Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #41 Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg ble skuffet over den.... Hadde håpet på noe litt mer melodiøst folk metal-aktige saker.... som noen av Ensiferum eller Eluveitie sine sanger. Blir jo lett litt poppete, da. Men synes faktisk at de to siste uten tvil var de beste sangene i denne delfinalen. Ikke at det nødvendigvis er noe å skryte av.
Gjest Huffsa Skrevet 8. januar 2010 #42 Skrevet 8. januar 2010 syntes ALT var søppel untaken Keep Of Kalessin.. De var helt greie. Grøss..
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 8. januar 2010 #43 Skrevet 8. januar 2010 Huff, mye stusselig musikk her. Maria skuffer igjen synes jeg, det skjedde liksom ingenting i den sangen der.. Snork Synes alle skuffa jeg men. Ingen av sangene var så bra. Boring. Vi skulle ha hatt flere som Alexander Rybak
Rime Skrevet 8. januar 2010 #44 Skrevet 8. januar 2010 Hvor mange delfinaler er det, og hvem er med i de andre delfinalene? Det må vel være noe mer spennende som kommer?
Gjest gjestegjest Skrevet 8. januar 2010 #45 Skrevet 8. januar 2010 Haha så kult at de fikk med Ian!! :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #46 Skrevet 8. januar 2010 Hvor mange delfinaler er det, og hvem er med i de andre delfinalene? Det må vel være noe mer spennende som kommer? Hah tviler på at det er flere som skal være med.Er vel disse vi må velge mellom? Dette er Norge. Ikke så mye å skryte av. Synes jeg
Rime Skrevet 8. januar 2010 #47 Skrevet 8. januar 2010 Hah tviler på at det er flere som skal være med.Er vel disse vi må velge mellom? Dette er Norge. Ikke så mye å skryte av. Synes jeg Shit... :/
Gjest gjestegjest Skrevet 8. januar 2010 #48 Skrevet 8. januar 2010 Hah tviler på at det er flere som skal være med.Er vel disse vi må velge mellom? Dette er Norge. Ikke så mye å skryte av. Synes jeg Er vel flere? Skulle ikke blant annet Mira være med?
Gjest Huffsa Skrevet 8. januar 2010 #49 Skrevet 8. januar 2010 hvis jeg har forstått det rett så er dette 1 av 5 delfinaler hvor en sang vinner pr delfinale, før alle de 5 vinnerne sloss om en plass i MGP i en finale til slutt..
Gjest gjestegjest Skrevet 8. januar 2010 #50 Skrevet 8. januar 2010 Joda kommer fler: http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article327747.ece I tillegg til Stavanger skal det også holdes delfinale i Kongsvinger og Bodø, og de to bidragene fra hvert sted som får flest stemmer går direkte til finalen i Oslo Spektrum. Melodier som havner på tredje og fjerde plass får sjansen til å gå videre i et eget show.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #51 Skrevet 8. januar 2010 Er vel flere? Skulle ikke blant annet Mira være med? Håper inderlig det er flere med! Noen som er LITT bedre enn dette her
Rime Skrevet 8. januar 2010 #52 Skrevet 8. januar 2010 Joda kommer fler: http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article327747.ece Thank god Da får vi satse på det kommer noe mer interessant neste gang.
MissStiles Skrevet 8. januar 2010 #53 Skrevet 8. januar 2010 Maria går videre til finalen i Oslo. Hva synes man om det?
Rime Skrevet 8. januar 2010 #54 Skrevet 8. januar 2010 Maria går videre til finalen i Oslo. Hva synes man om det? Synes det var OK. synes hun var best av de som var med.
Gjest gjestegjest Skrevet 8. januar 2010 #55 Skrevet 8. januar 2010 Maria går videre til finalen i Oslo. Hva synes man om det? Bedre enn en del av de andre, men heier ikke akkurat på henne. Og den sangen er altfor lik Celine sangen som ble linket til over, er jo nesten plagiat dette her... Er en sang til som refrenget ligner på, også, en eller annen amerikansk jentegruppe eller noe... Så de har vel bare slått den jeg tenker på sammen med celine sangen for å skape denne...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #56 Skrevet 8. januar 2010 Maria går videre til finalen i Oslo. Hva synes man om det? Helt greit det Likte ikke sangen hennes noe særlig, men den var vel den beste av det som var å velge mellom.... Sangen var temmelig monoton, men hun har en ok stemme. Håper ikke Hun i den lilla kjolen går videre, hun så ut som en stripper som hadde forvillet seg opp på scenen på leting etter ei strippestang. Carew var det vel.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #57 Skrevet 8. januar 2010 Hun var nest best. Får satse på at Keep er de andre som går videre. Var liksom ikke stort annet å stemme på. =/
hjertesukka Skrevet 8. januar 2010 #58 Skrevet 8. januar 2010 Haha så kult at de fikk med Ian!! :rødme: Han er den beste hittil!
Gjesten Skrevet 8. januar 2010 #59 Skrevet 8. januar 2010 Har jeg forstått dette riktig? Nå er det først 5 delfinaler - To fra hver går til enda en slags "finale" der to vinnere fra hver delfinale prøver seg på nytt - vinneren herfra går til oslo spektrum - To fra hver går direkte til oslo spektrum hvor vinneren endelig kåres ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå