Rime Skrevet 8. januar 2010 #22 Skrevet 8. januar 2010 De finnene jeg kjenner har faktisk god musikksmak. :klø: Synes denne sangen ligna på en sang finnene hadde en gang...
Samantha Skrevet 8. januar 2010 #23 Skrevet 8. januar 2010 Gaute Eg står trofast bak my man og håpar GromGauteGutten går vidare!
Rime Skrevet 8. januar 2010 #24 Skrevet 8. januar 2010 Gaute Eg står trofast bak my man og håpar GromGauteGutten går vidare! Jeg ser liksom bare stusselig-Marius i Hotel Cæsar jeg :D
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #25 Skrevet 8. januar 2010 Synes denne sangen ligna på en sang finnene hadde en gang... Det har du nok rett i. Jeg tulla bare. Var ikke miss Carew sin sang veldig lik en annen en til tider? :klø:
Gjest gjestegjest Skrevet 8. januar 2010 #26 Skrevet 8. januar 2010 Ligner ikke sangen til Maria VELDIG på en annen sang??
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #27 Skrevet 8. januar 2010 Skremmende lavt nivå på sangene i år... er det for sent å be Rybak skrive en ny? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #28 Skrevet 8. januar 2010 Ligner ikke sangen til Maria VELDIG på en annen sang?? Jo, jeg tenkte akkurat det samme men jeg kan ikke helt huske hvilken.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #29 Skrevet 8. januar 2010 Ingen av disse sangene har imponert meg noe særlig Vi kan ikke sende Gaute videre med den sangen der.
Rime Skrevet 8. januar 2010 #30 Skrevet 8. januar 2010 grunnen til at alt ligner på noe, er fordi det er grand prix!! Det høres sånn ut Tror Maria Haukaas S hadde fått mye stemmer fra Storbritannia :hurra: Synes forøverig den var best hittil, i den grad noen av sangene var bra:) Men Maria synger helt klart best.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 8. januar 2010 #31 Skrevet 8. januar 2010 Skremmende lavt nivå på sangene i år... er det for sent å be Rybak skrive en ny? :gjeiper: Jeg er faktisk vedlig skuffet over sangene. Blir nok ingen Alexander Rybak nr 2 nei :gjeiper:
Gjest Skya Skrevet 8. januar 2010 #32 Skrevet 8. januar 2010 Jo, jeg tenkte akkurat det samme men jeg kan ikke helt huske hvilken. Samme her. Vi sitter og nynner og prøver å komme på hvilken men det står helt stille.
Rime Skrevet 8. januar 2010 #33 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er faktisk vedlig skuffet over sangene. Blir nok ingen Alexander Rybak nr 2 nei :gjeiper: Hva med Lene Alexandra Rybak?? Huff, jeg må slutte å drikke øl og se på Grand Prix
Gjest gjestegjest Skrevet 8. januar 2010 #35 Skrevet 8. januar 2010 Skremmende lavt nivå på sangene i år... er det for sent å be Rybak skrive en ny? :gjeiper: Hehe tenkte i de samme baner selv Han hadde jo noe spesielt, han var energisk, med fele, show og dansere, det var jo hele rundt som hjalp han til å vinne. Her er det jo bare folk som står rett opp og ned og synger kjedelige sanger. grunnen til at alt ligner på noe, er fordi det er grand prix!! Det høres sånn ut Tror Maria Haukaas S hadde fått mye stemmer fra Storbritannia :hurra: Synes forøverig den var best hittil, i den grad noen av sangene var bra:) Men Maria synger helt klart best. Men er veldig sikker på at jeg har hørt en veldig lik sang som Maria sin, nesten samme melodi ihvertfall. Ser for meg en jentegruppe eller noe som synger den? Men er enig i at den er den beste hittil, men ikke bra nok til å vinne hele greia en gang til!
Gjest gjestegjest Skrevet 8. januar 2010 #37 Skrevet 8. januar 2010 Er det denne? :klø: JA! Den er det! De er jo veldig like! Æsj det søppelet som er på nå kan jo ihevrtfall ikke gå videre...
Gjesten Skrevet 8. januar 2010 #38 Skrevet 8. januar 2010 Huff, mye stusselig musikk her. Maria skuffer igjen synes jeg, det skjedde liksom ingenting i den sangen der.. Snork
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #39 Skrevet 8. januar 2010 JA! Den er det! De er jo veldig like! Æsj det søppelet som er på nå kan jo ihevrtfall ikke gå videre... Ja, jeg ble skuffet over den.... Hadde håpet på noe litt mer melodiøst folk metal-aktige saker.... som noen av Ensiferum eller Eluveitie sine sanger.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 8. januar 2010 #40 Skrevet 8. januar 2010 JA! Den er det! De er jo veldig like! Æsj det søppelet som er på nå kan jo ihevrtfall ikke gå videre... Tror ikke vi har så stor sjangs for å vinne i år som vi hadde i fjor :gjeiper: De som er med i år er jo så kjedelige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå