Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, da må det jo være sant ;)

Neida, men føler meg litt bedre når en mann også syns det ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Problematique
Skrevet
Huff, Didrik er en ordentlig slikkpeis. Usj! Hvis ikke KoK vinner, så håper jeg Yes Man gjør det.

Han er faktisk en veldig hyggelig, jordnær og koselig gutt :) Var hvertfall det før, med mindre han har forandret seg drastisk...

Skrevet

Juryestemmene var litt mer logiske. De første stemmene var helt tragiske!

Skrevet

Tror jeg går og legger meg, dette er jo så tragisk. Har ikke noe imot Didrik, selvsagt, men sangen er jo så kjedelig!

Skrevet
Han er faktisk en veldig hyggelig, jordnær og koselig gutt :) Var hvertfall det før, med mindre han har forandret seg drastisk...

Det tviler jeg ikke på et øyeblikk. Han har bare et noe kleint image etter min mening. Også følte jeg for å si hva jeg mener om finalistene etter x antall innlegg om hvor bråkete, grusomme og forferdelige KoK er. ;)

Skrevet

Man kan gjerne klage over KoK, men jeg forstår ikke helt hvem som stemmer på Didrik, den var jo så helt usedvanelig utrolig kjedelig, uoriginal og intetsigende ballad?! Hvorfor? Jeg kan gjerne forstå at man stemmer på noe annet enn Keep of Kalessin, men halloo altså...

Skrevet
Neida, men føler meg litt bedre når en mann også syns det ;)

Hehe ;)

Skrevet
Tror jeg går og legger meg, dette er jo så tragisk. Har ikke noe imot Didrik, selvsagt, men sangen er jo så kjedelig!

mhm, vi har ikke sjans i Eurovision med ham :snurt:

Skrevet
Huff, Didrik er en ordentlig slikkpeis. Usj! Hvis ikke KoK vinner, så håper jeg Yes Man gjør det.

Enig. Er skuffet over resultatet.

Skrevet

Blir nok ett år uten poeng i den internasjonalefinalen nå! hehe

Skrevet

Liker ikke.. Liker virkelig ikke :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Skrevet

... og der forsvant min kortvarige interesse for MGP. Like så greit.

Skrevet (endret)

:kjefte::kgbaby:

:natti:

Norvege, zero points.

Endret av Harlekin
Skrevet

Uff, jeg er ikke så glad i slike ballader, jeg... :trist:

Skrevet
Slutt å stemme på det bråket!

Musikk heter det :)

Mye bedre å stemme på ordentlig musikk enn å stemme på det andre rølpet, der mange ikke har klart å skrive sine egne sanger engang.

:Nikke:

De andre sangene var jo altfor rolige, kjedelige..

Og det er fyrstikker som går i klær man ikke får rørt seg i.

Og, ja..

Nei usj. Ordentlige mannfolk og musikk takk :Nikke:

Gjest Problematique
Skrevet

Vi har ikke sjangs i den internasjonale finalen i år uansett, folkens. Vi får noen høflighetsstemmer fordi vi er vertslandet, men vi kunne like gjerne stilt opp med Jan Teigen; vertslandet vinner ikke på hjemmebane uansett.

Skrevet

Litt morsomt å tenke på at Norge innehar rekorden på flest 0-poengere OG flest sisteplasser. Ola Nordmann eier ikke musikksmak.

Skrevet

Skikkelig skuffa jeg også. En mer intetsigende og kjedelig sang skal man lete lenge etter. Ikke spesielt god stemme heller. Hadde man vært litt taktisk smart hadde man kanskje valgt A1 i stedet for, de har man ihvertfall hørt om utenfor Norges grenser - og deres låt var noe mer fengende. Jeg synes derimot de fleste bidragende var særdeles dårlige, vi kommer til å ende på sisteplass.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...