Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Venke Knutson? Bra?? Ærlig talt. Hun høres jo ut som en baby når hun synger. Og Maria Arredondo. :dåne:

Synes han Stenerud, eller hva han heter, er flink jeg da. Men den sangen han hadde nå var jo helt på trynet.

Heier på Muri så langt :Nikke:

Låten Muri sang var jo ikke så dum, men den fyren virket jo totalt uengasjert i det han holdt på med. Tror ikke han går videre fra sistesjansen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det flere som har lagt merke til moovsene til Stenerud? :fnise:

Å jadda, moovsene er notert her også, men jeg liker dem, han er i hvertfall engasjert i motsetning til de fleste. GO Stenerud! :duskedame: :duskedame: Han har vært en av mine favoritter hver gang han har deltatt i MGP, håper det lykkes for han snart!

Skrevet
Låten Muri sang var jo ikke så dum, men den fyren virket jo totalt uengasjert i det han holdt på med. Tror ikke han går videre fra sistesjansen.

Gjorde han? La jeg ikke merke til en gang..

Å jadda, moovsene er notert her også, men jeg liker dem, han er i hvertfall engasjert i motsetning til de fleste. GO Stenerud! :duskedame: :duskedame: Han har vært en av mine favoritter hver gang han har deltatt i MGP, håper det lykkes for han snart!

Enig der. Heia på han i fjor. Han var flink i år også, men synes ikke sangen var så bra som i fjor..

Tid er det Mira Klegg skal i ilden da?

Gjest Enda en gjest...
Skrevet

Bare ikke Mira vinner/kommer videre fra den siste delfinalen så skal jeg være ganske fornøyd. selv om hun sikkert vinner. Beklager men jeg synes hun ikke er noe flink til å synge. Det er tortur og høre på, iallefall for meg. :murvegg:

Jeg tror han Didrik Solli-Tangen kan være en flott ballade. Men må nesten høre mer enn 30 sekunder.

Ellers så er det ikke mange låter jeg liker i år. Skuffende.

30 sekunders smakebit: http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6944266

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Det verste med MGP må være programlederen .. Hvordan i all verden har han fått jobb i NRK?

Skrevet
Det verste med MGP må være programlederen .. Hvordan i all verden har han fått jobb i NRK?

Veit :dåne: Skal disse programlederne være programledere ved den store finalen også?

Skrevet
Veit :dåne: Skal disse programlederne være programledere ved den store finalen også?

:sjokkert::sjokkert::sjokkert: Jeg håper da ikke det!?!

Skrevet

Jeg synes absolutt Stensrud var blant de beste! MEN jeg synes det er helt krise at han fremfører den sangen i dress. Han burde virkelig finne seg et antrekk som passer låten.

Skrevet

siden A1 skal være med kan vi jo ha ganske store sjangse til å vinne? Eller i hvert fall ikke havne på siste plass :fnise: hehe

Skrevet
hva synes dere om Mira sin sang??

for mannlig stemme for min smak..

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet

Sangen var ikke så mye å skryte av. Håper ikke hun vinner i hvert fall.

Skrevet

Didrik sin var faktisk det beste jeg har hørt så langt! Ikke min type musikk, og ikke noe som skiller seg ut kanskje, men bra var det!

Skrevet

Æsj han Håkon Njøten var rett og slett bre ekkel, han virker utrolig selvgod og klysete... :spy:

Gjest Linn 22
Skrevet
siden A1 skal være med kan vi jo ha ganske store sjangse til å vinne? Eller i hvert fall ikke havne på siste plass :fnise: hehe

Vinner A1 får vi sikkert 12 poeng fra England :tongue:

Skrevet
hva synes dere om Mira sin sang??

Jeg synes sangen egentlig var veldig fin men stemmen til Mira ble helt feil.. Synd det

Skrevet
Jeg synes sangen egentlig var veldig fin men stemmen til Mira ble helt feil.. Synd det

Enig. Sangen var ganske bra men stemmen ble helt feil!

Skrevet

Da var vi gjennom og jeg synes Mira sin var den beste. Tror det er en sang som vokser litt på en når man hører den flere ganger og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...