Rime Skrevet 30. januar 2010 #201 Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes Venke og Bjørn Johan skal gå videre.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #202 Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes Venke og Bjørn Johan skal gå videre. Enig!!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #203 Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes Venke og Bjørn Johan skal gå videre. Nei. Mira og Gaute!
Gjest nei nei Skrevet 30. januar 2010 #204 Skrevet 30. januar 2010 Nei. Mira og Gaute! Jeg viste Mira kom til å gå videre. Åh
tommeline Skrevet 30. januar 2010 #205 Skrevet 30. januar 2010 Heier på Venke og Gaute. Ok om Mira går videre. Bjørn Johan syns jeg virker for amatøraktig. Får feeling av skoleforestilling.
Shade Skrevet 30. januar 2010 #206 Skrevet 30. januar 2010 Jeg ville helst hatt Venke og Mira videre, men nå er jo ikke det noe alternativ..
Rime Skrevet 30. januar 2010 #207 Skrevet 30. januar 2010 Jeg ville helst hatt Venke og Mira videre, men nå er jo ikke det noe alternativ.. enig.
Skravla Skrevet 30. januar 2010 #209 Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes Venke og Bjørn Johan skal gå videre. Og jammen fikk du ikke viljen din. Det var helt greit at de gikk videre.
Rime Skrevet 30. januar 2010 #210 Skrevet 30. januar 2010 Og jammen fikk du ikke viljen din. Det var helt greit at de gikk videre.
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. januar 2010 #213 Skrevet 30. januar 2010 Glad Muri gikk videre, snakka med ham på torsdag og fyren var så nervøs at han holdt på å klikke. Vil også nevne at han er mye penere i virkeligheten enn på tv (jaja, jeg vet han bare er 20)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #214 Skrevet 30. januar 2010 Hvem gikk videre?? Fikk det ikke med meg
Gjest Diane Skrevet 31. januar 2010 #215 Skrevet 31. januar 2010 Glad Muri gikk videre, snakka med ham på torsdag og fyren var så nervøs at han holdt på å klikke. Vil også nevne at han er mye penere i virkeligheten enn på tv (jaja, jeg vet han bare er 20) Kjenner du ham? Ja, enig i at han er penere IRL. Hadde aldri trodd at han var nervøs, though. Han har så mye erfaring etter Idol.
Gjest Emmanuelle Skrevet 31. januar 2010 #216 Skrevet 31. januar 2010 Kjenner du ham? Ja, enig i at han er penere IRL. Hadde aldri trodd at han var nervøs, though. Han har så mye erfaring etter Idol. Nei, kjenner ham ikke, men han var innom jobben min en tur for å hilse på noen han kjente. Han sa visst at dette MGP-greiene ikke var helt hans stil, iallefall ikke den derre "stå foran kameraet og fortelle hvorfor han er bedre enn andre"-greia. Virket veldig jordnær, jeg ble imponert
Gjest Diane Skrevet 31. januar 2010 #217 Skrevet 31. januar 2010 Nei, kjenner ham ikke, men han var innom jobben min en tur for å hilse på noen han kjente. Han sa visst at dette MGP-greiene ikke var helt hans stil, iallefall ikke den derre "stå foran kameraet og fortelle hvorfor han er bedre enn andre"-greia. Virket veldig jordnær, jeg ble imponert Haha, så søtt. Jeg intervjua ham en gang, og han addet meg på FB, men har ikke hatt noe som helst kontakt med ham etter det. Han virker hyggelig utifra det han skriver der iallfall. Det eneste som irriterer meg litt med fyren er at han ikke gjorde noe mer ut av karrieren etter Idol. Men skjønner jo at det kan bli vanskelig, han gikk vel fremdeles på VGS da. Bra at han og Venke gikk videre iallfall. Mira Craig er bare tragisk. Tror hun har misforstått MGP-konseptet når hun sier at folk må høre sangen hennes flere ganger for å like den. Øh, det skjer ikke i MGP.
Gjest Emmanuelle Skrevet 31. januar 2010 #218 Skrevet 31. januar 2010 Jeg syntes Mira sin var kul jeg! Og den ble bedre etter et par ganger, men som du sier, så hjelper det ikke Norge i den internasjonale finalen. Håper A1 kupper hele greia, bare fordi de er A1
Gjest Gjest_kim_* Skrevet 31. januar 2010 #219 Skrevet 31. januar 2010 Venke har faktisk ikke sangstemme i det hele tatt. Det blir som å høre en 15-åring prøve å synge. Låta var heller ikke noe særlig.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #220 Skrevet 31. januar 2010 Venke har faktisk ikke sangstemme i det hele tatt. Det blir som å høre en 15-åring prøve å synge. Låta var heller ikke noe særlig. Enig. Eller, jeg synes ikke hun synger så falskt, men kan ikke tenke meg kjedeligere stemme å lytte til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå