Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ligner ikke sangen til Maria VELDIG på en annen sang??

Den er helt lik en annen sang ja, men jeg husker ikke hvilken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det denne? :klø:

JA.. Det er den jeg tenkte på. Den er jo utrolig fin da. Med Celine Dion.

Skrevet

Jeg synes Elisabeth Carew var flink. Hun hadde veldig bra stemme. En kommende norsk RnB-stjerne, kanskje? :)

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
Jeg tenkte
med Boyz II men med en gang jeg hørte den, men den er jo enda mer lik den Celine Dion-låten som ble linket til her tidligere. Dette blir det sikkert bråk ut av, hvis Maria skulle vinne.

Utrolig tafatte greier denne delfinalen, kanskje NRK har plukket ut masse middelmådige bidrag fordi de ikke har råd til å evt arrangere ESC to år på rad? :fnise:

Maria H. Storeng så merkelig ut i dag, nesten som om hun har blitt 30 år eldre på 2 år. Hun var jo så flott i den blå kjolen og med det lange håret den gangen. Nå minnet hun mest om Nora Brockstedt, håret og sminken passer da ikke til ei jente på 25-30 år? Og den dressen hun hadde på seg gjorde at hun så gravid ut. Men hun sang flott, det er sikkert.

Den dress greia gjorde at hun så stor ut. Gravid som du sier

Skrevet
Den dress greia gjorde at hun så stor ut. Gravid som du sier

Tror også hun hadde noen enorme høyhelte sko for hun så veldig lang ut. Syns ikke den var så kledelig. Hadde vært fin som kjole.

Skrevet
Jeg synes Elisabeth Carew var flink. Hun hadde veldig bra stemme. En kommende norsk RnB-stjerne, kanskje? :)

Helt enig. Syns hun hadde en veldig fin låt og en bra stemme.

Skrevet

Er det bare jeg som syns at Gaute sin sang var veldig bra? Syns det var veldig kul og jeg likte veldig godt det lille orkesteret hans :Nikke: Jeg ble veldig glad og jeg fikk lyst til å synge med :digge:

Skrevet

Jeg likte kun Keep of Kalassin, jeg. Synes forøvring at det er skikkelig gøy at Melodi Grand Prix er blitt populært igjen!

Skrevet (endret)
Enig i begge deler! Hvem er egentlig han Per Sunnes? Har aldri sett han i noen andre sammenhenger enn Grand Prix? Også så liten han er :fnise:

Han har vært med i Store Studio vet jeg..

Er det dissa som var programledere i kveld som skal være det i den store finalen også? Marte Stokstad er da grei nok, men Per Sunnes?!

Enig. Han sa så mye dumt! Fikk litt ekle flashbacks til kommenteringen til Sunnøve Svabø under Eurovision song contest :filer:

Han er jo egentlig ganske spydig til tider. Driter jo ut de han intervjuer.

Tror også hun hadde noen enorme høyhelte sko for hun så veldig lang ut. Syns ikke den var så kledelig. Hadde vært fin som kjole.

Ja, hun hadde veldig lange ben :fnise: Trodde først det var en kjole helt til hun begynte å traske rundt oppå scena der. Likte den litt uansett jeg da.. :sjenert:

Endret av Guriane
Skrevet
Enig. Han sa så mye dumt! Fikk litt ekle flashbacks til kommenteringen til Sunnøve Svabø under Eurovision song contest :filer:

Bare sånn for å friske opp hukommelsen litt:

:ler:

Skrevet

:kjefte:

Skrevet

Jeg er 95% sikker på at Per Sundnes jobbet som reporter i Lydverket da det programmet var nytt, eller det er mulig at det var forløperen til Lydverket.

Skrevet

Huff ja. Det var grusomt å høre på. Hun forstyrret fryktelig mye.. Skikkelig irriterende. :kjefte:

Skrevet

Jeg liker Per Sundnes, jeg. Det tok litt tid å venne seg til ham etter Jostein, men jeg synes han er koselig og flink. Ellers enig at det var litt mye forstyrrelse fra godeste Synnøve Svabø i fjor ...

Skrevet

Hjelpes :flau:

Gjest Gjest_Tonje_*
Skrevet
Jeg har hørt alle bidragene for iår, og sier bare:

GLED DERE TIL SANGEN TIL DENNE MANNEN!!!!!

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6871218

Han er bestevenn med Alexander Rybak, 21 år og har den mest fantastisk stemmen!Og han er så utrolig kjekk i tillegg!Han kommer til å trollbinde hele Europa.

Ja han var jo bare drit fin :rødme: Kanskje Alexander har hjulpet han med sangen? Vi trenger en sang som er bra og som ikke er så kjedelig som de andre. Gleder meg til å høre sangen

Skrevet

det som var mest provoserende var at godesete Per gjorde narr av noen unger som hadde skrevet navnet til keep of kalessin feil på en plakat.

KoK gutta så rimelig flabbergasted ut når han per fyren bare "Ser dokker han ungen som har skrevi feeeil?" gutta bare: "eh.. nei?" -mini-Per: "Jo æ ser deet.. Dokker heter vel ikke Kep of kalessin?!"

Skrevet
det som var mest provoserende var at godesete Per gjorde narr av noen unger som hadde skrevet navnet til keep of kalessin feil på en plakat.

KoK gutta så rimelig flabbergasted ut når han per fyren bare "Ser dokker han ungen som har skrevi feeeil?" gutta bare: "eh.. nei?" -mini-Per: "Jo æ ser deet.. Dokker heter vel ikke Kep of kalessin?!"

Ja, HELT unødvendig av han å ta fram det. Så dumt :fy_fy:

Skrevet

Veit. Blir helt oppgitt. Men også en god porsjon flau om han skal drive sånn under den store finalen. Hvorfor må vi vise fram det verste vi har når vi endelig skal ha greiene i Norge?! Typisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...