Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Planer for dagen er:

- jobb i 3 timer :jepp:

- hjem :jepp:

- sette på vaskemaskin med klær :jepp:

- rydde bort det tørre tøyet :jepp:

- spise :jepp:

- sløve på sofan :jepp:

- henge opp det nyvaskede tøyet :jepp:

- sette på en maskin med ulltøy :jepp:

- sløve mer på sofan :jepp:

- henge opp det nyvaskede tøyet :jepp:

- vente på Mannen som kommer fra jobb :jepp:

- rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen

Nå har jeg gjort nesten alt jeg skal i dag, har satt på en tom vaskemaskin på 95 grader med maskinrens slik at maskinen blir ren og fin. Og nå er Mannen straks hjemme. :strix:

Takk Saeria, føler meg ikke så flink da - men får være fornøyd med det lille jeg får gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for dagen er:

- jobb i 3 timer :jepp:

- hjem :jepp:

- sette på vaskemaskin med klær :jepp:

- rydde bort det tørre tøyet :jepp:

- spise :jepp:

- sløve på sofan :jepp:

- henge opp det nyvaskede tøyet :jepp:

- sette på en maskin med ulltøy :jepp:

- sløve mer på sofan :jepp:

- henge opp det nyvaskede tøyet :jepp:

- vente på Mannen som kommer fra jobb :jepp:

- rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen

- spist middag :jepp:

- satt på en tom vaskemaskin med rensepulver for å rense den :jepp:

Og nå sitter vi i sofan og fordøyer middagen, mens Mannen ser på matprogram og jeg prøver å gjøre litt jobbting før vi skal rydde gjeste-/barnerommet.

Saeria: Ja jeg har bekkenproblemer, men føler meg bare teit når jeg ikke får gjort noe her hjemme. Men er ganske fornøyd med det jeg har fått gjort så langt i dag. Merker jo at bekkenet ikke er helt på nett med meg, men det er jo noe jeg bare må leve med så lenge jeg ikke overdriver. Kan ikke bli en sofasliter bare pga at det å bevege seg gjør litt vondt. :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for dagen er:

- jobb i 3 timer :jepp:

- hjem :jepp:

- sette på vaskemaskin med klær :jepp:

- rydde bort det tørre tøyet :jepp:

- spise :jepp:

- sløve på sofan :jepp:

- henge opp det nyvaskede tøyet :jepp:

- sette på en maskin med ulltøy :jepp:

- sløve mer på sofan :jepp:

- henge opp det nyvaskede tøyet :jepp:

- vente på Mannen som kommer fra jobb :jepp:

- rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen :jepp:

- spist middag :jepp:

- satt på en tom vaskemaskin med rensepulver for å rense den :jepp:

Da er alle dagens oppgaver fullført. :bolledeig: Må si at det er veldig deilig å se alt jeg har fått gjort i dag. I tillegg har Mannen tatt kjempeoppvasken som sto på kjøkkenbenken. Også deilig å tenke på. Lager en oversikt over morgendagens oppgaver når jeg først er i gang. :fnise:

Morgendagen:

- stå opp

- spise frokost

- sjekke om jeg har fått lønn

- kle meg

- bassengtrening

- rydde bort oppvasken

- spise lunsj

- rydde i stuen

- ringe eplehuset og høre om de har fått inn 5.generasjon ipod nano (om jeg har fått lønn)

har jeg fått lønn skal jeg:

- kjøpe ipod nano om de har fått den inn i en farge jeg vil ha

- kjøpe meg et par gensere - lange

- + et par andre ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om du har veldig koselige planer for imorgen. Deilig med høstshopping! Elsker å kjøpe tykke strømper, store skjerf, og deilige gensere :hjertesmil:

Kos deg, og god natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den draumen

Det er den draumen me ber på

at noko vedunderleg skal skje,

at det må skje-

at tidi skal opna seg

at hjarta skal opna seg

at dører skal opna seg

at kjeldor skal springa-

at draumen skal opna seg,

at me ein morgenstund skal glida inn

på ein våg me ikkje har visst um

Olav H Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag:

- stå opp :jepp:

- spise frokost :jepp:

- sjekke om jeg har fått lønn :jepp: og det hadde jeg :bolledeig:

- kle meg :jepp:

- bassengtrening :jepp:

- rydde bort oppvasken :jepp: mesteparten i hvertfall

- spise lunsj :jepp:

- satt på en maskin med flekkvask :jepp:

- rydde i stuen

- ringe eplehuset og høre om de har fått inn 5.generasjon ipod nano (om jeg har fått lønn)

har jeg fått lønn skal jeg:

- kjøpe ipod nano om de har fått den inn i en farge jeg vil ha

- kjøpe meg et par gensere - lange

- + et par andre ting

Også må jeg bare få ringt eplehuset etterpå, men akkurat nå orker jeg ikke - vurderer faktisk å sove litt er nemlig trøtt og sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag:

- stå opp :jepp:

- spise frokost :jepp:

- sjekke om jeg har fått lønn :jepp: og det hadde jeg :bolledeig:

- kle meg :jepp:

- bassengtrening :jepp:

- rydde bort oppvasken :jepp: mesteparten i hvertfall

- spise lunsj :jepp:

- satt på en maskin med flekkvask :jepp:

- rydde i stuen

- sove :jepp:

- hengt opp flekkvasken :jepp:

- ringe eplehuset og høre om de har fått inn 5.generasjon ipod nano :jepp:

har jeg fått lønn skal jeg:

- kjøpe ipod nano om de har fått den inn i en farge jeg vil ha

- kjøpe meg et par gensere - lange

- + et par andre ting

Da har jeg ringt Eplehuset x 2 og ingen av dem har fått inn den nye ipod nano 16 GB, litt sur nå kjenner jeg. Fikk jo beskjed i forrige uke at de sikkert hadde fått den inn i løpet av en uke, og nå fikk jeg beskjed om at det nok ville være 1 til 2 uker til før de får den inn. :sur:

Fryser gjør jeg og har vondt i bekkenet i dag, vet ikke om jeg orker å dra ned til by'n i det hele tatt når jeg ikke får musikkspiller - var jo det som var hovedmålet mitt for å dra ned i dag. De andre tingene kan jeg ordne på mandag etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såkjedelig med ipoden. :(

Ja ble egentlig ganske så sur faktisk. Det virker ikke som om de er veldig service innstilte når de ikke kan svare ordentlig på slike spørsmål. :sukk: Ja, ja jeg får bare smøre meg med tålmodighet et par uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker jo at bekkenet ikke er helt på nett med meg, men det er jo noe jeg bare må leve med så lenge jeg ikke overdriver. Kan ikke bli en sofasliter bare pga at det å bevege seg gjør litt vondt. :regler:

Du må ikke se sånn på det! Da blir du bare veldig nedfor hvis du ender blandt dem som faktisk må tilbringe en god del av tiden sin i sofaen. Det er klart at man ønsker å gjøre mer enn man faktisk kan, særlig hvis man er vant til å gjøre masse, men nå er i grunn ikke tiden for å være flink pike. Det er helt i orden å være litt kresen på hva slags husarbeid man gjør og unngå å gjøre ting som gjør vondt. Selv om bevegelse og trening hjelper mange, er det viktig å unngå aktiviteter som belaster og smerter, for det gjør bare vondt verre. Men nok pekefinger :fnise:

Kjedelig med eplehuset og slapp service da. Går det ann å bestille over nettet? Men da får du vel kanskje ikke sjekket ut hvordan fargen tar seg ut :klø: Håper du slipper å vente to uker til på den. Alltid kjedelig når man må legge sånne hyggelige utflukter på is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne se om grønnfargen på den nye modellen er annerledes enn den modellen som er nå, før jeg kjøper så da er det ikke noe vits å bestille på nett enn så lenge i hvertfall.

Jeg prøver å være flink å ikke gjøre ting som gjør vondt, men blir litt lei når helt enkle ting ikke er godt. Har vel egentlig innfunnet meg med at dette er for en periode i livet og får da bare gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, jeg føler at jeg skylder deg en unnskyldning. Jeg overreagerte nok en smule :sjenert: Jeg føler vel at mange tar litt lett på dette med bekkenløsning (Særlig folk som overhodet ikke har peiling, og der regner jeg ikke deg altså), og har lite forståelse for hvor kjipt det er å ikke kunne gjøre de enkleste ting som du sier. Det er igrunn ganske så kjedelig å tilbringe tid i sofaen når det er så mye annet man heller vil gjøre :trist:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg føler at jeg skylder deg en unnskyldning. Jeg overreagerte nok en smule :sjenert: Jeg føler vel at mange tar litt lett på dette med bekkenløsning (Særlig folk som overhodet ikke har peiling, og der regner jeg ikke deg altså), og har lite forståelse for hvor kjipt det er å ikke kunne gjøre de enkleste ting som du sier. Det er igrunn ganske så kjedelig å tilbringe tid i sofaen når det er så mye annet man heller vil gjøre :trist:

:klemmer:

Det går bra Svipa. :klemmer: Er jo faktisk 100% sykmeldt på grunn av akkurat dette så jeg gjør så godt jeg kan med å ta hensyn til kroppen. Dessuten har jeg en Mann som passer på at jeg ikke overdriver noe som helst. Han blir faktisk sur på meg om han synes jeg har gjort for mye. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve å ringe Humac i morgen? :klemmer: Kan hende de har fått den inn! De har hvertfall butikk på Oslo City, og en på Aker Brygge tror jeg.

Edit: På city er de jo åpne til ti, så der kan du ringe i kveld faktisk!

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve å ringe Humac i morgen? :klemmer: Kan hende de har fått den inn! De har hvertfall butikk på Oslo City, og en på Aker Brygge tror jeg.

Edit: På city er de jo åpne til ti, så der kan du ringe i kveld faktisk!

Visste ikke om de jeg faktisk. Men ringer nok i morgen, for blir ingen bytur på meg i morgen uansett - bekkenet er ikke godt og banen står igjen i helgen. Takk for tipset vennen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...