synes man om det?

Skrevet

Hva synes man om det?

Synes det var OK. synes hun var best av de som var med.

Gjest gjestegjest
Skrevet

Hva synes man om det?

Bedre enn en del av de andre, men heier ikke akkurat på henne. Og den sangen er altfor lik Celine sangen som ble linket til over, er jo nesten plagiat dette her... Er en sang til som refrenget ligner på, også, en eller annen amerikansk jentegruppe eller noe... Så de har vel bare slått den jeg tenker på sammen med celine sangen for å skape denne... :fnise:

Skrevet

Hva synes man om det?

Helt greit det Likte ikke sangen hennes noe særlig, men den var vel den beste av det som var å velge mellom.... Sangen var temmelig monoton, men hun har en ok stemme.

Håper ikke Hun i den lilla kjolen går videre, hun så ut som en stripper som hadde forvillet seg opp på scenen på leting etter ei strippestang. Carew var det vel.

Skrevet

Hun var nest best. Får satse på at Keep er de andre som går videre. Var liksom ikke stort annet å stemme på. =/

Skrevet
Haha så kult at de fikk med Ian!! :rødme:

Han er den beste hittil! :fnise:

Skrevet

Har jeg forstått dette riktig?

Nå er det først 5 delfinaler

- To fra hver går til enda en slags "finale" der to vinnere fra hver delfinale prøver seg på nytt - vinneren herfra går til oslo spektrum

- To fra hver går direkte til oslo spektrum hvor vinneren endelig kåres

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...