tommeline Skrevet 18. januar 2010 #141 Skrevet 18. januar 2010 Venke Knutson? Bra?? Ærlig talt. Hun høres jo ut som en baby når hun synger. Og Maria Arredondo. :dåne: Synes han Stenerud, eller hva han heter, er flink jeg da. Men den sangen han hadde nå var jo helt på trynet. Heier på Muri så langt Låten Muri sang var jo ikke så dum, men den fyren virket jo totalt uengasjert i det han holdt på med. Tror ikke han går videre fra sistesjansen.
mocci Skrevet 18. januar 2010 #142 Skrevet 18. januar 2010 Er det flere som har lagt merke til moovsene til Stenerud? Å jadda, moovsene er notert her også, men jeg liker dem, han er i hvertfall engasjert i motsetning til de fleste. GO Stenerud! :duskedame: Han har vært en av mine favoritter hver gang han har deltatt i MGP, håper det lykkes for han snart!
Guriane Skrevet 18. januar 2010 #143 Skrevet 18. januar 2010 Låten Muri sang var jo ikke så dum, men den fyren virket jo totalt uengasjert i det han holdt på med. Tror ikke han går videre fra sistesjansen. Gjorde han? La jeg ikke merke til en gang.. Å jadda, moovsene er notert her også, men jeg liker dem, han er i hvertfall engasjert i motsetning til de fleste. GO Stenerud! :duskedame: Han har vært en av mine favoritter hver gang han har deltatt i MGP, håper det lykkes for han snart! Enig der. Heia på han i fjor. Han var flink i år også, men synes ikke sangen var så bra som i fjor.. Tid er det Mira Klegg skal i ilden da?
Gjest Enda en gjest... Skrevet 18. januar 2010 #144 Skrevet 18. januar 2010 Bare ikke Mira vinner/kommer videre fra den siste delfinalen så skal jeg være ganske fornøyd. selv om hun sikkert vinner. Beklager men jeg synes hun ikke er noe flink til å synge. Det er tortur og høre på, iallefall for meg. Jeg tror han Didrik Solli-Tangen kan være en flott ballade. Men må nesten høre mer enn 30 sekunder. Ellers så er det ikke mange låter jeg liker i år. Skuffende. 30 sekunders smakebit: http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6944266
Jens Skrevet 19. januar 2010 #145 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har hørt alle bidragene for iår, og sier bare: GLED DERE TIL SANGEN TIL DENNE MANNEN!!!!! http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6871218 Han er bestevenn med Alexander Rybak, 21 år og har den mest fantastisk stemmen!Og han er så utrolig kjekk i tillegg!Han kommer til å trollbinde hele Europa. http://www.seher.no/833281/didrik-solli-ta...es-mgp-favoritt
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 19. januar 2010 #146 Skrevet 19. januar 2010 Det verste med MGP må være programlederen .. Hvordan i all verden har han fått jobb i NRK?
Guriane Skrevet 19. januar 2010 #147 Skrevet 19. januar 2010 Det verste med MGP må være programlederen .. Hvordan i all verden har han fått jobb i NRK? Veit :dåne: Skal disse programlederne være programledere ved den store finalen også?
Gjesten Skrevet 23. januar 2010 #148 Skrevet 23. januar 2010 Veit :dåne: Skal disse programlederne være programledere ved den store finalen også? Jeg håper da ikke det!?!
Gjesten Skrevet 23. januar 2010 #149 Skrevet 23. januar 2010 Å jadda, moovsene er notert her også, men jeg liker dem, han er i hvertfall engasjert i motsetning til de fleste. GO Stenerud! :duskedame: Han har vært en av mine favoritter hver gang han har deltatt i MGP, håper det lykkes for han snart! Jeg synes absolutt Stensrud var blant de beste! MEN jeg synes det er helt krise at han fremfører den sangen i dress. Han burde virkelig finne seg et antrekk som passer låten.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #150 Skrevet 23. januar 2010 siden A1 skal være med kan vi jo ha ganske store sjangse til å vinne? Eller i hvert fall ikke havne på siste plass hehe
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #152 Skrevet 23. januar 2010 hva synes dere om Mira sin sang?? for mannlig stemme for min smak..
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 23. januar 2010 #153 Skrevet 23. januar 2010 Sangen var ikke så mye å skryte av. Håper ikke hun vinner i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #154 Skrevet 23. januar 2010 Didrik er jo bare så kjekk da :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #155 Skrevet 23. januar 2010 Didrik sin var faktisk det beste jeg har hørt så langt! Ikke min type musikk, og ikke noe som skiller seg ut kanskje, men bra var det!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #156 Skrevet 23. januar 2010 Æsj han Håkon Njøten var rett og slett bre ekkel, han virker utrolig selvgod og klysete...
Gjest Linn 22 Skrevet 23. januar 2010 #157 Skrevet 23. januar 2010 siden A1 skal være med kan vi jo ha ganske store sjangse til å vinne? Eller i hvert fall ikke havne på siste plass hehe Vinner A1 får vi sikkert 12 poeng fra England
Shade Skrevet 23. januar 2010 #158 Skrevet 23. januar 2010 hva synes dere om Mira sin sang?? Jeg synes sangen egentlig var veldig fin men stemmen til Mira ble helt feil.. Synd det
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #159 Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes sangen egentlig var veldig fin men stemmen til Mira ble helt feil.. Synd det Enig. Sangen var ganske bra men stemmen ble helt feil!
Shade Skrevet 23. januar 2010 #160 Skrevet 23. januar 2010 Da var vi gjennom og jeg synes Mira sin var den beste. Tror det er en sang som vokser litt på en når man hører den flere ganger og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå