Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper Keep of Kalessin vinner. Norge har stor status som metal-land i utlandet, det er på tide vi viser at det faktisk stemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig Keep of Kalessin vinner i kveld. De spicer opp hele MGP!

:popcorn:

Skrevet

Huhh.. aldri stemt før, men nå har Keep of Kalessin fått rundt 15-20 stemmer fra meg og samboeren :Hehe:

Skrevet
Huhh.. aldri stemt før, men nå har Keep of Kalessin fått rundt 15-20 stemmer fra meg og samboeren :Hehe:

Kjempeflott :D

De har fått 5 stemmer fra dette huset :D

Skrevet

Jeg stemmer på Bjørn Johan og Keep of Kalessin. Didrik hadde også veldig fin sang.

Hva skal skje den siste timen hvis alle er ferdig å synge nå?

Skrevet (endret)

Sånn utover Keep of Kalessin:

A1 - litt kjedelig, men heller ikke helt verst. Kan gjøre det bra internasjonalt, bare fordi de er kjente. Men synes sangen er litt 'default'

Venke Knudson - ikke dårlig låt for MGP, litt morsom, men den kan fort drukne i resten av sirkus i den internasjonale finalen. Men en av de bedre i år

Muri - bra låt, og jeg liker at han ser litt småstiv ut på scenen, passer med låten, synes jeg, litt quirky men kul.

Maria Arrendondo - Litt intetsigende ballad

Didrik - heah, hadde ikke hørt den før i kveld og var ganske skuffet. Småsur synging i begynnelsen, men slutt var jo ok. Men helt meningsløs og uoriginal ballad synes jeg

Alexander Stenerud - overraskende nok en låt jeg liker litt. Synes hele stilen for sceneantrekk osv er ganske kul 'office rat gone glam'. Låten er catchy.

Keep of Kalessin - en av de få 'ekte' låtene, selv om den også er jo litt mykere og mer radiovennlig enn andre KoK låtene. Men jeg liker tanken av nye stiler på MGP. Ikke bare sånne Lordi-tullingene, men faktisk ekte musikk. Er ellers ikke noe metal-fan, men synes at det er veldig fint at de deltar.

Maria H. Storeng - søt låt, men mangler noe. Allerede nå kan jeg ikke huske noe annet enn at jeg likte kjolen hennes.

Endret av Bond
Gjest Gjest_gro_*
Skrevet

Det det heavyrockgreiene er seriøst noe av det verste jeg har hørt !!Måtte nesten holde meg for ørene :kjefte:

Skrevet
Det det heavyrockgreiene er seriøst noe av det verste jeg har hørt !!Måtte nesten holde meg for ørene :kjefte:

Selvfølgelig, hvis du ikke liker metal, så ... ;)

Skrevet

Men syntes dere andre også at KoK hadde noe feil med lyd? Lydbildet var jo helt feil.

Skrevet

Har egentlig ingen følelse for noen av låtene i år... Men tror nok vi bør ha en låt med litt futt i.

Jeg likte tilbakeblikket med mange av de gode gamle grand prix stjernene jeg :) Grand Prix er ikke som det en gang var!

Skrevet

Ærlig talt, nå MÅ Per Sundnes snart komme på noe annet å spørre om enn hvorvidt deltakerne er fornøyd med publikum/stemningen/Oslo spektrum! Er det mulig å være så fantasiløs og kjedelig?

For meg er det fullstendig uforståelig at han fortsatt er programleder.

For øvrig har mine to favoritter gått videre til Gullfinalen, så jeg er fornøyd foreløpig ;)

Skrevet (endret)
Men syntes dere andre også at KoK hadde noe feil med lyd? Lydbildet var jo helt feil.

La merke til det jeg og, noe som er sært siden MGP bruker å ha plettfri lyd :klø:

Endret av freezepop
Skrevet

Jeg holdt katten for ørene. Seriøst.

Skrevet (endret)
Jeg holdt katten for ørene. Seriøst.

Det måtte du desverre gjøre en gang til. Synes det er helt genialt at det er så stor spredning, og synes helt ærlig det er litt teit av deg/dere å holde dere for ørene, det er ikke så ekstremt at du burde gjøre det, om jeg skulle holde for ørene hver gang jeg hørte en låt jeg ikke likte så hadde jeg blitt direkte sliten, og ikke minst sett på som ganske barnslig.

Edit: Forøvrig, gir katter god lydisolasjon? Tenker på evt. reprise av Rybak så har jeg to stk. for hånden ^^

Endret av freezepop
Skrevet
Bare menn i finalen! :Hehe:

:kjefte:

Neida, jeg er godt fornøyd! ;)

Skrevet

Maria Haukås Storeng så SKIKKELIG pottesur ut i bakgrunnen for A1, hehe... POUT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...