Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint å se deg tilbake her igjen da :)

(Jeg er sent ute, som vanlig :eeeh: , men dukker da opp tilslutt)

Er da bedre sent enn aldri. :lur: Velkommen skal du nå være uansett da. :klem:

Så godt og høre at du er lykkelig :klemmer:

:sjenert: Må innrømme at det er rart, er ikke vant til slike følelser for å si det sånn. Får vel nyte det så lenge det varer. :fnise:

-----------------------------------------------------------------------------

Jeg hadde store planer om å vaske gulvene i dag når jeg kom hjem fra jobben. Men det ser ut til at bekkenet mitt har helt andre planer så foreløpig er de planene lagt på is dessverre. :sukk: Utrolig kjedelig når jeg ikke får gjort sånt som MÅ gjøres. Føler ikke jeg kan mase for mye på Mannen heller - i hvertfall ikke i dag siden han skal male barnerommet igjen når han kommer hjem. Jeg har nevnt at vi må vaske gulv, og han var enig i det, men å gjøre noe med det er en helt annen sak. Ja, ja det går nå ikke sin vei - får bare se an formen en annen dag denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å passe på deg selv og bekkenet ja. Selv om det er kjedelig med golv som skulle vært vasket, går de som du sier ikke noe sted. Her har mannen overtatt alt av golvvask, så får heller jeg finne meg i at vi følger hans standard for når det bør vaskes ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde jeg vasket 4 av 6 gulv. Jeg fant ut at jeg bare skulle gjøre det - litt utålmodig kan man si. :fnise: Jeg orker bare ikke å gå rundt her og verke etter å gjøre sånne ting og ikke få det gjort. Mannen stakkar jobber jo fulle dager og gjør mye annet, så da fant jeg ut at jeg gjorde det i dag. Så slipper jeg å irritere meg over støv i krokene og andre ting. Er MYE annet jeg ikke gjør som vi pleier å dele på som nå faller på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe helt forferdelig verket det i dag, har jo sett det hele helgen og forrige uke så nå orket jeg ikke å irritere meg mer. :lol: Så får jeg heller bare ha vondt i kveld eller i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte Mannen og han var enig med dere jenter, så det blir til at jeg søker - må bare få tatt noen bilder å legge ved søknaden først. :fnise:

:sukk: Her kommer dagens lille hjertesukk. Og det handler om penger. Vi MÅ pusse opp badet, det er ikke spørsmål om å vente en gang for det funker ikke slik det er nå. Vi har fått et anbud, som virker helt riktig dessverre er det litt mer enn vi trodde - ca dobbelt så dyrt. Jeg vet at det er mye man kan gjøre selv, men hverken Mannen eller jeg har håndtverksferdigheter, ikke kjenner vi noen som kan gjøre mye av jobben svart og det siste hvitt. Ei heller får jeg lov å gjøre sånne ting, pga bekkenet og graviditeten og Mannen har så mye å gjøre jobbmessig fremover at han ikke kommer til å ha overskudd til å gjøre noe.

Så jobben vil bli gjort av profesjonelle. Problemet vårt er nå hvor vi skal ta pengene fra for å få dette gjort. Mannen har snakket med banken hvor vi har huslånet vårt, men det var ikke bare bare å få det til. I første omgang må vi få en ny takst på leiligheten og det kan jo gå begge veier.

Jeg skulle ønske at vi bare fikk alle pengene vi trenger til å pusse opp badet slik at vi slapp å tenke noe mer på dette. Kjenner at jeg blir litt lettere motløs av å tenke på dette nå. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har vi ikke gjort, har hørt en del dårlig om anbudstorget så er litt usikker på om vi skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det dere har fått anbud fra? Fra rørlegger eller fra firma som har "hele pakka" som norema, Mias og sånt?

Hvis du kommer med på det modelltingen vil du kanskje ikke ta bilder med meg da, jeg kan ikke konkurrere med profesjonelt studio og sånt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dere har fått anbud fra? Fra rørlegger eller fra firma som har "hele pakka" som norema, Mias og sånt?

Hvis du kommer med på det modelltingen vil du kanskje ikke ta bilder med meg da, jeg kan ikke konkurrere med profesjonelt studio og sånt :sjenert:

Vi har fått anbud fra en rørlegger som ordner alt av oppussingen så vi slipper å forholde oss til flere parter, og det er jo bra for oss. Om vi kjenner noen som kan gjøre deler av jobben er ikke det noe problem for denne rørleggeren.

Jeg vil jo gjerne ta bilder med deg uansett om jeg kommer med på det modelltingen eller ei. :klemmer: Det blir jo helt andre bilder igjen. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo ikke i nærheten av like flink som Fame-fotografene da, om du kommer med der kommer du ikke til å like bildene mine etterpå det kan jeg love deg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er jo ikke i nærheten av like flink som Fame-fotografene da, om du kommer med der kommer du ikke til å like bildene mine etterpå det kan jeg love deg :sjenert:

Slutt å tulle nå, du tar jo helt andre bilder enn Fame-fotografene så jeg vil helt klart at du skal ta bilder av meg også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld vennen, jeg er teit og negativ idag.

Det går bra vennen - du har hatt en lang og hard dag. :klem:

Hva med mittoppdrag.no da? Er verdt et forsøk.

Skal se på det og snakke med Mannen. Ble bare litt lei meg i stad da Mannen kom hjem og fortalte om alt som må fikses for at vi skal få mer i lån. :sukk: Blid nå da. :nigo: Jeg har ligget 45 minutter i badekaret og lest bok - kost meg skikkelig. Det gjorde veldig godt for en sliten kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...