Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg takler virkelig ikke bokselapskaus :lol: Potetmos er godt da. Men hjemmelaget er aller best :sikle:

Kommer du på msn i løpet av kvelden? Jeg trenger din mening om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbird: Mannen spiser bokslapskaus han også, men det er ikke favoritten her i huset. :fnise:

Lucky: Velkommen til dagboken min. Jeg er ikke veldig opptatt av dikt til vanlig, men fant ut at det er en fin måte å starte dagen på. Det kan ofte vise hvilket humør man er i. Turen til jordmor i dag gikk veldig bra faktisk. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra 3 timers foreldremøte og jeg er skikkelig sliten.

Alive: :vinke:

Grafica: snakkes på msn.

Da har jeg kommet hjem og skal ikke mere ut i dag. Har da vært 6 timer på jobb i dag og skal i teorien være på jobb 3 timer om dagen, så jeg skal avspassere en dag. Var hos jordmor før jeg dro på jobb i dag og det gikk veldig bra, hun synes det var bra at jeg var så positiv og glad som jeg var. Må le litt for akkurat nå føler jeg meg hverken veldig positiv eller glad - bare sliten. Blir ikke sen kveld på meg i kveld for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine

Lang og sløv morgen

Jordmortime

Slappe av hjemme før foreldremøte

Mannen kom hjem før jeg dro så vi fikk sett hverandre litt

Mannen lager middagen til i morgen, slik at jeg har mat når han jobber overtid. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gråte en elv

Jeg kan gråte en elv,

stoppe verden med tårer.

Lage jordskjelv av sorg,

hate livet som sårer.

Jeg kan løpe et stormkast,

knuse glass med mitt skrik.

Hør på meg død,

jeg hater ditt svik.

Tusen tårer

kan jeg gråte

fordi du ikke lenger er,

men jeg vil heller danse

for den tiden du var her.

ukjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag truer, det er onsdag og to dager til helg. Skal bli godt å få en dag eller to hvor man kan sove/ligge så lenge man orker i senga. Nå sitter jeg her i sofan og hører på musikken Mannen spilte for lille spire i går og tårene kommer. Han insisterte på å spille musikk for den lille i går, og han valgte "våre" sanger;

som var "brudevalsen" vår for 3 år siden og
den eneste sangen Mannen noen gang har sunget for meg. :rødme: Kjenner at jeg er skikkelig rørt her jeg sitter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg hjemme en liten tur, skal straks til fysioterapi og det skal bli godt. Kjenner det i bekkenet etter at jeg satt 3 timer på hard trestol i går. Er litt vanskelig å reise seg å strekke på seg når man er den som leder foreldremøtet. Vet jo at det går over, men skulle ønske det var over alt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...vi ELSKER sjalet. Det er i bruk omtrent hver eneste dag. Han sover utrolig godt der. :strix:

Så moro at dere bruker det så mye. Nå ble jeg veldig glad her jeg ligger rett ut på senga.

:rødme: Fikk litt tårer i øynene nå jeg.

:klem:

-------------------------------------------

Da har jeg kommet hjem fra fysio. Hadde tenkt litt å ta meg en liten skogstur etter fysio'n, men det utgikk med veldig høye kneløft for å si det sånn. Ble supersliten på veien til fysio'n og det sa fysioterapeuten også, at jeg så veldig sliten ut. Og på veien hjem fikk jeg hodepine så da fant jeg horisontalen på senga og har tenkt å prøve å sove litt etterhvert.

Nå ligger jeg og hører på Metallica "Nothing else matters" og kjenner at lille spire sparker innimellom. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at dere bruker det så mye. Nå ble jeg veldig glad her jeg ligger rett ut på senga.

:klem:

-------------------------------------------

Da har jeg kommet hjem fra fysio. Hadde tenkt litt å ta meg en liten skogstur etter fysio'n, men det utgikk med veldig høye kneløft for å si det sånn. Ble supersliten på veien til fysio'n og det sa fysioterapeuten også, at jeg så veldig sliten ut. Og på veien hjem fikk jeg hodepine så da fant jeg horisontalen på senga og har tenkt å prøve å sove litt etterhvert.

Nå ligger jeg og hører på Metallica "Nothing else matters" og kjenner at lille spire sparker innimellom. :hjerte:

Det sjalet et MYE bedre enn det elastiske. Det at elastisk skal være mye lettere, utgår for vår del. Ditt sjal er godt og fast i veven, slik at vi slipper å etterstramme så mye, og lengden er perfekt. Mobyen ble litt for lang for oss. Søssen har fått overta det. Dessuten har jeg fått mye skryt for sjalet. Folk synes det er så fint! :hjerte: Det er jeg helt enig i!

Håper du blir bedre i hodet snart, og at kroppen blir bedre etter en hard økt hos fysio. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sjalet et MYE bedre enn det elastiske. Det at elastisk skal være mye lettere, utgår for vår del. Ditt sjal er godt og fast i veven, slik at vi slipper å etterstramme så mye, og lengden er perfekt. Mobyen ble litt for lang for oss. Søssen har fått overta det. Dessuten har jeg fått mye skryt for sjalet. Folk synes det er så fint! :hjerte: Det er jeg helt enig i!

Da tør jeg lage flere slike sjal da. Blir så glad når du er så fornøyd med en ting som jeg har laget. :hjerte: Og skal nok lage et par slike sjal til oss selv når jeg kommer så langt, må bare finne ut hvilken farge vi vil ha på de stripene som ikke er sorte. :fnise:

Håper du blir bedre i hodet snart, og at kroppen blir bedre etter en hard økt hos fysio. :klemmer:

Hodet blir nok bedre når jeg får sovet litt, og kroppen blir bedre etterhvert den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, du kan trygt lage flere. Det er sikkert og visst. Pleddet er også i bruk hver dag.foreløpig ligger det i den nye sofaen, og vi bruker det når han skal trene rygg og magemuskler ved å ligge på magen. Vi har en liten leke foran han, så har han noe å strekke seg etter. Han har til og med sovnet på pleddet. :hjerte:

Jepp, du vet å lage gaver som faller i smak! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla og dyp grønn, såklart!

Må finne lilla farge og grønnfarge som er fine da - ikke lett det altså. Men jeg er enig med deg der ja.

Ja, du kan trygt lage flere. Det er sikkert og visst. Pleddet er også i bruk hver dag.foreløpig ligger det i den nye sofaen, og vi bruker det når han skal trene rygg og magemuskler ved å ligge på magen. Vi har en liten leke foran han, så har han noe å strekke seg etter. Han har til og med sovnet på pleddet. :hjerte:

Jepp, du vet å lage gaver som faller i smak! :kyss2:

:sjenert: Takk!!! Så fint at teppet også er så flittig brukt,blir så glad i hjertet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg og hører på Metallica "Nothing else matters" og kjenner at lille spire sparker innimellom. :hjerte:

Så herlig :rødme:

Søte mannen som spiller og synger for lille spire da :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :rødme:

Søte mannen som spiller og synger for lille spire da :hjerter:

Nå sang han ikke for spiren, det har han kun gjort 1 eller 2 ganger for meg - men kanskje det kommer etterhvert det også. Han er bare helt herlig, er det rart jeg elsker ham???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...