Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Noen andre som skal se på i kveld? Har enda ikke hørt noen av bidragene, så dette skal bli morro! :popcorn:

Når kommer neste delfinale?

Om dette er trenden for årets Grand prix,så er det bare å hoppe over.

Nå ser det ut til at de fyller gp med idoldeltakere som aldri nåtte høden.

hels greia var tamme greier. Halvgode idoldeltakere og en tidligere nakenmodell. Hun har forøvrig ikke klart å hevde seg i sang tidligere, selv om hun uttaler seg slik. Hun kunne like godt kledt seg i sine gamle tråder enn hva hun gjorde. Hun så rett og slett ut som en sliten hore.Hjelper lite at du har sunget i kor som barn,er glad sang og musikk...når du ikke kan synge. Hun har ingenting i Gp å gjøre. Hvem i h..er det som velger ut slike deltakere?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestegjest
Skrevet

Er tydeligvis flere enn oss som ragerer på likheter med sanger (f.eks. VG), og har funnet en blogg som omtaler en annen VELDIG lik sang av Maria sin HER

Skrevet

hels greia var tamme greier. Halvgode idoldeltakere og en tidligere nakenmodell. Hun har forøvrig ikke klart å hevde seg i sang tidligere, selv om hun uttaler seg slik. Hun kunne like godt kledt seg i sine gamle tråder enn hva hun gjorde. Hun så rett og slett ut som en sliten hore.Hjelper lite at du har sunget i kor som barn,er glad sang og musikk...når du ikke kan synge. Hun har ingenting i Gp å gjøre. Hvem i h..er det som velger ut slike deltakere?

Synes ikke Lene Alexandra var den verste, men. Selv om sangen ikke var noe å skryte av så synes jeg ikke hun sang så aller verst.

Skrevet
Halvgode idoldeltakere og en tidligere nakenmodell. Hun har forøvrig ikke klart å hevde seg i sang tidligere, selv om hun uttaler seg slik. Hun kunne like godt kledt seg i sine gamle tråder enn hva hun gjorde. Hun så rett og slett ut som en sliten hore.Hjelper lite at du har sunget i kor som barn,er glad sang og musikk...når du ikke kan synge. Hun har ingenting i Gp å gjøre. Hvem i h..er det som velger ut slike deltakere?

Jeg antar at du ikke har hørt Lene A da hun deltok i Beat for Beat i høst, da hadde du fått bakoversveis, dama KAN faktisk synge!

Skrevet (endret)
Jeg antar at du ikke har hørt Lene A da hun deltok i Beat for Beat i høst, da hadde du fått bakoversveis, dama KAN faktisk synge!

Jeg ble positivt overrasket da hun tok en jazzinspirert låt i det programmet. Kjempeflink. Så kanskje hun burde holde seg til jazz?

Det var iallefall et stort sprang fra prestasjonen i Beat for Beat og til MGP. Kan nesten ikke sammenlignes.

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/189961

Endret av hjertesukka
Skrevet

Nei, dama kan fremdeles ikke synge.

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på The Dragontower. Går i repeat på YouTube her. Jeg er egentlig ikke glad i extrem metal i det hele tatt, men jeg er en sucker for epic, power og alt som er pompøst, så denne går rett hjem. :digge:

Skrevet

Dette synes jeg var skikkeig stygt sagt...

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

GP i år var sinnsykt dårlig. Er skikkelig flau over at Norge ikke kan få til bedre. Men jeg likte DragonTower. Det er bare det at Metal ikke er helt GP stilen. Vi får 12 poeng fra Finland da. :gjeiper:

Skrevet

Er det til fredag Mira Craig skal i ilden? Jeg er spent på låten hennes, jeg synes Hold on, be strong er en veldig flott låt, men det hun vanligvis presterer er jeg mindre begeistret for. Håper ikke det blir en masse grynting, hun liker visst å drive med det.

Skrevet
Jeg har fått helt dilla på The Dragontower. Går i repeat på YouTube her. Jeg er egentlig ikke glad i extrem metal i det hele tatt, men jeg er en sucker for epic, power og alt som er pompøst, så denne går rett hjem. :digge:

Er ikke så glad i nye keep of kalessin sjøl. Men The dragontower var iallefall minst ræva av alle bidragene.

Syns Keep kunne spillt denne låta her istedet:

Skrevet

Å kalle den der DragonTower metal er vel litt drøyt? Rock kanskje...

Skrevet
Å kalle den der DragonTower metal er vel litt drøyt? Rock kanskje...

Det er nok en form for metal. I tillegg til gitaren og de typiske metaltrommene så growler i tillegg vokalisten. Ikke verdens hardeste metal, men metal er det.

Liker de ikke så veldig godt selv, men som Donnie Darko sa så var de minst ræva av alle bidragene. De andre bidragene var forferdelig dårlige etter min mening. Og det ser ut som Maria Haukås Storeng går for å bli den nye Bettan..

Skrevet

Det er definitivt metal, men de har nok tonet det ned litt for å gjøre det mer spiselig for hvermansen.

Skrevet
Det er definitivt metal, men de har nok tonet det ned litt for å gjøre det mer spiselig for hvermansen.

Nettopp. Det er mange forskjellige typer musikk i MGP, men det meste må være litt avslepet for å appellere til det bredere publikum.

Skrevet

Jeg syns det hørtes ut som brøling nevertheless. Hvor ble det av det pompøse og episke?? Jeg syns faktisk Nightwish og desslike er mye mer pompøst, men de er vel nærmest for pop å regne. :gjeiper:

Fortsatt ikke spiselig nok for meg. :)

Skrevet
Er det til fredag Mira Craig skal i ilden? Jeg er spent på låten hennes, jeg synes Hold on, be strong er en veldig flott låt, men det hun vanligvis presterer er jeg mindre begeistret for. Håper ikke det blir en masse grynting, hun liker visst å drive med det.

er litt mindre grynting enn vanlig men fortsatt irriterende mira sang.

Skrevet
GP i år var sinnsykt dårlig. Er skikkelig flau over at Norge ikke kan få til bedre. Men jeg likte DragonTower. Det er bare det at Metal ikke er helt GP stilen. Vi får 12 poeng fra Finland da. :gjeiper:

Enig. dette var dårlig synes jeg. Blir flau! Synes heller ikke metal er gp stilen.

Skrevet

følger jo ikke med før finalen kommer, disse del-greiene er jo bortkastet.

Skrevet

NRK har lagt ut klipp fra låtene som er med i delfinalen til helgen. Den Skanksters-låten virket litt kul, men det er vel fordi de er en blåkopi av Madness... Resten faller i den ganske store kategorien jeg kaller "cheese".

Og han der Jim Carrey-lookalike Alexander Stenerud, hvor mange ganger har han deltatt med den samme sangen? Han er vel minst 15 år for sent ute med Eurodance'n sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...