Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Eg simpelthen elskar grønt, så eg trur kanskje eg skal ein tur på HM for å leita opp den genseren. Om du ikkje har noko imot at eg kjøper lik din? :sjenert: I så fall har me minst to like plagg. :fnise: Men det gjer vel ingenting når me uansett ikkje har same omgangskrets.

Søte mannen! For ein herlig måte å vakna på. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Dagen i dag f.eks. begynte veldig fint siden Mannen kom krypende opp i senga til meg for å vekke meg med beskjeden om at han hadde laget pannekaker til oss til frokost og at mine lå og ventet på meg. :strix: Søte Mannen min.

Og gårsdagen sluttet fantastisk med at jeg hadde full rulle i magen, det var en som skulle bevise at h*n var veldig tilstede. :rødme:

Så snill mann du har :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må absolutt prøve å treffes en dag ja, hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen. Du må bare føle på når du har krefter nok, så er jeg stort sett ledig på ettermiddag/kveld iallefall :nigo:

Nå har jeg overskudd på kvelden og sånt uansett siden jeg ikke jobber så mye. Hva om vi prøver å få til noe neste uke, kan alle dager bortsett fra onsdag.

Eg simpelthen elskar grønt, så eg trur kanskje eg skal ein tur på HM for å leita opp den genseren. Om du ikkje har noko imot at eg kjøper lik din? :sjenert: I så fall har me minst to like plagg. :fnise: Men det gjer vel ingenting når me uansett ikkje har same omgangskrets.

Søte mannen! For ein herlig måte å vakna på. :strix:

Du må bare kjøpe lik genser som meg - det gjør ingenting vennen. Og om vi treffes så regner jeg ikke med at vi har på de samme klærne uansett. :fnise:

:rulle:

Tenker dere å dele permisjonen eller?

Det blir nok jeg som har lengst permisjon også tar han de 10 ukene han har krav på - det passer nok vår familie best. Min jobb er enklere å være borte fra enn hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine:

Ble vekket av Mannen som kom opp i sengen :strix:

Pannekaker til frokost :kokk:

Shoppet ullstrømpebukse og ullsokker :bolledeig:

Sjokolade milkshake :sikle:

Fysioterapi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bare kjøpe lik genser som meg - det gjør ingenting vennen. Og om vi treffes så regner jeg ikke med at vi har på de samme klærne uansett. :fnise:

Det hadde jo vore morsomt. :ler:

Så fin liste. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan alle dager unntatt tirsdag neste uke, så da er det mandag, torsdag og fredag igjen :) For du kan vel ikke i helga kan d det?

Nei helgen kan jeg ikke dessverre. Men kan vi ikek bare avtale en dag da??? Mandag eller torsdag kanskje???

Det hadde jo vore morsomt. :ler:

Så fin liste. :strix:

Det hadde vært veldig moro å treffes en gang. Du får si i fra om du kommer til den store hovedstad en gang. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig moro å treffes en gang. Du får si i fra om du kommer til den store hovedstad en gang. :lur:

Det er mulig eg skal om ikkje så veldig lenge. :lur: Men ingenting er heilt sikkert ennå. Det er det vel neppe før ei veke før eller noko. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig eg skal om ikkje så veldig lenge. :lur: Men ingenting er heilt sikkert ennå. Det er det vel neppe før ei veke før eller noko. :fnise:

Da får du si i fra så kanskje vi kan få til et lite treff, deg og meg???? Hadde vært veldig moro. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du si i fra så kanskje vi kan få til et lite treff, deg og meg???? Hadde vært veldig moro. :klem:

Eg skal gi beskjed. Iallfall om eg har fri til å finna på noko for meg sjølv. Hadde vore artig (og litt skummelt :fnise:) å treffast. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skal gi beskjed. Iallfall om eg har fri til å finna på noko for meg sjølv. Hadde vore artig (og litt skummelt :fnise:) å treffast. :klemmer:

Jeg er ikke såååå farlig. :fnise: Hadde vært moro om du fikk det til da.

Jeg vil også på treff :sjenert:

Det kan vi vel få til, kan vi ikke det da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...