Gå til innhold

Hvor stor risiko for å bli gravid?

Gjest Gjest...

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min hadde analsex her om dagen, og han kom inne i meg...(uten kondom) I tillegg så var dette sånn ca. rundt eggløsningstidspunktet...

men så lurer jeg på om hvor stor risiko det er for at jeg kan ha blitt gravid av dette? Prøvde jo å sitte en stund på toalettet og tørke og sånn til det meste av sæden hadde rent ut igjen... men så er jeg så redd for at noen sædceller kan ha rent ned eller lurt seg inn i vagina når jeg tørket meg/etterpå..???? at jeg kan ha hatt det på fingrene etc.... ?

Jeg tok en angrepille ca. 15 timer etter samleie.

Men har hørt at sædceller kan leve i opptil 9 dager eller noe sånt. Vil det si at de kan slå til etter at angrepilla har gjort sin virkning??

Veit jeg kanskje er helt paranoid og nevrotisk, men tror dere det er stor sjanse for at jeg har blitt gravid?

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjäre deg, man blir ikke gravid av å få säd i rompa.

Det er ikke noen åpen connection mellom analen og livmora.

Du kan nok ikke bli gravid ved å törke deg heller, det er ikke slik at de kravler inn i fitta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vått på vått = en viss fare.

Men den er svært liten.

Til neste gang, vurder sæddrepende middel som glidemiddel, eller pessar. Da kan jeg ikke se for meg at det er mulig annen enn som en ren teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjäre deg, man blir ikke gravid av å få säd i rompa.

Det er ikke noen åpen connection mellom analen og livmora.

Du kan nok ikke bli gravid ved å törke deg heller, det er ikke slik at de kravler inn i fitta.

Neida, veit det jeg å, at man ikke blir gravid av analsex.

Men sædcellene må vel også komme seg ganske langt inn i skjeden for å nå et ev. egg? Sånn at når jeg bare hadde fingrene rundt åpningen, så er det vel ikke så stor sjanse, da......

Og det har vel litt å si at jeg tok den angrepilla å... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette blir du ikke gravid av, ta det helt med ro :)

Men siden du lurer på om noen kan ha sneket seg inn når du tørket deg, må jeg minne deg på å alltid tørke forfra og bakover selv om du ikke har hatt sex. Det har med hygiene å gjøre siden det er bakterier i endetarmen du ikke skal få i skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette blir du ikke gravid av, ta det helt med ro :)

Men siden du lurer på om noen kan ha sneket seg inn når du tørket deg, må jeg minne deg på å alltid tørke forfra og bakover selv om du ikke har hatt sex. Det har med hygiene å gjøre siden det er bakterier i endetarmen du ikke skal få i skjeden.

Takk!=)

Jeg jobber i helsevesenet, så veit at man skal vaske forfra og bakover (og det gjorde jeg også;).!! men takk likevel:)

Håper på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!=)

Jeg jobber i helsevesenet, så veit at man skal vaske forfra og bakover (og det gjorde jeg også;).!! men takk likevel:)

Håper på det beste:)

Ingen fare når du tørket deg riktig, de kan svømme raskt, men ikke hoppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...