Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått betale for at jeg har tatt litt i de to første dagene i uken. Gulvvask på mandag og møte i går kveld har gjort at jeg har vært helt utslitt i dag, sov nesten 2 timer i stad og ser virkelig frem til å treffe sengen senere i dag. Har nok litt å si at jeg våkner veldig lett om natten og sliter med å sovne igjen - selv på dager når jeg ikke sover på dagen våkner jeg om natten. Det må jeg innrømme er litt slitsomt, men er jo da ganske greit at jeg ikke jobber fulltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg

jeg gleder meg til å møte deg

jeg gleder meg til å bli mor

jeg gleder meg i spenning og glede

på det største underet på jord

Jeg drømmer og fantaserer

tankene svirrer støtt

av og til kommer spørsmålet

hva skjer når barnet er født?

tror av og til tiden står stille

venting kan være no`herk

men du er verdt å vente på

du livets underverk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har begynt bedre enn dagen i går begynte. Og jeg føler meg i bedre form så da regner jeg med at denne dagen blir bedre. Planer for dagen er:

- jobb i 3 timer

- hjem

- sette på vaskemaskin med klær

- rydde bort det tørre tøyet

- sløve i sofan

- rydde på barne-/gjesterommet

- henge opp det nyvaskede tøyet

- vente på Mannen som kommer fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine diktet! :hjerte:

En ting er sikkert. Å bli mamma er stort. Det er helt utrolig hvordan verden endrer seg og et lite vesen er det viktigste av alt. Ingenting kommer foran den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for dagen er:

- jobb i 3 timer :jepp:

- hjem :jepp:

- sette på vaskemaskin med klær :jepp:

- rydde bort det tørre tøyet

- sløve i sofan

- henge opp det nyvaskede tøyet

- sette på en maskin med ulltøy

- sløve mer på sofan

- henge opp det nyvaskede tøyet

- vente på Mannen som kommer fra jobb

- rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen

Da har jeg kommet hjem og inntatt sofan, fikk streng beskjed av Mannen om å ta det med ro i dag så da gjør jeg det. Han liker ikke at jeg har vondt i bekkenet stakkar. Har jo litt som må gjøres, men det er ikke så tunge ting at det går fint.

Har vært på tur med jobben i dag, vi gikk en liten tur i skogen og det var ikke veldig godt for bekkenet mitt - tror kanskje jeg må revurdere å være på jobb på turdagene. Litt synd egentlig for jeg elsker jo å gå tur i skogen, men er nok ikke så lurt å gå med små barn som drar i armer og ben og forventer hjelp når de faller. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine diktet! :hjerte:

En ting er sikkert. Å bli mamma er stort. Det er helt utrolig hvordan verden endrer seg og et lite vesen er det viktigste av alt. Ingenting kommer foran den lille.

amen!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for dagen er:

- jobb i 3 timer :jepp:

- hjem :jepp:

- sette på vaskemaskin med klær :jepp:

- rydde bort det tørre tøyet :jepp:

- spise :jepp:

- sløve i sofan

- henge opp det nyvaskede tøyet

- sette på en maskin med ulltøy

- sløve mer på sofan

- henge opp det nyvaskede tøyet

- vente på Mannen som kommer fra jobb

- rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen

Føler meg litt flink nå, men skulle gjerne ha tatt oppvasken for Mannen. Ser på den og synes synd på han som skal ta den, men jeg vet at tar jeg den blir han sur på meg for da hviler jeg ikke og så tror jeg ikke bekkenet har spesielt godt av at jeg står rett opp og ned og gjør det. Får heller bare være flink og vaske klær tenker jeg + begynne så smått og rydde på gjesterommet etterhvert. Må vaske litt der han har sølt maling - takk og lov for at den er vannoppløslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen: :klem: jeg sitter i sofan og veksler mellom å lese bok, sjekke mail og være på KG. Venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig så jeg kan sette på en ullmaskin. Og gleder meg til å se Mannen i ettermiddag når han er hjemme fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For friendships

A gentle hand that strokes your chin

A varm voice that calls you in

Loves you like you're a kin

Reaches out arms and holds you tight

Helps you trough every figth

Comforts you in the darkest night

Understands what's up without a word

Believes in you, not in what is heard

Treats you like a precious bird

Is always there without asking why

Dont care if youre feeling a little shy

Always helps you get by

Such an amazing thing

When you let a friendship in

It will make your heart sing

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grafica: :hjerte:

MarianneE: takk for tipset, skal se når jeg ikke har flere bøker igjen her hjemme som må leses først. Har en tendens til å kjøpe bøker før de andre er ferdig lest så har en HAUG med bøker som jeg bør lese før jeg kjøper noen nye nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for dagen er:

- jobb i 3 timer :jepp:

- hjem :jepp:

- sette på vaskemaskin med klær :jepp:

- rydde bort det tørre tøyet :jepp:

- spise :jepp:

- sløve på sofan :jepp:

- henge opp det nyvaskede tøyet :jepp:

- sette på en maskin med ulltøy :jepp:

- sløve mer på sofan :jepp:

- henge opp det nyvaskede tøyet

- vente på Mannen som kommer fra jobb :jepp:

- rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen

Da er jeg igang med å vente, for nå drar Mannen snart fra jobben. Gleder meg til å se han. Er faktisk litt trøtt, men vil ikke sove noe før jeg legger meg for å se om jeg får sove hele natten. Våknet 0330 i natt og sov dårlig etter det, og vil ikke risikere å våkne supertidlig i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Skulle ønske det var meg! Jeg klarer aldri å holde tritt med leselysten, så jeg er konstant i underskudd for gode bøker å lese. Ender med at jeg leser de samme gamle om og om igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å leve uten bøker, leser gjerne noen gamle omigjen, men liker også nye bøker. Er ikke alle bøker som fenger like mye da, og da klarer jeg ikke å fullføre de - dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...