Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maria går videre til finalen i Oslo.

Hva synes man om det?

Huff hørtes veldig ut som noe fra dte først Christina Aguilera synes jeg. Veldig skuffende, med hennes stemme burde hun satse på noe litt mindre trygt

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestegjest
Skrevet
Han er den beste hittil! :fnise:

Helt klart! Ble skikkelig glad jeg nå, mistet travel channel etter at jeg har flyttet så har ikke sett han på lenge, han er så skjønn! :strix:

Blæh likte ikke de metal folka... :blink:

Skrevet
Har jeg forstått dette riktig?

Nå er det først 5 delfinaler

- To fra hver går til enda en slags "finale" der to vinnere fra hver delfinale prøver seg på nytt - vinneren herfra går til oslo spektrum

- To fra hver går direkte til oslo spektrum hvor vinneren endelig kåres

?

Stemmer. Idiotisk opplegg. Ingen i den siste delfinalen har sjangs til å vinne uansett.

Gjest gjestegjest
Skrevet

Slik jeg har forstått det er det tre delfinaler, to fra hver går rett videre til finalen. I tillegg går to fra hver videre til en egen finale, hvor to blir stemt videre til hovedfinalen. Slik at de blir totalt 8 stk i siste finale. Eller?

Skrevet

Hva i all verden var det Maria hadde tatt på seg da??? Merkelige buksekjolen gjorde jo at hun så enorm ut!

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet
Helt greit det Likte ikke sangen hennes noe særlig, men den var vel den beste av det som var å velge mellom.... Sangen var temmelig monoton, men hun har en ok stemme.

Håper ikke Hun i den lilla kjolen går videre, hun så ut som en stripper som hadde forvillet seg opp på scenen på leting etter ei strippestang. Carew var det vel.

Haha enig. Ho så ut som en stripper :gjeiper: Flaut å se på henne

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
Hva i all verden var det Maria hadde tatt på seg da??? Merkelige buksekjolen gjorde jo at hun så enorm ut!

Huff ja. Hun burde sparke motestylisten hennes. eller kanskje hun ikke hadde noen? Hun så ikke akkuratt tynn ut i det der

Skrevet
Huff ja. Hun burde sparke motestylisten hennes. eller kanskje hun ikke hadde noen? Hun så ikke akkuratt tynn ut i det der

Må man absolutt se tynn ut, da? Kanskje hun liker kroppen sin slik den er? :popcorn:

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
Må man absolutt se tynn ut, da? Kanskje hun liker kroppen sin slik den er? :popcorn:

Mente bare at hun så større ut enn det hun egentlig er

Skrevet

Synes Maria så kjempefin ut jeg :) Ellers likte jeg vel sangen til Bjørn Johan Muri(hvis det er det han heter) best. :Nikke:

Skrevet

Var det fler enn meg som ble litt flaue av den "rewind love"? :fnise:

Skrevet
Synes Maria så kjempefin ut jeg :) Ellers likte jeg vel sangen til Bjørn Johan Muri(hvis det er det han heter) best. :Nikke:

Jeg synes å den sangen var best av de som var med denne gangen :)

Gjest gjestegjest
Skrevet
Denne linken er fra ifjor :fnise:

:hoho: Det går litt fort for seg her gitt! :hoho:

Leste ikke så nøye, trodde det som kom opp på første siden av google kom til å være av litt nyere dato, sorry... :sjenert:

Men flere deltagere kommer ihvertfall!

Skrevet
Var det fler enn meg som ble litt flaue av den "rewind love"? :fnise:

Ja.. :fnise:

Men aller mest henger jeg meg opp i Per Sunnes. For en fjott.

Gjest gjestegjest
Skrevet

Enig i begge deler! Hvem er egentlig han Per Sunnes? Har aldri sett han i noen andre sammenhenger enn Grand Prix? Også så liten han er :fnise:

Skrevet

Enig. Han sa så mye dumt! Fikk litt ekle flashbacks til kommenteringen til Sunnøve Svabø under Eurovision song contest :filer:

Skrevet (endret)
Ligner ikke sangen til Maria VELDIG på en annen sang??

Jeg tenkte

med Boyz II men med en gang jeg hørte den, men den er jo enda mer lik den Celine Dion-låten som ble linket til her tidligere. Dette blir det sikkert bråk ut av, hvis Maria skulle vinne.

Utrolig tafatte greier denne delfinalen, kanskje NRK har plukket ut masse middelmådige bidrag fordi de ikke har råd til å evt arrangere ESC to år på rad? :fnise:

Maria H. Storeng så merkelig ut i dag, nesten som om hun har blitt 30 år eldre på 2 år. Hun var jo så flott i den blå kjolen og med det lange håret den gangen. Nå minnet hun mest om Nora Brockstedt, håret og sminken passer da ikke til ei jente på 25-30 år? Og den dressen hun hadde på seg gjorde at hun så gravid ut. Men hun sang flott, det er sikkert.

Endret av Meaty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...