Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg vil stemme på Ingrid Bjørnov jeg....

Jeg vil stemme på Oliver!!! :rødme:

Han var jo brilliant!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slutt å stemme på det bråket!

Slutt å se på TV-programmer som inneholder musikk du ikke liker?

Skrevet
MUTE gjorde lidelsene mindre. Men syntes i utgangspunktet at det ville være gøy med en norsk eurovision finale. Da blir det synd å ødelegge det med bråk.

Jeg synes det hadde vært gøy med MTV som bare spilte post-punk. Jeg setter ikke på MTV på mute og klager når de spiller pop.

Skrevet
MUTE gjorde lidelsene mindre. Men syntes i utgangspunktet at det ville være gøy med en norsk eurovision finale. Da blir det synd å ødelegge det med bråk.

Er vel ingen av deltakerene som kan sikre en internasjonal seier bedre enn Keep of Kalessin :)

Skrevet

Hvis folk her i tråden ikke snart slutter å sutre over KoK, så skal jeg fortelle hva jeg synes om de glattslikkede, tomme og pjattede sangene til resten av finalistene. ;)

Skrevet

Ingrid Bjørnov er genial!! :tommelopp: Digger alle disse showene hennes!

Skrevet
og synes helt ærlig det er litt teit av deg/dere å holde dere for ørene, det er ikke så ekstremt at du burde gjøre det, om jeg skulle holde for ørene hver gang jeg hørte en låt jeg ikke likte så hadde jeg blitt direkte sliten, og ikke minst sett på som ganske barnslig.

Jeg holder ikke for ørene hver gang det kommer en sang jeg ikke liker, da hadde jeg også blitt sliten. Men jeg holder for ørene når det kommer en sang jeg bare synes er masete og støyete.

Skrudde av lyden når den kom på andre gang ;)

Gjest Gjest_Stella_*
Skrevet

Den verste fremførelsen idag står ihvertfall Ingrid Bjørnov for - hun må være den mest anstrengende og masete artisten i norges land.

Uffameg ..

Skrevet

Altfor lenge har det vært ultrakjedelige ballader og sukkerpop i MGP. Børk. Heia Keep of K!

Skrevet
Hvis folk her i tråden ikke snart slutter å sutre over KoK, så skal jeg fortelle hva jeg synes om de glattslikkede, tomme og pjattede sangene til resten av finalistene. ;)

Gjør det! :Nikke:

Skrevet

Nå tror jeg at jeg.har forstått strategien deres. Ved å stemme på bråk og skrik sikrer dere en lav plassering, slik at grand prix utgår neste år! Smart! ;)

Skrevet

Kan legge til at samboeren min også syns at KoK bare er søppel :fnise:

Skrevet

Hm...veldig jevnt så langt!

Skrevet
Nå tror jeg at jeg.har forstått strategien deres. Ved å stemme på bråk og skrik sikrer dere en lav plassering, slik at grand prix utgår neste år! Smart! ;)

Ved å stemme på et verdig band så sikrer vi nok en internasjonal seier :) Black Metal er faktisk en av Norges største eksportvarer. De har utrolig stor fanbase i utlandet, og det er selvfølgelig ikke uten grunn! :)

Skrevet

Huff, Didrik er en ordentlig slikkpeis. Usj! Hvis ikke KoK vinner, så håper jeg Yes Man gjør det.

Skrevet (endret)
Kan legge til at samboeren min også syns at KoK bare er søppel :fnise:

Ja, da må det jo være sant ;)

Endret av Harlekin
Gjest Problematique
Skrevet

Ikke uttal deg når det er så tydelig at du ikke har anelse. Metal er det Norge er mest kjent for i musikk-kretser i utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...