Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes Venke og Bjørn Johan skal gå videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!!

Skrevet

Nei. Mira og Gaute!

Gjest nei nei
Skrevet
Nei. Mira og Gaute!

Jeg viste Mira kom til å gå videre. Åh :tristbla:

Skrevet

Heier på Venke og Gaute.

Ok om Mira går videre.

Bjørn Johan syns jeg virker for amatøraktig. Får feeling av skoleforestilling.

Skrevet

Jeg ville helst hatt Venke og Mira videre, men nå er jo ikke det noe alternativ..

Skrevet
Jeg ville helst hatt Venke og Mira videre, men nå er jo ikke det noe alternativ..

enig.

Skrevet

Og jammen fikk du ikke viljen din. :ler:

Det var helt greit at de gikk videre.

Skrevet
Og jammen fikk du ikke viljen din. :ler:

Det var helt greit at de gikk videre.

:)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Glad Muri gikk videre, snakka med ham på torsdag og fyren var så nervøs at han holdt på å klikke.

Vil også nevne at han er mye penere i virkeligheten enn på tv ;) (jaja, jeg vet han bare er 20)

Skrevet
Glad Muri gikk videre, snakka med ham på torsdag og fyren var så nervøs at han holdt på å klikke.

Vil også nevne at han er mye penere i virkeligheten enn på tv ;) (jaja, jeg vet han bare er 20)

Kjenner du ham?

Ja, enig i at han er penere IRL. Hadde aldri trodd at han var nervøs, though. Han har så mye erfaring etter Idol.

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Kjenner du ham?

Ja, enig i at han er penere IRL. Hadde aldri trodd at han var nervøs, though. Han har så mye erfaring etter Idol.

Nei, kjenner ham ikke, men han var innom jobben min en tur for å hilse på noen han kjente.

Han sa visst at dette MGP-greiene ikke var helt hans stil, iallefall ikke den derre "stå foran kameraet og fortelle hvorfor han er bedre enn andre"-greia. Virket veldig jordnær, jeg ble imponert :)

Skrevet
Nei, kjenner ham ikke, men han var innom jobben min en tur for å hilse på noen han kjente.

Han sa visst at dette MGP-greiene ikke var helt hans stil, iallefall ikke den derre "stå foran kameraet og fortelle hvorfor han er bedre enn andre"-greia. Virket veldig jordnær, jeg ble imponert :)

Haha, så søtt. :fnise:

Jeg intervjua ham en gang, og han addet meg på FB, men har ikke hatt noe som helst kontakt med ham etter det. Han virker hyggelig utifra det han skriver der iallfall.

Det eneste som irriterer meg litt med fyren er at han ikke gjorde noe mer ut av karrieren etter Idol. Men skjønner jo at det kan bli vanskelig, han gikk vel fremdeles på VGS da.

Bra at han og Venke gikk videre iallfall. Mira Craig er bare tragisk. Tror hun har misforstått MGP-konseptet når hun sier at folk må høre sangen hennes flere ganger for å like den. Øh, det skjer ikke i MGP.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg syntes Mira sin var kul jeg! Og den ble bedre etter et par ganger, men som du sier, så hjelper det ikke Norge i den internasjonale finalen.

Håper A1 kupper hele greia, bare fordi de er A1 ;)

Gjest Gjest_kim_*
Skrevet

Venke har faktisk ikke sangstemme i det hele tatt. Det blir som å høre en 15-åring prøve å synge. Låta var heller ikke noe særlig.

Skrevet
Venke har faktisk ikke sangstemme i det hele tatt. Det blir som å høre en 15-åring prøve å synge. Låta var heller ikke noe særlig.

Enig. Eller, jeg synes ikke hun synger så falskt, men kan ikke tenke meg kjedeligere stemme å lytte til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...