Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Jeg vil se :jepp:

Forresten, de muffinsene, lager du de i små eller store former? :klø: Jeg trodde det var store, men fikk bare åtte muffins ut av det... Hehe. Men jeg tror de kommer til å bli kjempegode da :sikle:

Vi lagde de i små former, så da er det nok ikke så rart at du bare fikk 8 store. Sender deg liste på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ny uke, nye muligheter.....

Nye muligheter til å gjøre hva??? Er ikke så mye som skjer denne uken egentlig, håper i hvertfall ikke det - vil ta det litt med ro kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro hørtes ut som en ypperlig idé, synes jeg :klemmer:

Tror jeg trenger det, kjenner at bekkenet ikke er helt på nett og denne uken blir det ingen bassengtrening pga høstferie. Vurderer å ta meg "fri" på torsdag slik at jeg kun får en tre dagers uke. Jobbet jo 3 timer for mye på tirsdag pga foreldremøtet og da tenker jeg at da kan jeg ta meg fri de 3 timene jeg skal være på jobb en annen dag.

:kyss2:

:klem:

--------------------------------------------------------------------

Jeg har shoppet litt i dag. :sjenert: Hadde egentlig bare tenkt å kjøpe meg en genser, men endte opp med tre ting og ikke bare en. :fnise:

Jeg kjøpte en pologenser i den grønnfargen på bildet. En strikka genser, også den i grønt. Og til slutt en mammaoverdel, den var så fin at jeg bare måtte ha den. Fant ut at det kan være greit å ha en litt fin overdel nå utover, med tanke på ting som kanskje skjer fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var veldig, veldig deg! Kjempefine ting :)

Selv om det ikke er bassengtrening, så kan du kanskje dra og svømme likevel? Hvis du føler det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var veldig, veldig deg! Kjempefine ting :)

Selv om det ikke er bassengtrening, så kan du kanskje dra og svømme likevel? Hvis du føler det hjelper?

Likte de veldig godt.

Nå er bassenget kun åpent for slike kurs og folk med handikap på fredager og torsdag er jeg opptatt. + At det koster å dra å svømme utenom de timene jeg er med på.

Moro med litt nytt da. :)

Burde vel egentlig ikke kjøpt noe nytt nå, men det er et par gensere jeg må kvitte meg med. De er dessverre blitt utslitt, men kanskje ikke så rart - har vel hatt dem i nesten 10 år. :fnise: De har vært veldig mye brukt, og jeg har vært overrasket over hvor god kvalitet de HM genserne der har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner ikke med at noen av de nye plaggene skal vare i 10 år egentlig, men det var så fine farger på de at jeg måtte bare ha de. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fine klær du har kjøpt :)

Alltid deilig med noe nytt da :tommelsmil:

Det var faktisk veldig deilig å kjøpe noe nytt. Særlig siden jeg har vært litt bekymret i helgen pga at jeg har kjent litt lite bevegelse. MEN på jobb har jeg kjent litt, og da jeg kom hjem har det vært veldig mye bevegelse her - heldigvis. Så nå klarer jeg å slappe av litt mer. Og så er jeg så heldig at det nå er 2 uker til første UL i forskningsprosjektet jeg er med i. Gleder meg til å se lille igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er mye bevegelse, så slipper du å være så bekymret :)

Fine gensere, og overdel. Ble den siste i lilla?

Ja den siste ble i lilla. De hadde den i sort, lilla og hvit-og-gråstripet i butikken, men lilla var den fineste fargen faktisk. Så da ble det to grønne og en lilla overdel. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...