Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nótt er tilbake :strix: Nå ble jeg så glad i hjertet mitt!

:klemmer: Så fint at jeg kan glede deg slik.

:strix: Velkommen tilbake :klemmer:

Er så enig med deg når det gjelder høsten :)

Takker.

Følge med :hjerte:

Er vel ikke sååå mye å følge med på her vel. :sjenert:

Nå skal jeg ut i det flotte høstværet, og antrekket er sort tykk strømpebukse, sort fløyelseskjørt som går til litt under knærne, mørk mosegrønn genser og mørkegrønn strikkejakke med sort skjerf i halsen. Høstklær :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo deg :strix: Og det er nok i massevis!

:flau: Takker, føler meg beæret her nå.

Nei jeg skulle tusle jeg kanskje. Skal se om jeg finner meg en ny mp3-spiller av noe slag for den jeg har har sluttet å virke, og jeg MÅ ha musikk på banen til og fra ting. Og så skal jeg innom mamma på jobben. *sparke seg ut av sofan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så fint antrekket ditt hørtes ut :rødme:

Synes det er fryktelig morsom at grønn er favorittfargen din (og en farge som kler deg så utrolig godt) og at Mannen ikke synes noe om den fargen :lol: Uflaks for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer at alle andre ramler tilbake til sine gamle navn... :ler:

Skal ikke vurdere å gjøre det samme, for jeg skrev så mye merkelig i den tid jeg innbilte meg at dette var nokså anonyme greier, hoho!

Jeg er ikke så glad i at sommeren er over, men jeg er jo glad i høsten. Det lukter så godt, og jeg kan bruke skjerf. Elsker skjerf. Og røde kinn, og frisk luft. Og kastanjer!

God helg, Nött! Og til Nötteliten! Noe jeg absolutt synes dere skal vurdere som navn. Det passer jo uavhengig kjønn, og er utrolig søtt! Huffameg, du skal være glad jeg ikke er svigermoren din... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å... du har sånn høst stil som jeg og vil ha.

(men liksom aldri klarer å få)

Glad du er tilbake.

Du har vært savnet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så fint antrekket ditt hørtes ut :rødme:

Synes det er fryktelig morsom at grønn er favorittfargen din (og en farge som kler deg så utrolig godt) og at Mannen ikke synes noe om den fargen :lol: Uflaks for han!

Jeg var veldig fornøyd med antrekket i dag, toppet det med høye doc.Martens til. :nigo: Lillesøstra mi synes jeg var veldig kul. :fnise:

Ja det er faktisk litt kult at han ikke synes den fargen er den fineste, mens jeg elsker den. :lol:

Jeg registrerer at alle andre ramler tilbake til sine gamle navn... :ler:

Skal ikke vurdere å gjøre det samme, for jeg skrev så mye merkelig i den tid jeg innbilte meg at dette var nokså anonyme greier, hoho!

Jeg er ikke så glad i at sommeren er over, men jeg er jo glad i høsten. Det lukter så godt, og jeg kan bruke skjerf. Elsker skjerf. Og røde kinn, og frisk luft. Og kastanjer!

God helg, Nött! Og til Nötteliten! Noe jeg absolutt synes dere skal vurdere som navn. Det passer jo uavhengig kjønn, og er utrolig søtt! Huffameg, du skal være glad jeg ikke er svigermoren din... :klemmer:

Vi får se om vi vurderer det som navn - jeg skal si til Mannen at du har anbefalt det. :lur: DA faller han sikker for det. :fnise:

Nå ble jeg glad :klemmer:

:klemmer:

Nå kan jeg kalle babyen Knóttet igjen :strix:

Det kan du vennen. :klem:

Å... du har sånn høst stil som jeg og vil ha.

(men liksom aldri klarer å få)

Glad du er tilbake.

Du har vært savnet!

:klem:

Er ikke alltid jeg går kledd slik da, men jeg elsker faktisk å gå i skjørt om høsten på flotte klare dager med en god genser til. Men er ikke alltid en slik stil lar seg kombinere med jobben.

:strix:

Du er tilbake! Du har vært savnet,lurte på hvor du ble av...

Jeg har ikke vært borte, men lusket i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine:

Bassengtrening

Flott høstvær :sol:

Besøkt mamma OG fått kompliment (ikke verst)

Gledet lillesøster med liten gave

En mann som elsker meg og synes jeg er rar :fnise:

HØST :strix:

Glemte det viktigste punktet faktisk: Har kjent en god del liv i dag. :rødme:

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ga du i gave til lillesøstern din?

Forresten så endte jeg opp med å måtte utvide ringen. Men det var ikke så dumt det; det synes ikke, og de har dyppa den i sølvpuss så nå glitrer den nesten like mye som diamantringen :strix: Jeg vet faktisk ikke helt hvilken ring jeg er mest glad i :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva ga du i gave til lillesøstern din?

Forresten så endte jeg opp med å måtte utvide ringen. Men det var ikke så dumt det; det synes ikke, og de har dyppa den i sølvpuss så nå glitrer den nesten like mye som diamantringen :strix: Jeg vet faktisk ikke helt hvilken ring jeg er mest glad i :sjenert:

Hun fikk et anheng jeg kjøpte til henne i Skottland, kjøpte likt til oss begge to. I Skottland blir det betegnet som "Picts Knot", mens jeg vet at her i Norge har det også blitt kallt "Odins Merke", et merke som pappa brukte en del. Så har litt betydning for oss begge sånn sett.

Skjønner jo at du måtte utvide ringen, så fint at de "pusset" den opp så fint. :klem:

For ei nydelig liste! :strix:

Så glad for at du er tilbake. Og så med så flott avatar! :tommelsmil:

Jeg måtte jo ha en avatar som passer til navnet. :nigo:

ser ut som du har hatt en flott dag :kose:

Jeg hadde en veldig fin dag, men bekkenet mitt var ganske gåent da vi kom hjem så jeg la meg litt på sofan.

Purple :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hjertes hus

I mitt hjertes hus

leter du forgjeves etter ditt navn

på dørene til de store stuer.

Du blir bedrøvet

og søker de små rom

med slitte møbler.

Etterpå

kommer du gråtende til meg

og vil si farvel.

Har du da glemt

min jordskjelvsikre kjeller

hvor jeg med omhu gjemmer

mine juveler?

~ Bjørn Nilsen ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...